Zo is datquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Gaat lekker. Gelukkig maar dat je werk je hobby is
Avond Poppel_God.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vanavond lekker veel voetbal op TV.
PraadjeGodinquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppel_God.Ja, ik begrijp het alleen niet goed. Het zijn twee dezelfde wedstrijden volgens de gids. Of is de eerste uitzending een voorbeschouwing?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Aha, dankjewel. Ga ik het even aanpassen want in de gids online staat twee keer hetzelfde.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vanavond lekker veel voetbal op TV.
Goedenavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:12 schreef praadje het volgende:
Ik had visiteGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:12 schreef praadje het volgende:
Ik had visiteNog even voor wie het vanmorgen gemist had, ik had visite. Net voordat ik de koffie in ging schenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |