abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:57:47 #26
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205721538
Zo heb ik een voordeur pavlov reactie aangemaakt. Zo’n beetje wanneer ik mijn voordeur zie moet ik plassen. Is echt een rare reactie en geen idee hoe ik die heb aangemaakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205721818
Onzin onderzoek, ik plas al zolang als ik leef onder de douche, nooit rare bijwerkingen van gehad..
pi_205721852
Hoezo 'mag niet meer'?

Kunnen we eens een keer stoppen met dingen zeggen als 'het mag niet meer omdat tuthola X iets zegt'? Die reacties over het 'niet meer mogen' zijn nog irritanter dan het onderwerp zelf.

En verder zijn er twee soorten mensen: mensen die pissen onder de douche en leugenaars.

Dat je het maar weet.
pi_205721861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:30 schreef LanaMyst het volgende:
Onzin onderzoek, ik plas al zolang als ik leef onder de douche, nooit rare bijwerkingen van gehad..
deze logica :')
pi_205721866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:30 schreef LanaMyst het volgende:
Omdat jij er geen last van hebt deugt het hele onderzoek niet? :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_205721876
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
deze logica :')
Wijvenlogica. ;)
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:36:46 #32
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_205721891
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 15:01 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Lekker aanstampen en drukken met je grote teen? of heb je er een vork bij?
Met de hak prakken en dan grote teen roeren om het weg te spoelen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_205721914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zo heb ik een voordeur pavlov reactie aangemaakt. Zo’n beetje wanneer ik mijn voordeur zie moet ik plassen. Is echt een rare reactie en geen idee hoe ik die heb aangemaakt.
Lijkt me nogal logisch hoe dat ontstaan is. Vaak nét iets te lang weg zijn, waardoor je vaak met hoge nood naar huis bent gekomen. En elke keer als je dan nodig moest plassen, dan dacht je bij het zien van je voordeur; "Ik ben er bijna, ik kan bijna naar de WC"
En kennelijk is dat zo vaak voorgekomen, dat in jouw hoofd de voordeur en plassen bij elkaar zijn gaan horen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205722359
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:34 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Omdat jij er geen last van hebt deugt het hele onderzoek niet? :D
Niet omdat ik er geen last van heb, maar omdat ik werkelijk nog nooit iemand gehoord heb die van stromend water ineens haar broek volplast omdat ze plast in de douche, hooguit dat je van kletterend water eerder aandrang voelt om te plassen maar ineens controle over de blaas verliezen nee dat niet.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:22:37 #35
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205722385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:19 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Niet omdat ik er geen last van heb, maar omdat ik werkelijk nog nooit iemand gehoord heb die van stromend water ineens haar broek volplast omdat ze plast in de douche, hooguit dat je van kletterend water eerder aandrang voelt om te plassen maar ineens controle over de blaas verliezen nee dat niet.
Dus omdat jij niemand kent die dat doet klopt het onderzoek niet?
Okee.
pi_205722413
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:22 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Okee.
Kennen hoeft niet, maar zou dan toch op zijn minst met het fenomeen bekend moeten zijn lijkt mij.
Hele volkstammen plassen onder de douche, maar het zijn toch echt geen hele volksstammen die bij het horen van een stromend water hun broek volplassen. Dus het zal voor een enkeling vast gelden maar je maakt mij niet wijs dat dit een algemeen gegeven is zoals het onderzoek beweert.
pi_205722431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Klopt, zodra ik mijn huissleutels pak (in de buurt van mijn huis, voor- of achterdeur) krijg ik een beetje aandrang. Soms als ik dan de boodschappen weg zet, ben ik vergeten dat ik naar de plee moest (omdat het niet echt nodig was blijkbaar).

Blijkbaar ben ik al zo vaak met een volle blaas thuisgekomen, dat thuiskomen an sich al een pavlovje doet. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:37:06 #38
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205722541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:25 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Kennen hoeft niet, maar zou dan toch op zijn minst met het fenomeen bekend moeten zijn lijkt mij.
Hele volkstammen plassen onder de douche, maar het zijn toch echt geen hele volksstammen die bij het horen van een stromend water hun broek volplassen. Dus het zal voor een enkeling vast gelden maar je maakt mij niet wijs dat dit een algemeen gegeven is zoals het onderzoek beweert.
Jij zal het inderdaad wel beter weten :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:27 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Klopt, zodra ik mijn huissleutels pak (in de buurt van mijn huis, voor- of achterdeur) krijg ik een beetje aandrang. Soms als ik dan de boodschappen weg zet, ben ik vergeten dat ik naar de plee moest (omdat het niet echt nodig was blijkbaar).

Blijkbaar ben ik al zo vaak met een volle blaas thuisgekomen, dat thuiskomen an sich al een pavlovje doet. :D
Same. Sleutel-in-slot syndroom heet dat, echt super irritant!
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:42:17 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205722577
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hoezo 'mag niet meer'?

Kunnen we eens een keer stoppen met dingen zeggen als 'het mag niet meer omdat tuthola X iets zegt'? Die reacties over het 'niet meer mogen' zijn nog irritanter dan het onderwerp zelf.

En verder zijn er twee soorten mensen: mensen die pissen onder de douche en leugenaars.

Dat je het maar weet.
Waar komt deze boosheid vandaan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205722807
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:22 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Okee.
Wat een wijf. _O-
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:04:04 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205723406
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:19 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Dit dus.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205723474
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Waar komt deze boosheid vandaan?
Uit mijn kleine teen.
pi_205732244
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:55 schreef raptorix het volgende:
Mag je nog wel in de wasbak pissen als de WC is bezet?
Alleen als je de kraan dicht laat :+
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')