Live vanuit de pausenraumquote:
Ja dat kan wel maar is lang geleden dat ik met ondertiteling bezig ben geweest. Misschien heb je geluk en lopen de subs van een andere site wel synchroon.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:38 schreef suzi1 het volgende:
ik kan het zo zelf al testen hoor. maar als ik oz dl van die ene site en dan nl'se subs van een andere
kan ik die dan in vlc kijken en de subs dan bijstellen? want engelse subs staan wel gelijk en de nlse niet. en ik ben savonds laat nogal traag van begrip
Das zondequote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
top dan weet ik nml wel hoe te synchronen.
ik had \gister al een gedeelte gekeken, maar kan me amper wat herinneren
ga ik zo testenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:42 schreef engine het volgende:
Weet niet of je in vlc zelf de subs aan kunt passen maar anders zijn daar programmaatjes voor. Maar kan dat zelf op de mobiel niet uitproberen nu.
Ben benieuwdquote:
Katten willen aandachtquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:44 schreef suzi1 het volgende:
zal het npg wel laten weten. word nu van alle kanten gebeept haha
Goede vraag. Ik denk het niet maar weet ook niet zeker hoe die regels zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
die hebben al aandacht gehad net haha
even vraag voor hier. weet jij of je prik moet hebben gehad als je van usa naar nl wil komen?
Gaat het om iemand met nl paspoort? Volgens mij mag het dan sowieso.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:51 schreef suzi1 het volgende:
ik weet er geen zak van dus. en kan ook zo snel niks vinden
Dat vraag ik me afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |