Misschien leuk voor kinderen in de puberteit? Ik vind dit met afstand het lelijkste shirt ooit.quote:
Met CL voetbal als basis klant tot aan de winterstop. Met het oog op het WK lijkt me dat een betere sportieve uitdaging dan Tottenham die weliswaar ook CL spelen maar hij zeker geen garantie als basisspeler zal hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ziyech gaat echt niet naar de Spurs, daar komt ie in dezelfde situatie als bij Chelsea. Bij Ajax is ie meteen weer de man, met spelers die hij goed kent en een coach waarmee hij klikt.
ik heb sowieso niets met voetbalshirts buiten het voetbalveld maar er zal zeker markt voor zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien leuk voor kinderen in de puberteit? Ik vind dit met afstand het lelijkste shirt ooit.
Het AD met een primeur, dan weet je het wel maar de verstandhouding Chelsea-Spurs is dusdanig dat ze niet zomaar een speler aan elkaar zullen verhuren noch verkopenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met CL voetbal als basis klant tot aan de winterstop. Met het oog op het WK lijkt me dat een betere sportieve uitdaging dan Tottenham die weliswaar ook CL spelen maar hij zeker geen garantie als basisspeler zal hebben.
Vind het geen verkeerd shirt eigenlijk....quote:
Doet me denken aan PSG.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het geen verkeerd shirt eigenlijk....
Nu je het zegt.. hoewel ik dat toch met meer blauw associeer.. achjaquote:
De GGD komt nu jouw kant op.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het geen verkeerd shirt eigenlijk....
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De GGD komt nu jouw kant op.
Vrouwelijk "cabaret"quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Gezeur over shirts altijd maar. Het is nooit goed. Ik vind het wel meevallen, hun hele nieuwe lijn overigens. Dus lekker belangrijk verder.
Dit vind ik dan wel weer erg leuk....
Beetje feyenoord-stijl..quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:40 schreef Ramboetan het volgende:
Volgend jaar maar het tenue laten ontwerpen door lack of guidance, een ander merk uit de stad. Dit is voor een team uit parijs en kunnen het iets beter denk ik:
[ afbeelding ]
Helaas blijven we inderdaad bij adidas tot 2047quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje feyenoord-stijl..
Nee laten we gewoon maar bij Adidas blijven.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:40 schreef Ramboetan het volgende:
Volgend jaar maar het tenue laten ontwerpen door lack of guidance, een ander merk uit de stad. Dit is voor een team uit parijs en kunnen het iets beter denk ik:
[ afbeelding ]
kan me niet voorstellen dat het niet rond komt, zal om nog wat details gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Is Antony nou al weg? Ik hoor het liever meteen dan alsnog hoop krijgen de komende dagen dat hij blijft.
Elk uur dat het nog niet officieel bekend is gemaakt is een uur winst op de dagen die nog komen voor de sluiting van de transfermarkt...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Is Antony nou al weg? Ik hoor het liever meteen dan alsnog hoop krijgen de komende dagen dat hij blijft.
Kom kom. Vrouwen kunnen ook grappig zijn. Onbedoeld, maar toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vrouwelijk "cabaret"
@:PowerLoungen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |