quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:33 schreef AmaninFull het volgende:
En verder zie ik Berghuis prima renderen op zijn plek.
Verlies liverpool kan juist goed uitpakken. 110 miljoengenotquote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef RamboDirk het volgende:
Met 10 Hag op de wipstoel mag Ajax wel vaart maken met die verkoop. Geen enkele andere gek gaat 100 miljoen betalen.
United ontslaat trainers niet zo snelquote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef RamboDirk het volgende:
Met 10 Hag op de wipstoel mag Ajax wel vaart maken met die verkoop. Geen enkele andere gek gaat 100 miljoen betalen.
Ik zou er niet te zeker van zijn. Buiten the worst manager of the premier league; Frank the Boer. Heeft geen enkele Man Utd. coach zo'n slechte seizoenstart gehad. Reken daarbij zijn kabouter uitstraling, slecht engels en de beeldvorming daarbij, dit koste hem bij Ajax in zijn beginfase ook bijna de kop.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
United ontslaat trainers niet zo snel
Ten Hag gaat gewoon dit seizoen afmaken of hij moet straks 12de staan richting het einde van het seizoen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou er niet te zeker van zijn. Buiten the worst manager of the premier league; Frank the Boer. Heeft geen enkele Man Utd. coach zo'n slechte seizoenstart gehad. Reken daarbij zijn kabouter uitstraling, slecht engels en de beeldvorming daarbij, dit koste hem bij Ajax in zijn beginfase ook bijna de kop.
Dus als United 15e staat in de winterstop dan is er niks aan de hand?quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Hag gaat gewoon dit seizoen afmaken of hij moet straks 12de staan richting het einde van het seizoen.
Die gaat echt niet voor einde transfer window de laan uit en de rest van je post is ook gewoon onzin, zijn positie heeft bij Ajax nooit ter discussie gestaan ook niet in het begin, dat er wat sukkeltjes iets roeptoeteren op twitter etc maakt het nog geen waarheid.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou er niet te zeker van zijn. Buiten the worst manager of the premier league; Frank the Boer. Heeft geen enkele Man Utd. coach zo'n slechte seizoenstart gehad. Reken daarbij zijn kabouter uitstraling, slecht engels en de beeldvorming daarbij, dit koste hem bij Ajax in zijn beginfase ook bijna de kop.
Ja dit gaat allemaal wel rondkomen. Dan nog die keeper erbij en dan is het wel klaar qua transfers mag ik aannemen.quote:
Welke keeper?quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dit gaat allemaal wel rondkomen. Dan nog die keeper erbij en dan is het wel klaar qua transfers mag ik aannemen.
gerjan Hamstelaar. Is dat het undercover account van klaasjan huntelaar?quote:
die van Benfica?quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dit gaat allemaal wel rondkomen. Dan nog die keeper erbij en dan is het wel klaar qua transfers mag ik aannemen.
Allemaal @ZKA copycatsquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gerjan Hamstelaar. Is dat het undercover account van klaasjan huntelaar?
Die Gerjan Hamstelaar lijkt wel een stuk sympathieker.quote:
vooralsnog wel leuk ja tot hij het ook in z'n bol krijgtquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Gerjan Hamstelaar lijkt wel een stuk sympathieker.
Al gaat hij er misschien ook in geloven na een tijdje.
Dat zou een heel goede zet zijn maar is dat niet gewoon de eerste keeper daar?quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Griekse keeper van Benfica waar die Romano het gisteren over had.
ja maar al een contract sinds 2018 dus misschien wat laag in de salarissfeerquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat zou een heel goede zet zijn maar is dat niet gewoon de eerste keeper daar?
Buiten dat dit niet gaat gebeuren natuurlijk want United heeft gewoon wel kwaliteit in de selectie gaan ze hem hoe dan ook een heel seizoen de tijd gevenquote:Op maandag 22 augustus 2022 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dus als United 15e staat in de winterstop dan is er niks aan de hand?
Staat genoteerd. Dan kan het ‘haalt Ten Hag de kerst?’ topic ook wel dicht.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buiten dat dit niet gaat gebeuren natuurlijk want United heeft gewoon wel kwaliteit in de selectie gaan ze hem hoe dan ook een heel seizoen de tijd geven
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Dan kan het ‘haalt Ten Hag de kerst?’ topic ook wel dicht.
Ronaldo staat spits. Niet op de vleugelquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
Antony als vervanger van Ronaldo daar? want met Antony, Gakpo dan lijkt mij vertrek van Ronaldo overduidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |