Is een liedje van Gerard Jolingquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:16 schreef quirina het volgende:
Wat gaat Hazes doen met de plagiaat die Albert Heyn gepleegd heeft?
Of ruik ik hier juice die er niet is?
Dit is overduidelijk "Leef!"
Trouwens dat hamsteren en graaien past wel bij de familie Hazes . Nietwaar?
Elk reclameblok komt deze langs.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:22 schreef Bep-Vetklep het volgende:
6 seconden geluisterd en nu al een gruwelijke hekel aan deze reclame. Zul je zien dat je hem ieder uur 7 tot 8 voorbij ziet én hoort.
Ik ruik een bonus ...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:23 schreef quirina het volgende:
Nee het is overduidelijk plagiaat!
Nou Raggel hup! Joling aanklagen en Albert Heyn!
Pak ze, Rox. Pak ze kei-hard. En knuffel je topvent maar een keer extra, het is je gegund.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rox dient aanklacht in tegen Story en eist rectificatie.
https://www.rtlboulevard.(...)en-eist-rectificatie
Andijviegroenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat goed van Rox!![]()
Naast de bruine arm ook indirect een rectificatie cq excuus van het bruine gezwel en die ouwe aardbeienneus.
Hahaha!
En nu ik dan toch hier ben, ik was echt verrast hoe zoveel beter zij zingt dan loser André bij -De beste zangers-.
Zuiver en met hees randje. Doet ze toch goed, hoor.
Hij moet groen zien van jaloezie, ons Dreetje.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2022 23:36 schreef praadje het volgende:
Zou die Aftrekker even op adempauze zijn gezet? Al een hele tijd niet meer gezien bij Shownieuws.
Graai! Alsof het het laatste pak isquote:
Daarom. Maar moest toch even ergens aan refereren,quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:08 schreef quirina het volgende:
Siliconen tieten blijven altijd omhoogstaan.
Bedankt voor de herinnering aan deze foto.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag op Insta ineens iemand naar Rachel verwijzen as Titanicus Verbrandicus nav die foto dat ze op haar rug op het strand lag en die tieten zo overduidelijk omhoog stonden.![]()
Als een soort kameel dus.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:08 schreef quirina het volgende:
Siliconen tieten blijven altijd omhoogstaan.
Sorry,quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering aan deze foto.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |