Let's go, let's go, let's go !
quote:Ja daagg
Op donderdag 6 februari 2003 13:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
*Leek vind*
Ik leg net 50 euro neer voor het spel.. en dan nu weer neerleggen voor een extra veld Ben niet helemaal op mn achterhoofd gevallen..
quote:Whoehahahaha,... een extra veld ook
Op donderdag 6 februari 2003 13:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja daagg
Ik leg net 50 euro neer voor het spel.. en dan nu weer neerleggen voor een extra veld
Ben niet helemaal op mn achterhoofd gevallen..
quote:STFU .. ik doe het niet!
Op donderdag 6 februari 2003 13:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahaha,... een extra veld ook
*Leek*
quote:Is goed!
Op donderdag 6 februari 2003 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Maar vanavond gaan we met zijn tweeen een map aanmaken. Gaan we even chillen in Market Garden ofzo !
quote:BF is naar mijn mening het beste Online multiplayer spel wat er is !
Op donderdag 6 februari 2003 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Is dat leuker als CS? Daar ben ik namelijk al maanden op uitgekeken.
quote:Wat dacht je er van dat ik eerst om 2000 naar TTT ga in Scheveningen en daarna eens relaxed ga kijken hoe ik alles moet besturen en het beeld afstellen.
Maar vanavond gaan we met zijn tweeen een map aanmaken. Gaan we even chillen in Market Garden ofzo !
quote:Je bedoelt zeker Road to Rome?
Op donderdag 6 februari 2003 13:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja daagg
Ik leg net 50 euro neer voor het spel.. en dan nu weer neerleggen voor een extra veld
Ben niet helemaal op mn achterhoofd gevallen..
Nieuwe engine, nieuwe wapens, voertuigen legeres en nieuwe missions.
En als het je niet bevalt hoef je het toch niet te kopen
quote:Cool !
Op donderdag 6 februari 2003 13:44 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Is goed!
quote:Klopt,...de demo zuigt ja !
Op donderdag 6 februari 2003 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de demo's niks, lange laadtijden en brakke servers.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat dacht je er van dat ik eerst om 2000 naar TTT ga in Scheveningen
quote:Grafisch schijnen ze het spel idd getweaked te hebben etc. Maar is het nou al uit of niet. Kan ik de add-on nou al halen?
Op donderdag 6 februari 2003 13:47 schreef nickname18 het volgende:[..]
Je bedoelt zeker Road to Rome?
Die si 29 euro, en dat valt behoorlijk mee naar mijn mening.Nieuwe engine, nieuwe wapens, voertuigen legeres en nieuwe missions.
quote:Heb hem al 4 keer gezien en ik heb hem op video en mpeg
Wat dacht je er van dat ik eerst om 2000 naar TTT ga in Scheveningen en daarna eens relaxed ga kijken hoe ik alles moet besturen en het beeld afstellen.
quote:Jajaja het is allemaal prachtig maar ik baal er van dat ik nu weer zoiets zou moeten aanschaffen.. dat zuigt naar mijn idee.
Die si 29 euro, en dat valt behoorlijk mee naar mijn mening.Nieuwe engine, nieuwe wapens, voertuigen legeres en nieuwe missions.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bleh, gisteravond maar weer BF1942 gespeeld en om weer in te komen maar singleplayer gespeeld op Market Garden. Die tank mitrailleurs blijven mij maar volgen als ik in m'n P51 rondvlieg, niet normaal hoe ver ze kunnen reiken èn raken. Moet steeds zo snel mogelijk achter een heuvel of onder een brug duiken om niet achtervolgd te worden door lichtsporen van de kogels.
quote:Illegale versies werken niet
Op donderdag 6 februari 2003 13:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Jajaja het is allemaal prachtig maar ik baal er van dat ik nu weer zoiets zou moeten aanschaffen.. dat zuigt naar mijn idee.
laat me dat gewoon downloaden als ik het spel heb gekocht.. sterker nog, door dit soort flauwekul zal bij menig user kazaa weer overuren draaien
quote:Volgens de BF1942 site op EA schijnt ie al 'shipped' te zijn, dus het zal toch wel zeer binnenkort in de winkels liggen?
Op donderdag 6 februari 2003 13:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Grafisch schijnen ze het spel idd getweaked te hebben etc. Maar is het nou al uit of niet. Kan ik de add-on nou al halen?
quote:Is het tegenwoordige dan makkelijker om lege servers te vinden die niet als een gek laggen dan?
Op donderdag 6 februari 2003 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Klopt,...de demo zuigt ja !
Heb helaas te weinig tijd om deze game te spelen, mijn prioriteit ligt nu bij mijn consoles.
Hebben jullie geen baan ofzo?
quote:Simpel.. Bastard blijft op servers spelen waar die road to rome niet nodig is.
Op donderdag 6 februari 2003 13:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Illegale versies werken niet
quote:Jawel, maar geen leven
Op donderdag 6 februari 2003 13:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ook Battlefield 1942: The Road to Rome heeft de winkels bereikt. Deze aanvulling op de beste multiplayershooter van 2002 bied zes nieuwe maps die zich afspelen in en rond Italië. Verwacht je naast nieuwe maps ook nog aan een paar nieuwe wapens en voertuigen en natuurlijk aan uren spelplezier zoals we dat van Battlefield 1942 gewend zijn!
*Naar winkel rent*
* Six new maps from the Sicilian and Italian campaigns including Operation Husky (Sicily), and the battles for Anzio and Monte Cassino.
* Eight new vehicles including the German BF-110 and British Mosquito fighter-bombers.
* Two new fighting forces including the Free French forces and Italian army.
* New hand-held weapons including the Italian Breda assault rifle, British Sten SMG and bayonets on rifles.
* Proprietary Refractor 2 engine raises bar for graphics and 3D rendering.
* Huge multiplayer component supporting up to 64 players that requires teamwork and cooperation from each member in order to achieve victory for the Axis or Allies.
Voor Dr. Crouton
* Unique single player mode features no scripting, meaning the player gets different experience each time they play.
quote:*chicken*
Op donderdag 6 februari 2003 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Waarom speel jij singleplayer ?
En omdat ik die 1.3 patch nog niet heb geïnstalleerd.
quote:Als het goed is wel
Op donderdag 6 februari 2003 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Is het tegenwoordige dan makkelijker om lege servers te vinden die niet als een gek laggen dan?
quote:Ja hoor, alleen geen leven (dito).
quote:Dus er is nog hoop..
Op donderdag 6 februari 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Voor Dr. Crouton* Unique single player mode features no scripting, meaning the player gets different experience each time they play.
*Kick vriendin*
quote:Nog eens 30 meuro naar ik begrijp.
Op donderdag 6 februari 2003 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga hem zo instaleren en weer spelen
Hoe duur is RTR??
quote:Welke map zit je?
Op donderdag 6 februari 2003 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga hem zo instaleren en weer spelen
Hoe duur is RTR??
quote:Speel altijd Market Garden.
Op donderdag 6 februari 2003 14:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Welke map zit je?
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:22 schreef Ajax_master het volgende:
Is road to Rome al uit?Als het zo is ga ik hem morgen halen
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Hij is idd uit:
Ook Battlefield 1942: The Road to Rome heeft de winkels bereikt. Deze aanvulling op de beste multiplayershooter van 2002 bied zes nieuwe maps die zich afspelen in en rond Italië. Verwacht je naast nieuwe maps ook nog aan een paar nieuwe wapens en voertuigen en natuurlijk aan uren spelplezier zoals we dat van Battlefield 1942 gewend zijn!
*Naar winkel rent*
quote:*PETS*
Op donderdag 6 februari 2003 19:22 schreef Passione het volgende:
Maarre... ik neem nu aan dat je een illegale versie hebt, die kun je toch niet online spelen dan? Lijkt mij zonde..
Ik die niet aan illegale games Henk
quote:Ik ook niet, maar vanwaar die
Op donderdag 6 februari 2003 19:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*
Ik die niet aan illegale games Henk
Nederland
Nederland
Bekend van deel 1
Nederland
Bastogne
Mooi...
Veel is ook geinspireerd door Band Of Brothers.
quote:Ik vind het er maar degelijk uit zien
Op donderdag 6 februari 2003 21:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Damn Spearhead rules
De maps(waaronder Nederland) zijn echt geweldig:Nederland
[afbeelding]Nederland
[afbeelding]Bekend van deel 1
[afbeelding]Nederland
[afbeelding]Bastogne
[afbeelding]Mooi...
[afbeelding]
ach..
quote:Het ziet er 10X beter uit als BF42 , dat stoorde mij ook
Op donderdag 6 februari 2003 21:56 schreef Ez3 het volgende:[..]
Ik vind het er maar degelijk uit zien
Nee doe mij maar BF1942
quote:Omdat die Ajaxiet vraagt of het spel uit is terwijl ik dat net post !
Op donderdag 6 februari 2003 19:48 schreef Passione het volgende:[..]
Ik ook niet, maar vanwaar die
dan?
quote:Wat een mooie screens zeg !
Op donderdag 6 februari 2003 21:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Damn Spearhead rules
De maps(waaronder Nederland) zijn echt geweldig:Nederland
[afbeelding]Nederland
[afbeelding]Bekend van deel 1
[afbeelding]Nederland
[afbeelding]Bastogne
[afbeelding]Mooi...
[afbeelding]
quote:Een add-on voor Medal Of Honor Alleid Assault.
Op donderdag 6 februari 2003 22:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een mooie screens zeg !
Maar wat is Spearhead dan precies. Gewoon ook een singleplayer game of multi? Hoe moet ik dat zien?
quote:Precies
Op vrijdag 7 februari 2003 00:01 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Zeg mensen... dit is een Battlefield topic.. niet te verwarren met [centr] Medal Of Honor Allied Assault: SPEARHEAD
De multiplay heb ik even uitgeprobeerd, totdat ik na 2 games weer van die trage schokkerige beelden kreeg. Snap er niks van. Soms kan je wel tien games spelen zonder last van lag, en soms is het na 1 spel al niet meer te doen en moet ik rebooten.
De nieuwe geluiden waren best goed en de reload tijden van de scout en engineer zijn aanzienlijk verbeterd. En zoals bij elke nieuwe patch moet ik het vliegen weer opnieuw leren want zodra ik voor de eerste keer een vliegtuig in stap word ik gelijk uit de lucht geplukt door een of andere ace die of gewoon behendiger is met vliegtuigen, of alle kneepjes van de nieuwe patch al weer geleerd heeft. Dit keer was het wel erg extreem snel; na twee salvo's veranderde m'n SDB in een vuurbal door een Zero.
Daarna singleplayer gespeeld en de AI is verschrikkelijk bezig met die scout/snipers. Vaak wordt je meteen neergeknald door zo'n scout als je net voor het eerst een blokje om komt lopen. Niet erg logisch/realistisch.
Maar mijn eigen AI spelers zijn ook niet zo dom meer en houden vaker stand, al gaat dat allemaal wel ten koste van mijn eigen score.
quote:Hahahaha,... wat goed he. Moest zo lachen toen we gebombt werden door dat vliegtuig toen we met zijn 2-en in die jeep zaten
Op vrijdag 7 februari 2003 10:32 schreef Bastard het volgende:
Tjongejonge wat een spel... gewoon tot vanochtend vroeg zitten spelen
quote:Mmmm,..das bijna een complete review.
Op vrijdag 7 februari 2003 03:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mmmh, net de patch geïnstalleerd en het spel opgestart: vastloper bij het laden van een game of bij het zoeken van internet games.
Dus toch weer het spel opnieuw geïnstalleerd zoals dat bij elke nieuwe patch voor BF1942 nodig blijkt te zijnen het draait nu gelukkig weer wel.
De multiplay heb ik even uitgeprobeerd, totdat ik na 2 games weer van die trage schokkerige beelden kreeg. Snap er niks van. Soms kan je wel tien games spelen zonder last van lag, en soms is het na 1 spel al niet meer te doen en moet ik rebooten.
De nieuwe geluiden waren best goed en de reload tijden van de scout en engineer zijn aanzienlijk verbeterd. En zoals bij elke nieuwe patch moet ik het vliegen weer opnieuw leren want zodra ik voor de eerste keer een vliegtuig in stap word ik gelijk uit de lucht geplukt door een of andere ace die of gewoon behendiger is met vliegtuigen, of alle kneepjes van de nieuwe patch al weer geleerd heeft. Dit keer was het wel erg extreem snel; na twee salvo's veranderde m'n SDB in een vuurbal door een Zero.Daarna singleplayer gespeeld en de AI is verschrikkelijk bezig met die scout/snipers. Vaak wordt je meteen neergeknald door zo'n scout als je net voor het eerst een blokje om komt lopen. Niet erg logisch/realistisch.
![]()
Maar mijn eigen AI spelers zijn ook niet zo dom meer en houden vaker stand, al gaat dat allemaal wel ten koste van mijn eigen score.
quote:Joh,...hoe heet je daar ?
Op vrijdag 7 februari 2003 11:25 schreef B het volgende:
welke servers gamen jullie ik meestal???????? Ik op EAUK ...... goeie ping ............
eerst [SF]-B-[NL] en toen [RTS]-B-[NL] maar dat was maar ff .... en we zijn gestopt met die clans... ik speel meestal CTF .... en ben vaak boven in het lijstje te vinden
quote:Weet je hoeveel servers er wel niet zijn... zie steeds nieuwe
Op vrijdag 7 februari 2003 11:25 schreef B het volgende:
welke servers gamen jullie ik meestal???????? Ik op EAUK ...... goeie ping ............
quote:0445 heb ik het zien worden vannacht.. moest mezelf naar bed slaan!
Op vrijdag 7 februari 2003 11:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hahahaha,... wat goed he. Moest zo lachen toen we gebombt werden door dat vliegtuig toen we met zijn 2-en in die jeep zaten
quote:Ik ben vaak Ifalna, Chocobo of Jenova !
Op vrijdag 7 februari 2003 12:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat zijn jullie namen daar Bast. & Cho?
Kan ik mee doen
quote:Ik was metatron vanacht
Op vrijdag 7 februari 2003 12:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat zijn jullie namen daar Bast. & Cho?
Kan ik mee doen
Iemand ideen hoe dat aan te pakken?
quote:Lijkt me leuk
Op vrijdag 7 februari 2003 17:11 schreef Bastard het volgende:
Hoe kunnen we het beste met zn allen een clan oprichten? Ik denk namelijk dat het leuk zou zijn als we een soort van "FOK gam clan" ofzo aan konden maken. Zodat als je dan wil BF spelen je dat tegen fokkers doet op een server met een password ofzo.Iemand ideen hoe dat aan te pakken?
quote:Bf 1942 clan topic
Op vrijdag 7 februari 2003 17:32 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Lijkt me leuk
Geen idee alleen hoe je dat doet...
Zo komen er wel meer mensen kijken .. wellicht met suc6
quote:Denk dat mensen een clan iets te serieus nemen cunt
Op vrijdag 7 februari 2003 17:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Zo komen er wel meer mensen kijken .. wellicht met suc6
quote:Ja komt net nog geen eigen webpage bij kijken
Op vrijdag 7 februari 2003 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Denk dat mensen een clan iets te serieus nemen cunt
quote:Ga eens bouwen dan !
Op vrijdag 7 februari 2003 19:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja komt net nog geen eigen webpage bij kijken
Cool hoor!!!
quote:Ik geloof van wel
Op vrijdag 7 februari 2003 20:49 schreef silver-surfer het volgende:
Dus Bastard is ook verslaaft aan BF 1942?Cool hoor!!!
quote:Ik en een paar andere hebben ooit geprobeerd een Fok! CS-clan op te richten. Is helaas niet gelukt, discipline voor vaste trainingen was ver te zoeken.
Op vrijdag 7 februari 2003 17:41 schreef Bastard het volgende:
Bf 1942 clan topicZo komen er wel meer mensen kijken .. wellicht met suc6
quote:Scheveningen ? U live nearby ?
Wat dacht je er van dat ik eerst om 2000 naar TTT ga in Scheveningen en daarna eens relaxed ga kijken hoe ik alles moet besturen en het beeld afstellen.
quote:Coral Sea kan je alleen in multiplayer spelen èn het is met de patch inbegrepen. De apart te d/l map is nog van versie 1.2 en niet meer bruikbaar als je de 1.3 patch hebt geïnstalleerd
Op vrijdag 7 februari 2003 23:22 schreef Chen het volgende:
Ach ik heb net de neiwue patch van BF 1942 en dat expasion gedoe wilk neit kopen hoor alleen maar neiuwe maps echt totaal geen zin (geld verspilling) maar weet iemand hoe je de Map Coral Sea goed kan downloaden want die had ik van de ofieceel site gedownload maar hij dee het niet
quote:Die 1.3 patch is echt ruk, ik moet BF weer opnieuw installeren
Op zaterdag 8 februari 2003 03:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben ik ff bezig in een hevig gevecht, bevriest het beeld even en dan gaat het spel terug naar het multiplayermenu.
En zo ging het vannacht om de zoveel spelrondes door. Zou het door de patch komen? Of zal ik toch maar weer eens een nieuwe detonatoort installeren.
quote:Mja, ws is die patch snel doorgedrukt zonder goed uit te testen, ivm de release van Road to Rome (want het moet wel een beetje compatibel zijn met EA's nieuwe geldboom, anders verkoopt het niet).
Op zaterdag 8 februari 2003 03:53 schreef gelly het volgende:[..]
Die 1.3 patch is echt ruk, ik moet BF weer opnieuw installeren
Een truuk om accurater te schieten met je Assault rifle of de Medic gun is om je rechtermuisknop (zoom in of uit) ingedrukt te houden. Het vizier zal dan minder of niet 'spreiden' en dat betekent weer dat je preciezer kan mikken. Ideaal voor als je al lopend op je doel wilt schieten of van grote afstand met korte salvo's je doel wilt raken. Is geen bug; is meer dat je het wapen steviger gericht vasthoudt.
Ik blijf het vreemd vinden dat andere spelers met een paar schoten m'n vliegtuigmotor kunnen opblazen en ik m'n magazijn moet leegpompen om hen neer te halen.
Ben ik moeilijk aan het schieten en zie dat ik hem raak.. komt er even een vliegtuig achter me, een paar schoten en ik ontplof
Dat vliegen is zoiezo nog een apart kunstje zeg.. moet je ff onder de knie krijgen.
quote:Discipline voor trainingen!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 23:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik en een paar andere hebben ooit geprobeerd een Fok! CS-clan op te richten. Is helaas niet gelukt, discipline voor vaste trainingen was ver te zoeken.
Neee.e... gewoon lekker hakken met zn allen, we gaan niet op oefening!
quote:Mwa, Alphen a/d rijn
Op vrijdag 7 februari 2003 23:18 schreef dapluiz het volgende:[..]
Scheveningen ? U live nearby ?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 07:36 schreef Bastard het volgende:[..]
Mwa, Alphen a/d rijn
quote:Wat zijn jou problemen dan? Bij mij kraakt het geluid soms. Dat was niet zo !
Op zaterdag 8 februari 2003 03:53 schreef gelly het volgende:[..]
Die 1.3 patch is echt ruk, ik moet BF weer opnieuw installeren
quote:*mee wilt doen
Op zaterdag 8 februari 2003 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Chocobo aka Ifalna en Bastard aka Metatron aan het spelen voor de kust van een tropisch eiland
quote:Ik ook.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
*mee wilt doen*
quote:Met gamespy een account aan maken en dan [FOK]Bastard toevoegen aan je lijstje.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ook.
quote:Idem en [Fok]Chocobo toevoegen !
Op zaterdag 8 februari 2003 19:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Met gamespy een account aan maken en dan [FOK]Bastard toevoegen aan je lijstje.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:00 schreef Bastard het volgende:
CheckBeide een tank in Berlin
Liefde is....samen in een kapotgeschoten stad in een tank rondrijden.
quote:Hee,...Gamespy kan je niet vinden !
Op zaterdag 8 februari 2003 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[Fok]Strolie75
quote:Ik gebruik geen Gamespy meer, maar The All-Seing Eye. Echt veel beter!
Op zaterdag 8 februari 2003 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Hee,...Gamespy kan je niet vinden !Is dat echt je Gamespy username?
quote:Ik heb je toegevoegd maar je moet je naam nog aanpassen op Gamespy van KerPlunk naar [Fok]KerPlunk
Op zaterdag 8 februari 2003 23:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[Fok]KerPlunk
quote:Hij zou het nu moeten doen
Op zaterdag 8 februari 2003 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Hee,...Gamespy kan je niet vinden !Is dat echt je Gamespy username?
quote:Ik heb de uitnodiging uit staan maar dan moet je wel antwoorden natuurlijk
Op zaterdag 8 februari 2003 23:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[Fok]KerPlunk
Oh gelly trouwens ook op mn lijstje staan
quote:Wellicht later in de middag
Op zondag 9 februari 2003 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Is er iemand online? Ik word niet echt wijs uit dat Gamespy.
Bastard is dapper en neemt positie in om een tank te killen
Bastard beseft stom te zijn en ziet zijn fout nu in,...... de kracht van de tank nog voelende stijgt hij op
Bastard neemt goed de tijd om te landen
quote:WHOEHAHAHHAHAHAAH
Op zondag 9 februari 2003 21:26 schreef Chocobo het volgende:
Bastard leert vliegenBastard is dapper en neemt positie in om een tank te killen
[afbeelding]Bastard beseft stom te zijn en ziet zijn fout nu in,...... de kracht van de tank nog voelende stijgt hij op
[afbeelding]Bastard neemt goed de tijd om te landen
![]()
[afbeelding]
Ja ik zat al in een slechte positie voor een tank... en ik dacht nou alles of niets maar hahahaha
quote:Dat ziet er inderdaad goed uit!
Op zaterdag 8 februari 2003 21:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik gebruik geen Gamespy meer, maar The All-Seing Eye. Echt veel beter!
quote:nieuwe engine?
quote:Die heb ik nu ook geinstalleerd kijken wat dat doet .
Op zondag 9 februari 2003 21:32 schreef Cheiron het volgende:[..]
Dat ziet er inderdaad goed uit!
quote:Nee,...maar BF is veel meer dan dat !
Op zondag 9 februari 2003 22:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben ik de enigste die de 1st person shooting gedeelte maar mager vindt?
quote:True
Op zondag 9 februari 2003 22:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...maar BF is veel meer dan dat !
quote:heb je ook allseing eye? Gaat wel sneller met laden.. en wat stabieler
Op zondag 9 februari 2003 22:46 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
True
wou alleen ff kijken of ik de enigste was die dat vond
quote:euh nee
Op zondag 9 februari 2003 22:47 schreef Bastard het volgende:[..]
heb je ook allseing eye? Gaat wel sneller met laden.. en wat stabieler
Bastard na de ontmoeting
quote:bahahaha!! rofl
Op maandag 10 februari 2003 01:23 schreef Chocobo het volgende:
Bastard op een ontmoeting in de woestijn
[afbeelding]Bastard na de ontmoeting
[afbeelding]
Maar toch vind ik het wat weining voor 30 pleuro,
aleen met de engineer met die bataljon zit zo'n mes op, dat is fijn
Aleen ze hadden wat meer nieuwe vliegtuigen moeten maken, behalve die bommenwerper
quote:Ik ga vanmiddag ook de Road to Rome halen. Ik hoorde dat die levels erg goed zijn allemaal !
Op maandag 10 februari 2003 08:01 schreef Ajax_master het volgende:
ik Heb Road To Rome gehaald en de nieuw levels zijn wel vet,Maar toch vind ik het wat weining voor 30 pleuro,
aleen met de engineer met die bataljon zit zo'n mes op, dat is fijnAleen ze hadden wat meer nieuwe vliegtuigen moeten maken, behalve die bommenwerper
quote:Gister geen tijd voor gehad. Het wordt toch vandaag
Op maandag 10 februari 2003 10:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ga vanmiddag ook de Road to Rome halen. Ik hoorde dat die levels erg goed zijn allemaal !
quote:Ik ben dat met je eens. Die levels zijn zelfs fantastisch,.....meer details en beeld en geluid ook. Krekels en onweer en noem maar op,..... ! Ik ben nu al gek op Cassino en iets van Anzio ! Wereldmaps
Op dinsdag 11 februari 2003 13:58 schreef Passione het volgende:
Road to Rome heeft ECHT goede levels. Net iets van 1.5 uur gespeeld op 1 map, waarbij een klein tussen eilandje is. Damn, niemand kon winnnen.... echt spannend
Tanks zijn bv vies, er is bloed, er zijn historische full texture vlaggen, manschappen zijn realistischer, boten zinken realistischer, jeep hebben stickers etc. etc. etc. Check hieronder wat er allemaal in zit. Ben het nu aan het downen.
* 100% Accurate Historic Flags in all tickets, bases, and screens. This includes single player and multiplayer screens.
* 1942 Startup Movie removal (eindelijk )
* Respawn Location Icon changed - The icon on the minimap is now a bright yellow color for much easier identification of where you want to respawn to.
* Long Flashing Radio Call on GUI - When players radio call in requests, their location will flash longer than the new default time. This allows for easier target identification for notifications.
* BloodFX - Customized blood fx engine that shows blood particle FX (the most realistic 1942 blood ever!)
* Sinking Ship Alarm Sound - Increased in dB and changed to reflect more accurate sound.
En nog veel en veel meer maar dat post ik niet allemaal ! Klik op onderstaande screen. Het schijnt dat de load schermen nu authentieke strategie maps zijn om naar te kijken ! Check ook de vlaggen en het bloed !
Downen kan hier:
http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=114044
Meer info hier:
http://www.bf1942files.com/file.info?ID=9104#Download
Nu ga ik nog wat afzonderlijke level textures downen. Winterkleding voor Battle of the Bulge etc....sneeuw op je tank etc...
quote:Check de meer info site voor nieuwe textures voor de levels etc.....en screens ! WOW !
Op woensdag 12 februari 2003 12:16 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,.......ik ben de Merciless Creations Historic addon v3.7 aan het downen. Volgens de meeste forums DE download voor Battlefield. Het zorgt voor een nog realistische kijken op de WWII dan het al is.Tanks zijn bv vies, er is bloed, er zijn historische full texture vlaggen, manschappen zijn realistischer, boten zinken realistischer, jeep hebben stickers etc. etc. etc. Check hieronder wat er allemaal in zit. Ben het nu aan het downen.
* 100% Accurate Historic Flags in all tickets, bases, and screens. This includes single player and multiplayer screens.
* 1942 Startup Movie removal (eindelijk
)
* Respawn Location Icon changed - The icon on the minimap is now a bright yellow color for much easier identification of where you want to respawn to.
* Long Flashing Radio Call on GUI - When players radio call in requests, their location will flash longer than the new default time. This allows for easier target identification for notifications.
* BloodFX - Customized blood fx engine that shows blood particle FX (the most realistic 1942 blood ever!)
* Sinking Ship Alarm Sound - Increased in dB and changed to reflect more accurate sound.En nog veel en veel meer maar dat post ik niet allemaal ! Klik op onderstaande screen. Het schijnt dat de load schermen nu authentieke strategie maps zijn om naar te kijken ! Check ook de vlaggen en het bloed !
Downen kan hier:
http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=114044Meer info hier:
Wat is eigenlijk iedereen zijn favorite map en class?
Mijne:
Maps:Karkhov, Berlijn en Stalingrad.
Class:Assault (Axis) en Scout.
Eigenlijk moeten we eens wat gaan oefenen, volgens mij kan een 3-mans team bestaande uit artillerie, scout en assault (beschermen scout) erg effectief zijn.
quote:Misschien kunnen we het beter splitsen, echt BF1942 zaken als patches, maps, addons in het Battlefield 1942 [PC-CDROM] topic en clan dingen, wanneer spelen e.d. in een nieuw deel 2 topic?
Op woensdag 12 februari 2003 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Zullen we dit topic hierna eerst afmaken voordat we weer een nieuwe openen ? Battlefield 1942 [PC-CDROM]
wilde ik al in het clan topic gooien, maar zat al vol
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Check de meer info site voor nieuwe textures voor de levels etc.....en screens ! WOW !
quote:Slim plan maark wil die patch maark wil geen accountent aanamken weet iemand nog een nader aderes
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef Libris het volgende:[..]
Misschien kunnen we het beter splitsen, echt BF1942 zaken als patches, maps, addons in het Battlefield 1942 [PC-CDROM] topic en clan dingen, wanneer spelen e.d. in een nieuw deel 2 topic?
wilde ik al in het clan topic gooien, maar zat al vol
quote:Maps:Berlijn, Stalingrad en zo af en toe D-Day (shit hoe heet ie nou...)
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
En weer verder!Wat is eigenlijk iedereen zijn favorite map en class?
Mijne:
Class:Assault (Axis) en Scout.Eigenlijk moeten we eens wat gaan oefenen, volgens mij kan een 3-mans team bestaande uit artillerie, scout en assault (beschermen scout) erg effectief zijn.
quote:Wat is je msn?
Op woensdag 12 februari 2003 14:01 schreef Libris het volgende:[..]
Maps:Berlijn, Stalingrad en zo af en toe D-Day (shit hoe heet ie nou...)
Class: hangt af van de map, meestal assault, af en toe rocket/scout
quote:Bastard waarom neit on line?
Op woensdag 12 februari 2003 14:00 schreef Bastard het volgende:[..]
quote:Ik weet niet hoe groot ie is, maar anders kan ik hem wel via msn doorsturen, alleen een upload van 16 k/s. Morgen kan ik hem wel sneller doorsturen. btw. account aanmaken kost niet zoveel tijd, en je hoeft volgens mij geen geldig emailadres in te voeren
Op woensdag 12 februari 2003 14:00 schreef Chen het volgende:[..]
Slim plan maark wil die patch maark wil geen accountent aanamken weet iemand nog een nader aderes
quote:
quote:<Knip>
Op woensdag 12 februari 2003 14:02 schreef Chen het volgende:[..]
Wat is je msn?
[Dit bericht is gewijzigd door Libris op 12-02-2003 14:06]
quote:Waarom niet on line Bastard?
Op woensdag 12 februari 2003 14:03 schreef Bastard het volgende:
Zover ik het weet na een week spelen:
mapsBerlijn, Wake, Stalingrad, en Iwo Jima
[Class] Assault, sniper, en ik vind het cool om boten te laten zinken, vliegtuigen te crashen met afweergeschut.
quote:zozo dat is echt mooi
Op woensdag 12 februari 2003 14:02 schreef Chocobo het volgende:
quote:Ehmz, ik ben aan het werk en heb over een uurtje een vergadering
Op woensdag 12 februari 2003 14:05 schreef Chen het volgende:[..]
Waarom niet on line Bastard?
Oja Libris ik heb je toegevcoeg en mensen zullen we nu effe gaan knallen op een servertje?
quote:hmzz, ik lees net de lees mij file:
Readme File:
"2nd SS Panzer Division WINTER CAMOUFLAGE Realism Skin" SKIN by -][H]ANNIBAL SMIT[H][- 12/02 for BF1942 v1.1 & v1.2
Nog opletten met downen dus
quote:werk
Op woensdag 12 februari 2003 14:05 schreef Chen het volgende:[..]
Waarom niet on line Bastard?
quote:Maps::Berlijn, Stalingrad, Market Garden en Omaha Beach
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
En weer verder!Wat is eigenlijk iedereen zijn favorite map en class?
Mijne:
Class:Assault (Axis) en Scout.
Eigenlijk moeten we eens wat gaan oefenen, volgens mij kan een 3-mans team bestaande uit artillerie, scout en assault (beschermen scout) erg effectief zijn.
quote:Kan die niet groter?
Op woensdag 12 februari 2003 14:14 schreef Bastard het volgende:
Yeah
Een bloederige M44
[afbeelding]
hoerige kut file-planet
Misschien kom ik daarna wel online , wil nog ff Everquest-en ook en moet nog boodschappen doen
quote:http://www.bf1942files.com/
Op woensdag 12 februari 2003 14:18 schreef Enchanter het volgende:
nog 13 minuten voordat ik die file mag downenhoerige kut file-planet
Misschien kom ik daarna wel online , wil nog ff Everquest-en ook en moet nog boodschappen doen
quote:Toegevoegd!
Op woensdag 12 februari 2003 14:17 schreef Atrimar het volgende:
Overigens: galahad_den@hotmail.com voor de MSN fanaten
update , hij is 'm nu aan het 'unzippen' naar een tijdelijke map
doert fftjes
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 14:27 schreef Bastard het volgende:
Coole pic
quote:Uitpakken bestaat ook
Op woensdag 12 februari 2003 14:32 schreef Enchanter het volgende:
toen ik inlogde moest ik 43 minuten w88update , hij is 'm nu aan het 'unzippen' naar een tijdelijke map
doert fftjes
quote:Houd je gewoon aan deze files Gijs ! Dan zit je echt goed !
Op woensdag 12 februari 2003 14:08 schreef Bastard het volgende:[..]
hmzz, ik lees net de lees mij file:
Readme File:
"2nd SS Panzer Division WINTER CAMOUFLAGE Realism Skin" SKIN by -][H]ANNIBAL SMIT[H][- 12/02 for BF1942 v1.1 & v1.2Nog opletten met downen dus
quote:Heb jij MSN?
Op woensdag 12 februari 2003 14:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Houd je gewoon aan deze files Gijs ! Dan zit je echt goed !
quote:Ja ik heb msn,..die vind je in mijn fotoboek !
Op woensdag 12 februari 2003 14:49 schreef Chen het volgende:[..]
Heb jij MSN?
Trouwens wat vinden jullie van de SH's
Dit zie ik nu dus tijdens het laden van Market Garden ! Klik gerust !!!
quote:Hoe maak je eigen map dan?!
quote:Al die screens zijn leuk en aardig maar ik houd het echt bij de WWII,...geen jets of superwapens etc,..het moet zo realistisch mogelijk !
Op woensdag 12 februari 2003 14:57 schreef Chen het volgende:
Desert Combat Road to Rome
Er is ene spel ook van de makers van Battlefield en het heet Desert Combat Road to Rome.
De strijd is Amrika vs Nederland zoals ik heb kunne begrijpen....
Want ik zie allemaal nederlandse vlaggen het spel is precies het zelfde als Battle Field maar alles is uit de tijd NU!
Dus straal jagers enz..
De levels zijn precies het zelfde maar de vijand is soms anders en de wapen uitrusting en er zijn wel nog wat andere levels
Meer info over dit spel?
[afbeelding]
www.desertcombat.com
quote:Voeg mij maar toe wpchen92@hotmail.com
Op woensdag 12 februari 2003 14:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja ik heb msn,..die vind je in mijn fotoboek !
![]()
[afbeelding]
quote:mmm... ik denk ik ook maar ik ga denk ik ook effe deze kopen en kijken en ik als ik hem leuk vind houw ik hem en anders gaat et neit door
Op woensdag 12 februari 2003 15:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Al die screens zijn leuk en aardig maar ik houd het echt bij de WWII,...geen jets of superwapens etc,..het moet zo realistisch mogelijk !
quote:Ja dat is de link naar de site toch?
Op woensdag 12 februari 2003 14:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Houd je gewoon aan deze files Gijs ! Dan zit je echt goed !
quote:Vind ik ook.. wat moet ik in hemelsnaam met een F16 in de WOII ?
Op woensdag 12 februari 2003 15:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Al die screens zijn leuk en aardig maar ik houd het echt bij de WWII,...geen jets of superwapens etc,..het moet zo realistisch mogelijk !
quote:heb je nog meer screens van het laden
Op woensdag 12 februari 2003 14:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja ik heb msn,..die vind je in mijn fotoboek !
![]()
quote:Ja maar luister is dat is wel leuk voor jezelf maar andere moeten dat ook hebben anders zien ze je neit!
Op woensdag 12 februari 2003 15:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat is de link naar de site toch?
Maar er zijn ook aparte skins te downen voor je wapens, tanks, kleding etc (Ik moet die SS kleding hebben op de Duitsers bv) maar daar staat hier en daar een beschrijving bij voor een andere patch... daarom bedoel ik, even opletten hier en daar.
quote:Deze site is het:
Op woensdag 12 februari 2003 15:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat is de link naar de site toch?
Maar er zijn ook aparte skins te downen voor je wapens, tanks, kleding etc (Ik moet die SS kleding hebben op de Duitsers bv) maar daar staat hier en daar een beschrijving bij voor een andere patch... daarom bedoel ik, even opletten hier en daar.
Via deze site kan je zien wat er allemaal is. Om voor elk level een texture set te downen moet je wel die add-on 3.7 hebben. Alle downloads vind je op Fileplanet, want die link op hun site werkt niet echt.
quote:hoe kan je zelf maps maken en voeg mij toe en zullenw ij zo gamen?
Op woensdag 12 februari 2003 15:17 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb gegamed,....... DAT BLOED IS COOL !!!
quote:Ga dit eerst eens installeren. Je moet door een hele rij opties en keuzes, maar damn wat is het cool !
Op woensdag 12 februari 2003 15:19 schreef Chen het volgende:[..]
hoe kan je zelf maps maken en voeg mij toe en zullenw ij zo gamen?
quote:Hijs nog bezig met downen hij op 56% maar hoe bedoel je opties zijn er veel meer nu in het menu sscherm
Op woensdag 12 februari 2003 15:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ga dit eerst eens installeren. Je moet door een hele rij opties en keuzes, maar damn wat is het cool !
quote:Hijs bijnaa klaar
Op woensdag 12 februari 2003 15:26 schreef Chen het volgende:[..]
Hijs nog bezig met downen hij op 56% maar hoe bedoel je opties zijn er veel meer nu in het menu sscherm
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 12-02-2003 15:54]
http://www.planetdungeonsiege.com/mercilesscreations/sections/bf1942/
Of je level specieke textures wilt downen moet je zelf maar aankijken maar die add-on op zich is al cool genoeg !
quote:Oke choco, ik heb de link nu een x of 3 voorbij zien komen... vlgs mij weten de mensen hem nu wel uit hun hoofd.
Op woensdag 12 februari 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Dat bloed !Ik raad iedereen aan om in ieder geval de 3.7 add-on te downen van Merciles Creations
http://www.planetdungeonsiege.com/mercilesscreations/sections/bf1942/
Of je level specieke textures wilt downen moet je zelf maar aankijken maar die add-on op zich is al cool genoeg !
quote:Je ding ?
Op woensdag 12 februari 2003 16:10 schreef Chen het volgende:
Help me! mijn ding doet et niet
quote:ohw.. hij doet het al
quote:Nee, die is te makkelijk
quote:Ik bedoel die soort van patch met bloed enz.
Op woensdag 12 februari 2003 16:13 schreef gelly het volgende:[..]
Je ding ?
quote:Whahahaha nee niet dat ding Die doet het heel goed
Op woensdag 12 februari 2003 16:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee, die is te makkelijk
quote:Ik moet 'm nog installen.
Op woensdag 12 februari 2003 16:14 schreef Chen het volgende:[..]
Ik bedoel die soort van patch met bloed enz.
Gamen?
Zal toch niet komen door mijn persoonlijke backup he?
quote:Niet die patch!
Op woensdag 12 februari 2003 17:46 schreef wc-eend het volgende:
http://ftp.fragzone.se/download_mirror1.php?file=spel/bf1942/Battlefield_1942_Patch_v13.exekan je beginnen...
quote:stoutert
Op woensdag 12 februari 2003 17:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Niet die patch!
quote:Kom nu naar
Op woensdag 12 februari 2003 17:54 schreef wc-eend het volgende:[..]
stoutert
quote:Een legale patch om andere skins in te voeren
Op woensdag 12 februari 2003 17:54 schreef wc-eend het volgende:[..]
stoutert
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:54 schreef wc-eend het volgende:
stoutert
quote:er was niemand daar 15 min later!
Op woensdag 12 februari 2003 18:27 schreef Chen het volgende:[..]
Kom nu naar
Bat. 1942 by www.gfg-server.de
DE FOK IVASIE BEGINT DAAR
62.80.106.58:14567
quote:Ja, kun je gewoon downloaden en installen.. andere spelers zien het dan niet, maar jij wel.
Op woensdag 12 februari 2003 22:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Werkt die Merciless Creations Historic addon v3.7 ook op multiplayer, ook al hebben andere spelers deze addon niet?
[me heeft een chrome MP40 en een chrome Messerschmidt 109 geinstalleerd
quote:Ja die is er wel, heb ik ook gebruikt omdat de download bleef hangen na de wachtrij van 3 kwartier.
Op donderdag 13 februari 2003 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand een mirror voor die Merciless Creations Historic addon v3.7 addon? Ik krijg dat kreng niet gedownload!
Ik ben alleen ff de naam kwijt van de user van wie ik de link kreeg, maar die zal zichzelf zo wel melden denk ik
quote:Libris was het
Op donderdag 13 februari 2003 07:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ben alleen ff de naam kwijt van de user
quote:Reporting
Op donderdag 13 februari 2003 07:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Libris was het
quote:Gisteren ging ie met zo'n 30-40 k/s (Bestand is dacht ik 34 MB)
Op donderdag 13 februari 2003 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Thanks, straks maar weer eens proberen!
-edit- Nu even geprobeerd, en loopt zelfs met 100 k/s, binnen 5 mins binnen
quote:Inderdaad, kon een uur eerder gaan gamen door die mirror
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef Libris het volgende:[..]
Gisteren ging ie met zo'n 30-40 k/s (Bestand is dacht ik 34 MB)
-edit- Nu even geprobeerd, en loopt zelfs met 100 k/s, binnen 5 mins binnen
quote:gedownload (zonder server time-out deze keer
Op donderdag 13 februari 2003 08:14 schreef Libris het volgende:[..]
Reporting
Via filefront: http://web.filefront.com/iron-bin/ff/root.p_bin_/;page__download_file;filepath__/gamingfiles/Battlefield_1942/Mods/Mini-Mods/merciless1942-v3-7.zip;clear__cdkey,page,filepath
als deze niet werkt dan: http://www.bf1942files.com/file.info?ID=9104#Download
Met dank aan Chocobo
quote:Oh nee.. je hebt veel meer dan alleen maar andere vlaggen.. je hebt ook nu dat bloed gebeuren, je hebt andere camouflage op voertuigen (niet alle maar check eens de Amerikaanse P51, of de bommenwerper)
Op donderdag 13 februari 2003 11:27 schreef Enchanter het volgende:[..]
gedownload (zonder server time-out deze keer
) , geinstalleerd , maar ik heb alleen andere vlaggen (we cool trouwens) klopt dit
quote:Denk dat je beter moet kijken. Vergelijk je spel eens met de screenshots die hier online staan..
Op donderdag 13 februari 2003 12:08 schreef Enchanter het volgende:
opnieuw geinstalleerd , maar alleen vlaggen en bloed , voor de rest is alles hetzelfde
quote:Geef ff je excacte user name .. dan kan ik je toevoegen op de buddy list in game spy
Op donderdag 13 februari 2003 12:59 schreef Libris het volgende:[..]
Denk dat je beter moet kijken. Vergelijk je spel eens met de screenshots die hier online staan..
quote:[FOK] Libris (NL)
Op donderdag 13 februari 2003 19:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Geef ff je excacte user name .. dan kan ik je toevoegen op de buddy list in game spy
quote:Euhmmm mensen gaan we nu opeens op Gamespy spelen :S? IKKE NEIT! wil er iemand nu op ASE gamen?
Op donderdag 13 februari 2003 19:17 schreef Libris het volgende:[..]
[FOK] Libris (NL)
quote:ik ook, maar in ase heb je ook een buddy search..
Op donderdag 13 februari 2003 20:24 schreef Chen het volgende:[..]
Euhmmm mensen gaan we nu opeens op Gamespy spelen :S? IKKE NEIT! wil er iemand nu op ASE gamen?
Ik lag bij Iwo Jima op een vijandelijk vliegdekschip.. te sniperen. Dan schiet het ook wel op
Kut ping. Kutspel.
of #sQ.Legion (quakenet)
quote:Mijn spel ziet er wel eens ui zoals jou icoon
Op vrijdag 14 februari 2003 05:29 schreef TriuMpH het volgende:
Hee als de FoK clan een wedstrijd wilt kom ff langs opof #sQ.Legion (quakenet)
quote:ja lol dat is bastard die de hele tijd tegen een boom aanrijdTt( icoon)
Op vrijdag 14 februari 2003 05:29 schreef TriuMpH het volgende:
Hee als de FoK clan een wedstrijd wilt kom ff langs opof #sQ.Legion (quakenet)
Op deze sites worden real time de stats bijgehouden van alle europese servers (binnenkort misschien alle servers). Heb je na 5 februari gespeeld op een europese server, dan sta je er al tussen. Geeft weer een leuke competitie aan het spel
quote:Ik heb even gezocht naar mijn stats maar die zijn niet grappig
Op vrijdag 14 februari 2003 19:20 schreef nickname18 het volgende:
http://bftracks.vadvardet.nu/appl/bft/Home/viewOp deze sites worden real time de stats bijgehouden van alle europese servers (binnenkort misschien alle servers). Heb je na 5 februari gespeeld op een europese server, dan sta je er al tussen. Geeft weer een leuke competitie aan het spel
In this weeks update we're going to talk about some fixes we're working on for the upcoming 1.31 patch. While we don't have a release date for this yet, we do know what we're focusing on. Naturally, with all updates of this nature, none of these are set in stone and could change by the time the patch is released. So without further adieu, here's what we're working on for 1.31.
Wall Hacking
Parachuting Into Objects
Single Player and Co-Op Crashes
Stand Alone Server Error
Text display on-screen time
Keep in mind, we're aware of the other issues reported by our troops in the field and are working to resolve those in another upcoming patch. This patch will be coming sooner than you think!
kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit niet patch 1.4 wordt? Waarom is dit nu weer 1.31 ?
quote:kleinere veranderingen? kzou het eigenlijk ook niet weten
Op maandag 17 februari 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Hier,...info over patch 1.31In this weeks update we're going to talk about some fixes we're working on for the upcoming 1.31 patch. While we don't have a release date for this yet, we do know what we're focusing on. Naturally, with all updates of this nature, none of these are set in stone and could change by the time the patch is released. So without further adieu, here's what we're working on for 1.31.
Wall Hacking
Parachuting Into Objects
Single Player and Co-Op Crashes
Stand Alone Server Error
Text display on-screen timeKeep in mind, we're aware of the other issues reported by our troops in the field and are working to resolve those in another upcoming patch. This patch will be coming sooner than you think!
kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit niet patch 1.4 wordt? Waarom is dit nu weer 1.31 ?
![]()
quote:Ja, van 1.2 naar 1.3 was een groter verschil. Als ze bij elke update 0.1 omhoog gaan met de versie schieten ze binnen de kortste keren 2.0 voorbij.
Op maandag 17 februari 2003 08:58 schreef StefanFM het volgende:[..]
kleinere veranderingen? kzou het eigenlijk ook niet weten
Weet iemand hoe het komt dat mijn geluid zo waanzinnig kut
is ?
Hardware accel. aan, of uit maakt geen moer uit... het
is werkelijk niet om aan te horen, zelf op laagste kwaliteit
klopt er geen fuck van... stotteren, echo`s, vanalles...
Muziek speelt echter wel goed...
Als iemand nu al een idee heeft, graag, zo niet, dan
post ik vanavond wel even mijn type soundkaart...
Ohja, dit had ik met de demo ook, met de volledige versie,
en de 1.3 patch nog steeds...
quote:true true
Op maandag 17 februari 2003 09:04 schreef Libris het volgende:[..]
Ja, van 1.2 naar 1.3 was een groter verschil. Als ze bij elke update 0.1 omhoog gaan met de versie schieten ze binnen de kortste keren 2.0 voorbij.
quote:standaard vraag... goede/laatste drivers geinstalleerd?
Op maandag 17 februari 2003 09:26 schreef ChOas het volgende:
Vraagje...Weet iemand hoe het komt dat mijn geluid zo waanzinnig kut
is ?Hardware accel. aan, of uit maakt geen moer uit... het
is werkelijk niet om aan te horen, zelf op laagste kwaliteit
klopt er geen fuck van... stotteren, echo`s, vanalles...
Muziek speelt echter wel goed...Als iemand nu al een idee heeft, graag, zo niet, dan
post ik vanavond wel even mijn type soundkaart...Ohja, dit had ik met de demo ook, met de volledige versie,
en de 1.3 patch nog steeds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |