Ik zat al te kijken net. Neem hem wel op. Mij te laat om te kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
@:StephanL jij bent toch ook wel van de art/filmhuisfilms? Dan is de Vogelwachter wel een aanrader.
Ja, dat is wel een beetje de definitie van art/filmhuisfilms en meestal schuilt er een mooi verhaal in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken net. Neem hem wel op. Mij te laat om te kijken.
Ik kijk films om de verhaallijn, niet vanwege budgetten of bepaalde acteurs dus denk denk het wel de lading dekt van art/filmhuisfilms ja
Ben tegenwoordig ook van de Mexicaanse seriesOver drugs, geld, moorden, corruptie en mooie vrouwen, alles zit er meestal in.
![]()
Goedenavond allen
Avond Lieve Dutch. Klinkt als een goed avondje. En dank voor je filmtip, ik heb hem al eens gezien maar inderdaad een aanrader.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:18 schreef Dutch_view het volgende:
Avond allen![]()
Vanavond op het menu
20:30 Het roer om, hoe is het nu met
21:40 Vandaag Inside
Verder neem ik op, en tevens mijn persoonlijke filmtip, The Shining, 21:25 Canvas.
Bonjour madamequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:31 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund, ik ga Flikken Rotterdam kijken
Hij is leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:31 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund, ik ga Flikken Rotterdam kijken
Ik heb ook Pablo Escobar gekeken 1 seizoen met 74 afleveringen ook heel mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken net. Neem hem wel op. Mij te laat om te kijken.
Ik kijk films om de verhaallijn, niet vanwege budgetten of bepaalde acteurs dus denk denk het wel de lading dekt van art/filmhuisfilms ja
Ben tegenwoordig ook van de Mexicaanse seriesOver drugs, geld, moorden, corruptie en mooie vrouwen, alles zit er meestal in.
![]()
Goedenavond allen
Straf zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:47 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.
Voor degene die geen Viaplay hebben en toch de F1 willen zien. Deze wordt live op Canvas uitgezonden om 14.45 zondag.
https://www.tvgids.nl/sport/sporza-formule-1-gp-van-belgie
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik skip, lekker
Maar zonder gekheid, dank je wel voor het melden
Dank je Praadje. Had het net op crea gehoord. Kan ik zondag weer een keer kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:47 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.
Voor degene die geen Viaplay hebben en toch de F1 willen zien. Deze wordt live op Canvas uitgezonden om 14.45 zondag.
https://www.tvgids.nl/sport/sporza-formule-1-gp-van-belgie
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Ha leuk. Ja ik zat de gids voor volgende week te maken en keek of er dit weekend nog wijzigingen waren. En toen zag ik het staan want omdat ik in België woon krijg ik natuurlijk ook de BE gids te zien. Veel kijkplezier lieve Dotquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Praadje. Had het net op crea gehoord. Kan ik zondag weer een keer kijken.
😘quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha leuk. Ja ik zat de gids voor volgende week te maken en keek of er dit weekend nog wijzigingen waren. En toen zag ik het staan want omdat ik in België woon krijg ik natuurlijk ook de BE gids te zien. Veel kijkplezier lieve Dot
Ik heb het even voor je nagekeken maar tot zover is er nog niets over bekend. Ik wil je best in de lijst taggen als het weer wordt uitgezonden als je dat wilt? Laat maar even weten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:52 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of het televisieprogramma Spaanders zal terugkeren in het komende najaar? Dat televisieprogramma werd in de herfst van 2021 op zaterdagavond uitgezonden en de presentator was Patrick Lodiers.
Avondquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
Jaja, daar zijn we. Joejoe. Goedenavond lieve schatjes, ik zat nog even te genieten van mijn Chinees.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
Jaja, daar zijn we. Joejoe. Goedenavond lieve schatjes, ik zat nog even te genieten van mijn Chinees.
Avond beidequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond![]()
Veel plezier met je Chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |