quote:Reporting
Op donderdag 13 februari 2003 07:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Libris was het
quote:Gisteren ging ie met zo'n 30-40 k/s (Bestand is dacht ik 34 MB)
Op donderdag 13 februari 2003 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Thanks, straks maar weer eens proberen!
-edit- Nu even geprobeerd, en loopt zelfs met 100 k/s, binnen 5 mins binnen
quote:Inderdaad, kon een uur eerder gaan gamen door die mirror
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef Libris het volgende:[..]
Gisteren ging ie met zo'n 30-40 k/s (Bestand is dacht ik 34 MB)
-edit- Nu even geprobeerd, en loopt zelfs met 100 k/s, binnen 5 mins binnen
quote:gedownload (zonder server time-out deze keer
Op donderdag 13 februari 2003 08:14 schreef Libris het volgende:[..]
Reporting
Via filefront: http://web.filefront.com/iron-bin/ff/root.p_bin_/;page__download_file;filepath__/gamingfiles/Battlefield_1942/Mods/Mini-Mods/merciless1942-v3-7.zip;clear__cdkey,page,filepath
als deze niet werkt dan: http://www.bf1942files.com/file.info?ID=9104#Download
Met dank aan Chocobo
quote:Oh nee.. je hebt veel meer dan alleen maar andere vlaggen.. je hebt ook nu dat bloed gebeuren, je hebt andere camouflage op voertuigen (niet alle maar check eens de Amerikaanse P51, of de bommenwerper)
Op donderdag 13 februari 2003 11:27 schreef Enchanter het volgende:[..]
gedownload (zonder server time-out deze keer
) , geinstalleerd , maar ik heb alleen andere vlaggen (we cool trouwens) klopt dit
quote:Denk dat je beter moet kijken. Vergelijk je spel eens met de screenshots die hier online staan..
Op donderdag 13 februari 2003 12:08 schreef Enchanter het volgende:
opnieuw geinstalleerd , maar alleen vlaggen en bloed , voor de rest is alles hetzelfde
quote:Geef ff je excacte user name .. dan kan ik je toevoegen op de buddy list in game spy
Op donderdag 13 februari 2003 12:59 schreef Libris het volgende:[..]
Denk dat je beter moet kijken. Vergelijk je spel eens met de screenshots die hier online staan..
quote:[FOK] Libris (NL)
Op donderdag 13 februari 2003 19:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Geef ff je excacte user name .. dan kan ik je toevoegen op de buddy list in game spy
quote:Euhmmm mensen gaan we nu opeens op Gamespy spelen :S? IKKE NEIT! wil er iemand nu op ASE gamen?
Op donderdag 13 februari 2003 19:17 schreef Libris het volgende:[..]
[FOK] Libris (NL)
quote:ik ook, maar in ase heb je ook een buddy search..
Op donderdag 13 februari 2003 20:24 schreef Chen het volgende:[..]
Euhmmm mensen gaan we nu opeens op Gamespy spelen :S? IKKE NEIT! wil er iemand nu op ASE gamen?
Ik lag bij Iwo Jima op een vijandelijk vliegdekschip.. te sniperen. Dan schiet het ook wel op
Kut ping. Kutspel.
of #sQ.Legion (quakenet)
quote:Mijn spel ziet er wel eens ui zoals jou icoon
Op vrijdag 14 februari 2003 05:29 schreef TriuMpH het volgende:
Hee als de FoK clan een wedstrijd wilt kom ff langs opof #sQ.Legion (quakenet)
quote:ja lol dat is bastard die de hele tijd tegen een boom aanrijdTt( icoon)
Op vrijdag 14 februari 2003 05:29 schreef TriuMpH het volgende:
Hee als de FoK clan een wedstrijd wilt kom ff langs opof #sQ.Legion (quakenet)
Op deze sites worden real time de stats bijgehouden van alle europese servers (binnenkort misschien alle servers). Heb je na 5 februari gespeeld op een europese server, dan sta je er al tussen. Geeft weer een leuke competitie aan het spel
quote:Ik heb even gezocht naar mijn stats maar die zijn niet grappig
Op vrijdag 14 februari 2003 19:20 schreef nickname18 het volgende:
http://bftracks.vadvardet.nu/appl/bft/Home/viewOp deze sites worden real time de stats bijgehouden van alle europese servers (binnenkort misschien alle servers). Heb je na 5 februari gespeeld op een europese server, dan sta je er al tussen. Geeft weer een leuke competitie aan het spel
In this weeks update we're going to talk about some fixes we're working on for the upcoming 1.31 patch. While we don't have a release date for this yet, we do know what we're focusing on. Naturally, with all updates of this nature, none of these are set in stone and could change by the time the patch is released. So without further adieu, here's what we're working on for 1.31.
Wall Hacking
Parachuting Into Objects
Single Player and Co-Op Crashes
Stand Alone Server Error
Text display on-screen time
Keep in mind, we're aware of the other issues reported by our troops in the field and are working to resolve those in another upcoming patch. This patch will be coming sooner than you think!
kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit niet patch 1.4 wordt? Waarom is dit nu weer 1.31 ?
quote:kleinere veranderingen? kzou het eigenlijk ook niet weten
Op maandag 17 februari 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Hier,...info over patch 1.31In this weeks update we're going to talk about some fixes we're working on for the upcoming 1.31 patch. While we don't have a release date for this yet, we do know what we're focusing on. Naturally, with all updates of this nature, none of these are set in stone and could change by the time the patch is released. So without further adieu, here's what we're working on for 1.31.
Wall Hacking
Parachuting Into Objects
Single Player and Co-Op Crashes
Stand Alone Server Error
Text display on-screen timeKeep in mind, we're aware of the other issues reported by our troops in the field and are working to resolve those in another upcoming patch. This patch will be coming sooner than you think!
kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit niet patch 1.4 wordt? Waarom is dit nu weer 1.31 ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |