Dat had user TheVoice4ever echt geweldig gezien!quote:
quote:
Niet alleen op basis daarvan!quote:We maken deze keuze niet enkel op basis van de laatste drie wedstrijden. We zien onvoldoende progressie in de ontwikkelingen van het team op verschillende vlakken.
Fatih Terim langs de lijnquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze willen er gewoon een Turks trainertje doordrukken.
Ik heb niks tegen Turken overigens.
Wordt de Eredivisie waarschijnlijk wel leuker door. Of het een goed idee is voor Fortuna is een tweedequote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel ééntje die zo'n 8 keer per seizoen naar de tribune wordt gestuurd danquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na twee duels tegen Ajax en Twente, en een fluke-uitslag tegen Cambuur.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fortuna heeft wel voldoende kwaliteit op zichzelf met Cox, Yilmaz, Cordoba, Seuntjes oa, maar het is nog geen team.
Ik ben ook niet bang voor een demasque nee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na twee duels tegen Ajax en Twente, en een fluke-uitslag tegen Cambuur.
moet niet kunnen, maar dit is natuurlijk redelijk buitenproportioneel. De echte reden van halsema is natuurlijk een hele andere.quote:
Mooie goal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oh wat is dit kut. Fluit maar af…. Deze mongolenteams scoren nog niet al plak je er 100 minuten blessuretijd aan vast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |