Barca is niet zo rijk en manu is behoorlijk wanhopig.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Raphina heeft zich bewezen in de PL, en is ook Braziliaans international. Die kostte 65 miljoen oid.
100 miljoen is gewoon een absurd bedrag voor deze speler.
Okee, en nu? Raphina is ook een paar jaar ouder dan Antony, had verder geen CL ervaring, contract tot 2024 en was er wellicht ook nog sprake van een clausule? Dat vergelijken van spelers is altijd een beetje onzinnig omdat je vaak te maken hebt met verschillende situaties. En ook al zou je twee totaal dezelfde situaties hebben is er altijd nog de kans dat een club simpelweg bereid is meer te betalen voor speler A dan een andere club is voor speler B.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Raphina heeft zich bewezen in de PL, en is ook Braziliaans international. Die kostte 65 miljoen oid.
100 miljoen is gewoon een absurd bedrag voor deze speler.
Er is ook helemaal niets mis mee om gewoon te zeggen 'Dit is Antony niet waard, maar we maken heel slim gebruik van de wanhopigheid bij Man United, en het feit dat onze vorige trainer er zit, dus we pakken dit geld en zijn er heel blij mee'. Dat is allemaal wat geloofwaardiger dan jezelf in allerlei bochten wringen om een reden te vinden waarom de voetballer Antony een marktconforme prijs zou hebben van 100 miljoen euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het wel opvallend om te zien dat als Ajax een speler voor veel geld weet te verkopen dit bij supporters van andere clubs zo'n frustratie weet op te leveren. Je weet dat je bij Ajax altijd ook voor 'het merk' betaald. En een jonge talentvolle aanvaller, linkspoot, Braziliaans international, die nog een meerjarig contract heeft is natuurlijk vrij prijzig.
[..]
Okee, en nu? Raphina is ook een paar jaar ouder dan Antony, had verder geen CL ervaring, een tweejarig contract en was er wellicht ook nog sprake van een clausule? Dat vergelijken van spelers is altijd een beetje onzinnig omdat je vaak te maken hebt met verschillende situaties. En ook al zou je twee totaal dezelfde situaties hebben is er altijd nog de kans dat een club simpelweg bereid is meer te betalen voor speler A dan een andere club is voor speler B.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat je ook mee moet nemen tegen wat voor tegenstand dat was. Die poule vorig jaar zou imo meedoen voor slechtste CL poule in de laatste 5-10 jaar oid.
Ik snap ook wel dat Antony niet kan kiezen tegen wie hij z'n assists en goals maakt, hij moet het tenslotte doen met wie je krijgt in de loting, maar 6 goalcontributies tegen deze tegenstanders zou je in een normale wereld geen 100 miljoen waard moeten maken. Erg bijzonder en knap dat Ajax dat toch weer voor elkaar weet te krijgen.
je komt een beetje zurig overquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat je ook mee moet nemen tegen wat voor tegenstand dat was. Die poule vorig jaar zou imo meedoen voor slechtste CL poule in de laatste 5-10 jaar oid.
Ik snap ook wel dat Antony niet kan kiezen tegen wie hij z'n assists en goals maakt, hij moet het tenslotte doen met wie je krijgt in de loting, maar 6 goalcontributies tegen deze tegenstanders zou je in een normale wereld geen 100 miljoen waard moeten maken. Erg bijzonder en knap dat Ajax dat toch weer voor elkaar weet te krijgen.
Goede discussie, beginnen met 'Wat maak je je druk' op een doodnormale reactie, enfin.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]wat maak je je druk, natuurlijk zijn die bedragen absurd, het is een tijdje geleden uit de hand gelopen maar ik heb wel de indruk dat jij Antony een beetje onderschat en dan vooral het type speler die diepgang heeft, in de kleine ruimte veel kan en nog eens heel snel is met en zonder bal is gewoon bijzonder
Ik weet niet of het wanhoop is. Engelse clubs hebben gewoon heel veel geld en als die een speler willen zijn ze daardoor bereid ver te gaan. Dat zie je nu ook weer met Isak naar Newcastle en wellicht straks Fofana die voor 90 of 100 miljoen naar Chelsea gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis mee om gewoon te zeggen 'Dit is Antony niet waard, maar we maken heel slim gebruik van de wanhopigheid bij Man United, en het feit dat onze vorige trainer er zit, dus we pakken dit geld en zijn er heel blij mee'. Dat is allemaal wat geloofwaardiger dan jezelf in allerlei bochten wringen om een reden te vinden waarom de voetballer Antony een marktconforme prijs zou hebben van 100 miljoen euro.
Ik zou willen dat PSV dit voor elkaar zou krijgen, petje af. Ik zie Schmidt helaas geen 100 miljoen neerleggen voor Mauro Jr
Edit: kleine aanpassing in de woording.
Ik vond je reactie wat zuur dus vandaar, ik heb geen idee of hij het gaat maken maar hij heeft de potentie zeker en die bedragen dat is nu eenmaal gekkenhuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede discussie, beginnen met 'Wat maak je je druk' op een doodnormale reactie, enfin.
We zullen het uiteindelijk zien, maar ik kan me niet voorstellen dat Antony het gaat maken in de PL eerlijk gezegd. Zou goed zijn voor de eredivisie als het wel zo is, maar tot nu toe hebben al die gasten iets 'bijzonders' gehad die van de Eredivisie naar de topcompetities zijn gegaan, en uiteindelijk komen ze allemaal flink te kort.
Eens, zoals Howard hier boven al zegt, die prijzen voor Isak en Fofana zijn ook absurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond je reactie wat zuur dus vandaar, ik heb geen idee of hij het gaat maken maar hij heeft de potentie zeker en die bedragen dat is nu eenmaal gekkenhuis.
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis mee om gewoon te zeggen 'Dit is Antony niet waard, maar we maken heel slim gebruik van de wanhopigheid bij Man United, en het feit dat onze vorige trainer er zit, dus we pakken dit geld en zijn er heel blij mee'. Dat is allemaal wat geloofwaardiger dan jezelf in allerlei bochten wringen om een reden te vinden waarom de voetballer Antony een marktconforme prijs zou hebben van 100 miljoen euro.
Ik zou willen dat PSV dit voor elkaar zou krijgen, petje af. Ik zie Schmidt helaas geen 100 miljoen neerleggen voor Mauro Jr
Edit: kleine aanpassing in de woording.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij moet inmiddels toch ook weten dat Europees opvallen wat anders is en jullie deden met de kneuzencup mee
Hoe bedoel je dat, denk jij dat de interesse voor de Feyenoord spelers hetzelfde was geweest zonder die Conference League, dat heeft gewoon impact en de CL heeft logischerwijs nog meer impact.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Een gevoelig snaartje geraakt. Dat is wel vrij uniek.
Nee dat ben ik allemaal met je eens hoor, maar ik moest lachen om ‘kneuzencup’ (en daar zit, met name als het gaat om de poulefase, ook zeker een kern van waarheid in).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, denk jij dat de interesse voor de Feyenoord spelers hetzelfde was geweest zonder die Conference League, dat heeft gewoon impact en de CL heeft logischerwijs nog meer impact.
Dribbels zijn ook statistiekenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat ben ik allemaal met je eens hoor, maar ik moest lachen om ‘kneuzencup’ (en daar zit, met name als het gaat om de poulefase, ook zeker een kern van waarheid in).
Moet alleen wel glimlachen dat nu de statistieken niet uitkomen er veel andere argumenten worden gezocht en gegeven als ‘hij houdt veel spelers bezig, creëert ruimte’ en dat soort zaken. Ook allemaal waar hoor, maar het bedrag blijft natuurlijk absurd voor wat hij heeft laten zien (ook tegen tegenstanders uit onze kneuzencompetitie). Ik zou het meteen pakken.
En daar ben ik inderdaad best een beetje jaloers op.![]()
Achja. Dat bedrag is absurd voor welke speler dan ook. De voetbalwereld is debiel. En man u nummer 1 in debiel doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat ben ik allemaal met je eens hoor, maar ik moest lachen om ‘kneuzencup’ (en daar zit, met name als het gaat om de poulefase, ook zeker een kern van waarheid in).
Moet alleen wel glimlachen dat nu de statistieken niet uitkomen er veel andere argumenten worden gezocht en gegeven als ‘hij houdt veel spelers bezig, creëert ruimte’ en dat soort zaken. Ook allemaal waar hoor, maar het bedrag blijft natuurlijk absurd voor wat hij heeft laten zien (ook tegen tegenstanders uit onze kneuzencompetitie). Ik zou het meteen pakken.
Dus je beschuldigt me nu van Pietje gedrag (geintje) voor het goeie had hij misschien nog een jaar moeten blijven, had hij vast z'n statistieken opgeschroefd maar zo'n bod wat het ook wordt kan je natuurlijk niet weigeren. Neemt niet weg dat het echt wel een speciale voetballer is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even reageren dat ik jou nooit in hetzelfde rijtje zal zetten als Pietjequote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus je beschuldigt me nu van Pietje gedrag (geintje) voor het goeie had hij misschien nog een jaar moeten blijven, had hij vast z'n statistieken opgeschroefd maar zo'n bod wat het ook wordt kan je natuurlijk niet weigeren. Neemt niet weg dat het echt wel een speciale voetballer is.
Neymar was in het begin ook geen scherpschutter.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Probleem met Antony is niet slechts zijn statistieken, maar ook gebrek aan schiettechniek. Hangt met elkaar samen natuurlijk, maar het is niet een alleen een gebrek aan scoringsdrang zoals de vroege C. Ronaldo.
Blijft genoeg speciaals over hoor, maar het lijkt me een relevant nadeel voor een buitenspeler van 100 miljoen.
Lekker laten gaan hebben geen tijd voor dit soort gasten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
Antony voert druk op en wil binnen 48 uur naar Manchester United
AMSTERDAM - Antony voert de druk op om binnen 48 uur te vertrekken bij Ajax. De Braziliaanse sterspeler heeft de clubleiding officieel verzocht mee te werken aan een voor alle partijen uiterst lucratieve transfer naar Manchester United. De Engelse topclub heeft de speler (in de vorm van een miljoenensalaris) en de Amsterdammers (een transfersom van boven de 90 miljoen euro) een droomaanbieding gedaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-manchester-united
Nog 48 uur om een kruisbandblessure op te lopen…quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
AMSTERDAM - Antony voert de druk op om binnen 48 uur te vertrekken bij Ajax. De Braziliaanse sterspeler heeft de clubleiding officieel verzocht mee te werken aan een voor alle partijen uiterst lucratieve transfer naar Manchester United. De Engelse topclub heeft de speler (in de vorm van een miljoenensalaris) en de Amsterdammers (een transfersom van boven de 90 miljoen euro) een droomaanbieding gedaan.
Oei wat een druk zullen ze nu voelen bij Ajaxquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |