En nu heb jij twee blauwe vinkjes in je zak?quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:48 schreef jigggy het volgende:
Vannacht nog geneukt,me vandaag allemaal berichtjes sturen en me nu op blauwe vinkjes laten staan
Vrouwen
Mwa mwaquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:51 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En nu heb jij twee blauwe vinkjes in je zak?
Is ze pools?quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik neuk dr al sinds voor de Vierdaagse, maand dronken is toch een prestatie
Zonder pauze?quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat kan m’n hartje nog niet aanquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:57 schreef Regilio_ het volgende:
Ja dat is kut.
Lekker laten barsten en op naar de volgende.
Boh beste neuksessie die zal wel een gele kut hebben van al het eeltquote:
Tel er 10 jaar bij opquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:59 schreef Raw85 het volgende:
janken omdat een chickie even niet reageert?
ben je 14 ofzo?
Ze insta dmt me de hele tijd maar op m’n appjes reageert ze nietquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:06 schreef Plompzakker het volgende:
Maar misschien is ze gewoon even druk ofzo. Vrouwen zijn vaak zo wisselvallig als wat. Geef het een paar dagen
Heb je dickpics gestuurd?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze insta dmt me de hele tijd maar op m’n appjes reageert ze niet
Ze heeft het druk? Neukt een ander en kan even niet reageren? Hobby? Familie?quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:48 schreef jigggy het volgende:
Vannacht nog geneukt,me vandaag allemaal berichtjes sturen en me nu op blauwe vinkjes laten staan
Vrouwen
Ze heeft inmiddels al gereageerd ,ik wacht mooi af tot morgen met reageren,mes snijdt aan twee kantenquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze heeft het druk? Neukt een ander en kan even niet reageren? Hobby? Familie?
Meteen emotionally invested en onzeker gedrag.
Dit is heel vermoeiend ik deed dit ooit ook met een dwerg die een snackbar runde, misschien moet je gewoon straight up zijn en niet spelletjes spelen om je eigen energie en gevoel te sparen xxquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels al gereageerd ,ik wacht mooi af tot morgen met reageren,mes snijdt aan twee kanten
En nee,ik wist dat ze gewoon thuis zat
NOU HEB JE HAAR DAAR EVEN MOOI MEE!!!!quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels al gereageerd ,ik wacht mooi af tot morgen met reageren,mes snijdt aan twee kanten
mannen die hard2get spelenquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
NOU HEB JE HAAR DAAR EVEN MOOI MEE!!!!
Wat een zwakbegaafd kinderachtig broekenvouwertje ben je toch ook he.
TS bedoeld ook high maintenance.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:23 schreef herverwijderd het volgende:
Wat is het verschil tussen high class en semi high class als we het over whatsapp hebben?
TS is een wandelaar @de_boswachter @Sfancta @DJMOquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
boh boh. lekker volle dames. wel aan de prijs maar ga denk toch een weekend boekenquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor full highclass moet je bij pinksheets wezen, kan het iedereen aanbevelen
2 uurtjes is al meer dan genoegquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
boh boh. lekker volle dames. wel aan de prijs maar ga denk toch een weekend boeken
voor 5k
50 euro is genoeg @monkyyy @Zipportalquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
boh boh. lekker volle dames. wel aan de prijs maar ga denk toch een weekend boeken
voor 5k
Geen herhalingsgevaar zo aan de OP te lezenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TS is een wandelaar @:de_boswachter @:sfancta @:djmo
Snel al je vriendjes erbij halenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TS is een wandelaar @:de_boswachter @:sfancta @:djmo
Jigggymeister is te hoog gegrepen voor je, maat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik dacht dat @:jigggy homo was. Dat straalt hij in ieder geval wel de hele tijd uit.
Jigggymeister wellicht wel, jigggy niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:37 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Jigggymeister is te hoog gegrepen voor je, maat.
Ik begrijp je teleurstelling.
Ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jigggymeister wellicht wel, jigggy niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |