deze logicaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:30 schreef LanaMyst het volgende:
Onzin onderzoek, ik plas al zolang als ik leef onder de douche, nooit rare bijwerkingen van gehad..
Omdat jij er geen last van hebt deugt het hele onderzoek niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:30 schreef LanaMyst het volgende:
Onzin onderzoek, ik plas al zolang als ik leef onder de douche, nooit rare bijwerkingen van gehad..
Met de hak prakken en dan grote teen roeren om het weg te spoelen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:01 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Lekker aanstampen en drukken met je grote teen? of heb je er een vork bij?
Lijkt me nogal logisch hoe dat ontstaan is. Vaak nét iets te lang weg zijn, waardoor je vaak met hoge nood naar huis bent gekomen. En elke keer als je dan nodig moest plassen, dan dacht je bij het zien van je voordeur; "Ik ben er bijna, ik kan bijna naar de WC"quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zo heb ik een voordeur pavlov reactie aangemaakt. Zo’n beetje wanneer ik mijn voordeur zie moet ik plassen. Is echt een rare reactie en geen idee hoe ik die heb aangemaakt.
Niet omdat ik er geen last van heb, maar omdat ik werkelijk nog nooit iemand gehoord heb die van stromend water ineens haar broek volplast omdat ze plast in de douche, hooguit dat je van kletterend water eerder aandrang voelt om te plassen maar ineens controle over de blaas verliezen nee dat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat jij er geen last van hebt deugt het hele onderzoek niet?
Dus omdat jij niemand kent die dat doet klopt het onderzoek niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:19 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Niet omdat ik er geen last van heb, maar omdat ik werkelijk nog nooit iemand gehoord heb die van stromend water ineens haar broek volplast omdat ze plast in de douche, hooguit dat je van kletterend water eerder aandrang voelt om te plassen maar ineens controle over de blaas verliezen nee dat niet.
Kennen hoeft niet, maar zou dan toch op zijn minst met het fenomeen bekend moeten zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dus omdat jij niemand kent die dat doet klopt het onderzoek niet?
Okee.
Klopt, zodra ik mijn huissleutels pak (in de buurt van mijn huis, voor- of achterdeur) krijg ik een beetje aandrang. Soms als ik dan de boodschappen weg zet, ben ik vergeten dat ik naar de plee moest (omdat het niet echt nodig was blijkbaar).quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zo heb ik een voordeur pavlov reactie aangemaakt. Zo’n beetje wanneer ik mijn voordeur zie moet ik plassen. Is echt een rare reactie en geen idee hoe ik die heb aangemaakt.
Jij zal het inderdaad wel beter wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:25 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Kennen hoeft niet, maar zou dan toch op zijn minst met het fenomeen bekend moeten zijn lijkt mij.
Hele volkstammen plassen onder de douche, maar het zijn toch echt geen hele volksstammen die bij het horen van een stromend water hun broek volplassen. Dus het zal voor een enkeling vast gelden maar je maakt mij niet wijs dat dit een algemeen gegeven is zoals het onderzoek beweert.
Same. Sleutel-in-slot syndroom heet dat, echt super irritant!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:27 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Klopt, zodra ik mijn huissleutels pak (in de buurt van mijn huis, voor- of achterdeur) krijg ik een beetje aandrang. Soms als ik dan de boodschappen weg zet, ben ik vergeten dat ik naar de plee moest (omdat het niet echt nodig was blijkbaar).
Blijkbaar ben ik al zo vaak met een volle blaas thuisgekomen, dat thuiskomen an sich al een pavlovje doet.
Waar komt deze boosheid vandaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hoezo 'mag niet meer'?
Kunnen we eens een keer stoppen met dingen zeggen als 'het mag niet meer omdat tuthola X iets zegt'? Die reacties over het 'niet meer mogen' zijn nog irritanter dan het onderwerp zelf.
En verder zijn er twee soorten mensen: mensen die pissen onder de douche en leugenaars.
Dat je het maar weet.
Wat een wijf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dus omdat jij niemand kent die dat doet klopt het onderzoek niet?
Okee.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:19 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Niet omdat ik er geen last van heb, maar omdat ik werkelijk nog nooit iemand gehoord heb die van stromend water ineens haar broek volplast omdat ze plast in de douche, hooguit dat je van kletterend water eerder aandrang voelt om te plassen maar ineens controle over de blaas verliezen nee dat niet.
Uit mijn kleine teen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar komt deze boosheid vandaan?
Alleen als je de kraan dicht laatquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:55 schreef raptorix het volgende:
Mag je nog wel in de wasbak pissen als de WC is bezet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |