abonnement Unibet Coolblue
pi_205720560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat valt mij ook op. En tegelijk is Fenna niet duidelijk genoeg tegen Martijn. Ze zou tegen hem moeten zeggen wat ze tegen de camera zegt. In plaats daarvan initieert ze zelf gesprekken over een toekomstige rol in het familiebedrijf. Voor haar is dat misschien volstrekt hypothetisch, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor Martijn en zijn familie een teken is dat ze het zit zitten met Martijn.

Ze doet me denken aan een sollicitant die zichzelf verkoopt aan een toekomstige werkgever om aangenomen te worden terwijl ze zelf nog niet zo goed weet of ze de baan wel wil. Ik snap het, maar in het geval van Martijn en zijn familie kan ze denk ik beter wat explicieter afremmen.
Aan de andere kant weten we natuurlijk ook niet precies wat Fenna bij Martijn heeft aangegeven, we krijgen ook maar een paar minuten content te zien.
BlaBlaBla
pi_205720568
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:38 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
Aan de andere kant weten we natuurlijk ook niet precies wat Fenna bij Martijn heeft aangegeven, we krijgen ook maar een paar minuten content te zien.
We weten ook niet wat Martijn en zijn familie allemaal aan Fenna hebben gevraagd... Natuurlijk beoordelen we de situatie op basis van de fragmenten die we zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:58:26 #278
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205720797
Natasja Hoogewerf
14 uur ·
Hoi allemaal, Natasja hier, één van de kandidaten van B&B vol liefde.
Dit moet ik toch even kwijt, ik heb echt genoten van alle lieve mailtjes, telefoontjes, apjes, sms-jes. Maar ook spontane bezoeken naar @leMoulinenRoute. Helaas ook heel veel uitgescholden en zelfs bedreigd via deze kanalen maar ook via Social media, dat is jammer en ik kan dat niet begrijpen. Maar goed... Onderstaande gaat me echt te ver, een review plaatsen terwijl je nooit bij mij bent geweest en ik schrik echt van de tekst. Laten we aub lief voor elkaar blijven en elkaar respecteren. Lieve groet van Natasja en Loetje #B&Bvolliefde

........
W.H
Omdat natasja een grote narcist is denkt denkt als een kleuter te kunnen behandelen. En Menno is een vies tepelpiercing achterbaks mannetje.

https://nl-nl.facebook.com/groups/benbvolliefde/
pi_205721091
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Natasja Hoogewerf
14 uur ·
Hoi allemaal, Natasja hier, één van de kandidaten van B&B vol liefde.
Dit moet ik toch even kwijt, ik heb echt genoten van alle lieve mailtjes, telefoontjes, apjes, sms-jes. Maar ook spontane bezoeken naar @:leMoulinenRoute. Helaas ook heel veel uitgescholden en zelfs bedreigd via deze kanalen maar ook via Social media, dat is jammer en ik kan dat niet begrijpen. Maar goed... Onderstaande gaat me echt te ver, een review plaatsen terwijl je nooit bij mij bent geweest en ik schrik echt van de tekst. Laten we aub lief voor elkaar blijven en elkaar respecteren. Lieve groet van Natasja en Loetje #B&Bvolliefde


Gewoon wissen en weer door. Niet eens aandacht geven, dit soort idioten. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205721125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat valt mij ook op. En tegelijk is Fenna niet duidelijk genoeg tegen Martijn. Ze zou tegen hem moeten zeggen wat ze tegen de camera zegt. In plaats daarvan initieert ze zelf gesprekken over een toekomstige rol in het familiebedrijf. Voor haar is dat misschien volstrekt hypothetisch, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor Martijn en zijn familie een teken is dat ze het zit zitten met Martijn.

Ze doet me denken aan een sollicitant die zichzelf verkoopt aan een toekomstige werkgever om aangenomen te worden terwijl ze zelf nog niet zo goed weet of ze de baan wel wil. Ik snap het, maar in het geval van Martijn en zijn familie kan ze denk ik beter wat explicieter afremmen.
Lijkt me ook best lastig met een camera op je neus en je mogelijke schoonfamilie (en meiden die vertrekken omdat jij het bent geworden), om dan nog helder na te kunnen denken.

Dave heeft alle ruimte, die zou wel na kunnen denken. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:26:36 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205721162
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het mooiste scenario voor Dégagnac zou zijn wat mij betreft zijn dat Anne Marie en Petra samen de bed & breakfast van Hans overnemen.

En Simone en Marian zouden een mooi stel zijn.

Zit ik gewoon geheel onbewust de mannen te elimineren.
Simone en Marian zijn wel goede vriendinnen geworden in elk geval. Zag ergens een foto voorbijkomen dat ze elkaar al hadden opgezocht en samen ergens op een Nederlands strand lagen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:26:45 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205721163
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon wissen en weer door. Niet eens aandacht geven, dit soort idioten. ^O^
Volgens mij is het hele issue dat ze dus niet die reviews kunnen wissen. Dat moet de indiener zelf doen.
Dus ze ondervinden er wel gevolgen van
pi_205721193
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Volgens mij is het hele issue dat ze dus niet die reviews kunnen wissen. Dat moet de indiener zelf doen.
Dus ze ondervinden er wel gevolgen van
Oh dan heb ik niks gezegd, dat is oprecht naar. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205721598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Natasja Hoogewerf
14 uur ·
Hoi allemaal, Natasja hier, één van de kandidaten van B&B vol liefde.
Dit moet ik toch even kwijt, ik heb echt genoten van alle lieve mailtjes, telefoontjes, apjes, sms-jes. Maar ook spontane bezoeken naar @:leMoulinenRoute. Helaas ook heel veel uitgescholden en zelfs bedreigd via deze kanalen maar ook via Social media, dat is jammer en ik kan dat niet begrijpen. Maar goed... Onderstaande gaat me echt te ver, een review plaatsen terwijl je nooit bij mij bent geweest en ik schrik echt van de tekst. Laten we aub lief voor elkaar blijven en elkaar respecteren. Lieve groet van Natasja en Loetje #B&Bvolliefde

........
W.H
Omdat natasja een grote narcist is denkt denkt als een kleuter te kunnen behandelen. En Menno is een vies tepelpiercing achterbaks mannetje.

https://nl-nl.facebook.com/groups/benbvolliefde/
Ik begrijp daar echt helemaal niets van. Het programma is entertainend om naar te kijken, waarom moet je dan meteen op het internet je gal gaan spuien op een deelnemer.
BlaBlaBla
pi_205721955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 07:37 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

Ik weet niet of het al gezegd is, start net de boel op, maar het valt me op dat niemand, ook niet de andere dames, of die ouders of Martijn zelf vraagt aan Fenna hoe zij er in staat, is zij ook echt al verliefd op Martijn? Niemand vraagt dat, dat nieuwe meisje komt aan en krijgt het te horen, dan lijkt het me logisch dat zij vraagt, en Fenna dan, is ze ook verliefd op jou? Maar helaas...beetje jammer.
Dat is niet relevant, Martijn is verliefd op Fenna, welcome to the family!

Fenna zelf vond dat Martijn het meisje dat nog moest komen een faire kans moest geven, dat zegt best veel.

Er wordt ongelooflijk veel druk gezet op haar met deze verliefdheid, zelfs zo dat mocht ze hem best leuk vinden ze onder deze omstandigheden misschien zal afhaken.
Ze is nooit veroverd, ze heeft nooit moeite hoeven doen, ze kent die man niet, maar het stond eigenlijk al vast dat zij de uitverkorene was, en dat moet ze nu ondergaan en waarmaken.

Ze heeft een heel prettig gezicht, volgens mij ook een lief meisje.
pi_205722455
Die Suus;

Suus heeft afscheid moeten nemen van Portugal nadat Martijn haar naar huis stuurde. Na een ongemakkelijk moment bij het kampvuur bleek dat Martijn zijn hart was verloren. Hij is verliefd, maar niet op Suus. Op Instagram kijkt Suus nu met een uitgebreide post terug op haar verblijf in Portugal en de acties van Martijn.

Jammer

Suus baalt ervan dat een aantal mooie momenten van haar met Martijn ontbreken. “Wat een avontuur. Wat hebben we gelachen, heel hard gezongen, gedronken, serieuze gesprekken gevoerd, gedanst en soms een traantje gelaten (jij een beetje meer dan ik 😉). Er waren dan geen ‘horizontale verlangens’ voor elkaar maar we hadden wel een hele goede klik! Jammer dat dat door alle gebeurtenissen die week, niet goed naar voren kwam in het programma”, laat ze weten.

_O-
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:51:15 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_205723147
Horizontale verlangens. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:37:12 #288
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205723823
Martijn mocht Linda niet meer afzeggen van het programma, sneu!
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:45:54 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205723899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:37 schreef Ciclon het volgende:
Martijn mocht Linda niet meer afzeggen van het programma, sneu!
Waar lees je dat?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:47:18 #290
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205723910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
Zijn instagram pagina
pi_205724849
Natasja is een beetje boos over allerlei negatieve nep-reviews van haar B&B.
SOONY
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:19:47 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205725105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:47 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Zijn instagram pagina
Gevonden.
Even het linkje: https://www.instagram.com/p/Chk7UnbjtkT/

quote:
martijnbdeb
Lieve @lindaswets ,

Helaas geen afscheidsfoto, want daar was de sfeer ook niet naar.

Allereerst gewoon sorry, dit is een van de meest verschrikkelijke en onmenselijke momenten in mijn leven geweest. Ik kaartte na mijn Safari date al aan dat ik jou liever netjes zou opbellen, maar dat was niet de bedoeling. Ik houd niet van liegen en besloot zonder medeweten van de crew je het bijna meteen te vertellen.

Ik wil je alsnog heel erg bedanken, gewoon omdat ook jij het lef hebt gehad om jezelf aan te melden en dit avontuur aan te gaan. We hebben inmiddels contact gehad en ik ben blij dat het jou goedgaat.

Ik hoop dat jouw droomman snel jouw pad zal kruisen!❤
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205725122
Bedreigingen aan het adres van Natasja zegt ze in RTL Boulevard.
SOONY
pi_205725204
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:21 schreef DKUp het volgende:
Bedreigingen aan het adres van Natasja zegt ze in RTL Boulevard.
Okeeeee, waarom zou je zulke mensen bedreigen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205725222
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Okeeeee, waarom zou je zulke mensen bedreigen?
Mensen denken misschien dat het de opvolger van Goede Tijden is.
SOONY
pi_205725258
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:32 schreef DKUp het volgende:

[..]
Mensen denken misschien dat het de opvolger van Goede Tijden is.
:')

Nou, niet echt reclame voor de mensen die mee willen doen aan het volgende seizoen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:45:06 #297
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205725330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Gevonden.
Even het linkje: https://www.instagram.com/p/Chk7UnbjtkT/
[..]

Pleit voor hem dat hij het haar verteld heeft wat dus duidelijk niet de bedoeling was van de programmamakers :X

RTL is ook echt een ranzige toko :r
pi_205725348
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Pleit voor hem dat hij het haar verteld heeft wat dus duidelijk niet de bedoeling was van de programmamakers :X

RTL is ook echt een ranzige toko :r

RTL loopt de boel te verneuken dus….
SOONY
pi_205725415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
RTL loopt de boel te verneuken dus….
Nou! Van dit bericht sta ik wel te kijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:39:27 #300
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205725720
Ben op het strafbankje ~O>
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')