Koffers van 23 kilo tillen op Schiphol ookquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Het is wel een goede manier om af te vallen
Wel weer een leuke avond gehadquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:03 schreef Erasmus het volgende:
TS is ingegaan op een uitnodiging van een ACN(-achtige) presentatie.
Klinkt meer als voorbindsexquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:21 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ooit een date gehad met een knappe vrouw die er vooral op uit was mij forex-trading te laten doen.
Gratis champagne gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel weer een leuke avond gehad
Ik heb ze gevraagd naar hun kvk nummer maar die hadden ze niet :quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:35 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Kritisch ja?![]()
Jij doet dus ook liever zelf je onderzoek zo te lezen
Ik had ze gevraagd naar hun kvk-nummer, deze hadden ze nietquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:35 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Kritisch ja?![]()
Jij doet dus ook liever zelf je onderzoek zo te lezen
quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
Vond Pokémon Gold leuker dan Silver.
En toch zit je hier op Fok!quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:44 schreef gers het volgende:
Broer jouw verlies, dankzij omega pro heb ik al 2 rollies verdiend in een maand
Ons jaloers maken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En toch zit je hier op Fok!
Broer ik zal je wel dmen met meer info.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En toch zit je hier op Fok!
De zaal zat vol hoorquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:24 schreef Raw85 het volgende:
Welke mongolen trappen nou in hemelsnaam in overduidelijke scams als deze?
En dan een echte recensie:quote:Omegapro is een geweldig bedrijf. Waarom? Omdat ze betrouwbaar, transparant en legendarisch zijn. Zelf denk ik dat ze heel lang in ons midden zullen zijn. Legendarisch en ze zullen geschiedenis schrijven. Als u meer wilt weten over it geweldig bedrijf, stuur me een prive bericht via FB messenger......Cliff Brathwaite.
quote:OmegaPro, gevestigd in Saint Vincent en de Grenadines, biedt meer dan 200 handelsinstrumenten voor online handel via zijn eigen handelsplatform. Er is een selectie van educatieve middelen en een toegewijd klantenserviceteam om beleggers bij te staan. Het gebrek aan regelgeving zou echter een rode vlag zijn voor veel potentiële klanten.
Kijk maarquote:
quote:k ben nog niet zo lang geleden begonnen. Na wat onderzoek gedaan te hebben heb ik de keus gemaakt om erin mee te doen. Een jongen die ik goed ken heeft me hierover geïnformeerd, verteld hoe ze te werk gaan en wie er achter het bedrijf zit. Wat voor mij ook mede de doorslag gaf zijn de bekende mensen die hun naam aan het bedrijf hangen. Mensen zoals Ronaldinho, Roberto Carlos, Luis Figo, Frank de Boer, Jefferson Farfan en Vini jr. Deze mensen zijn wereldberoemd en hebben een team van financieel adviseurs achter zich, dus voordat zij hun naam ergens aan hangen is het bedrijf in kwestie al 10 x door de test heen gekomen.
Zat Ronaldinho ook niet eerder in een cryptoscamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |