Wiequote:Op zondag 21 augustus 2022 20:44 schreef laforest het volgende:
Volgens mij zit de woordvoerder van AFA op de FP (althans dat claimt deze user).
Ga je dit ook toelichten, of open je gewoon een dom topic en verdwijn je dan?quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:42 schreef HSG het volgende:
Antifa zijn de bruinhemden van de moderne tijden.
Hier is alles mee gezegd.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:43 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ga je dit ook toelichten, of open je gewoon een dom topic en verdwijn je dan?
Hm die ken ik nietquote:
Ah ja, met een plaatje van Branco is alles gezegd.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Hier is alles mee gezegd.
[ afbeelding ]
Klopt. Zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ah ja, met een plaatje van Branco is alles gezegd.
Moet je @Jouska even vragen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:42 schreef HSG het volgende:
zijn gewoon voor het neo-fascisme en een gevaar voor de samenleving. Antifa zijn de bruinhemden van de moderne tijden.
Klacht: antifa en mensen die ze geweldig vinden.
Shirtje kopen?quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:42 schreef HSG het volgende:
zijn gewoon voor het neo-fascisme en een gevaar voor de samenleving. Antifa zijn de bruinhemden van de moderne tijden.
Klacht: antifa en mensen die ze geweldig vinden.
@Dannyquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:10 schreef Plompzakker het volgende:
Antifa![]()
Dat is wel verreweg de meest kansloze club die ik ooit gezien heb. En dat terwijl ik ook bij de fok crew zit.
Je werkt 2 dagen per week in de Gamma, misschien geen rechts stemmen knul.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:23 schreef Pendule het volgende:
Antifa, links, hoe kan het ook anders. Niet werken, maar leven van belastinggeld en de goede normale mens dwarszitten als dagelijkse bezigheid.
Ben jij helemaal betoeterd? Ik werk al lang niet meer bij de Gamma.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:13 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Je werkt 2 dagen per week in de Gamma, misschien geen rechts stemmen knul.
Beslissing van de Gamma, waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ben jij helemaal betoeterd? Ik werk al lang niet meer bij de Gamma.
Niet echt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beslissing van de Gamma, waarschijnlijk.
Baaduum Tss*quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:10 schreef Plompzakker het volgende:
verreweg de meest kansloze club die ik ooit gezien heb. En dat terwijl ik ook bij de fok crew zit.
Het fascisme is alweer terug dankzij antifa.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:48 schreef pokkerdepok het volgende:
rechtse mensen laten gewoon fascisme weer terug komen, en denken dat je een fascist bent als je je tegen fascisme verzet. okee.. ga dan even lezen over de tweede wereldoorlog ofzo. of je kapot schamen.
ja hoor lolquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Het fascisme is alweer terug dankzij antifa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |