quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
En ze zat in een elektrische rolstoel, mijn eerste gedachte was: dat is zonde
Mijn tweede gedachte op welke manieren dat allemaal zonde is
Klacht: ik schrik soms van mijn gedachtes
Anti-klacht: sixpack grand prestige vergeten te scannen en mee weg gekomen
Nee hoor, geil gewoon op die geile kop.quote:
Dat vind ik een Grand Prestatiequote:Op zondag 21 augustus 2022 12:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Anti-klacht: sixpack grand prestige vergeten te scannen en mee weg gekomen
@Zipportal @Wereldgozer @Poepz0rquote:
Ze mag niet zo vaak in bad, dan roesten de spaken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:zipportal @:wereldgozer @:poepz0r
Ja dat heb je met schapenquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:13 schreef Marsenal het volgende:
Neuken van rolstoelmeisjes, altijd wel makkelijk, is net als met dikkerdjes, kunnen niet zo hard rennen
Ğast, dan kom je in het gevang. Doe maar niet.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat vind ik een Grand Prestatie![]()
Ik ga dat voortaan ook doen
TS mag het ook, voel me dan benadeeld als ik het niet doe.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:00 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ğast, dan kom je in het gevang. Doe maar niet.
Alleen ligt saffraan niet in bakken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:01 schreef Jahr00n het volgende:
ik pak altijd handje vol saffraan mee en sla dan taugé aan. altijd mee weggekomen
Hij heeft geluk gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
TS mag het ook, voel me dan benadeeld als ik het niet doe.
Je hebt iets meegenomen zonder te betalen. Bewust of onbewust maakt niks uit; je bent en blijft een winkeldief. Zeker als je niet teruggaat om het alsnog keurig te betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Er staat toch vergeten, dat kwam door de commotie
Niet direct oordelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |