quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben wel effe klaar met m'n kop fotograferen.
Ja precies, het is misschien tijd voor een baard een een snor (en een grote zonnebril)quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:36 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien toch meer zo:quote:
Ah, maar die is niet grijs. Dat is een zwartwit foto.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft het nog het meest van weg alleen dan zonder de veer
Je haar kan je gewoon verven hè, dat is het punt niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ah, maar die is niet grijs. Dat is een zwartwit foto.
Misschien panfluit leren spelen?
Wat is daar lelijk aan? Niet teveel Bold and the Beautiful kijken of bladen als Linda lezen. Wij zijn mannen! Brul als een leeuw, spuug op de grond, ga hout hakken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft het nog het meest van weg alleen dan zonder de veer
Strijkijzer er overheen doet wonderenquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:25 schreef the-eye het volgende:
Ikzelf dus![]()
Als ik voor de spiegel staat valt het me niet eens op. Flink getraind de afgelopen tijd en best wel trots welke kant het opgaat met de body maar ik maakte net een selfie en dat was dus effe schrikken. Wat een ouwe rotkop zeg. Een soort kruising tussen Keith Richards en moeder Theresa![]()
Klacht: Botox gaat niks meer voor mij doen
Kortom tijd voor wat opbeurende woorden vanuit de klaagbaak
Bron?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:33 schreef TechnoCat het volgende:
dood zijn is prima, merk je niets van
Ik vind hem er met de jaren juist beter uit gaan zien.quote:
TS is overduidelijk homoquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:30 schreef Slavski het volgende:
Heb je toevallig geld? Dan maakt die vervallen kut kop van je niks meer uit, de dames zullen nog steeds van u houden.
Ja en neequote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:35 schreef Slavski het volgende:
Als hij een lekkere reet heeft kan hij altijd nog zijn kontje verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |