Oja dat was het. Maar ik meende dat er dit jaar nog een ander land wilde aantreden.quote:
Het is dan wel handig als je een omroep hebt die bij de EBU is aangesloten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja dat was het. Maar ik meende dat er dit jaar nog een ander land wilde aantreden.
Opgezocht, het blijkt Liechenstein te zijn geweest!
Nu, 46 jaar later, hebben ze het nog steeds niet voor mekaar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dan wel handig als je een omroep hebt die bij de EBU is aangesloten.
Ze zouden al een nummer hebben gehad.
Ha, ik dacht daar ook aanquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat sowieso
En Cee ook, want Judy et Cee.
Hij zal het wel warm hebben gehad.quote:
Voor mij is Belgie er absoluut eentjequote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen verborgen pareltjes gehoord om eerlijk te zijn
Als je blijft, ga je deze in de afterparty nog 2x horen, zo te zien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:40 schreef H_T het volgende:
De afterparty is vroeg deze week! Was gezellig, tot volgende keer
Zo te zien heeft iemand dat in de afterparty geregeldquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Het zou leuker zijn geweest als dit de afsluiter was
Ja ben er klaar mee.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
Goh, deze avond is voorbij gevlogen. Heeft NQ dit lied weer eens aan de playlist toegevoegd?Ik heb mijn favoriete verzoeknummers nog niet gehoord.
Maar Un, Deux, Trois moet nog komen!quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Het is mooi geweest mensen. Naar huis iedereen!
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet wel dat deze heel hoog stond bij EurovisionAgain
Twee dagen later stond de zanger weer krokettii te frituren in zijn snackbarsinkiquote:
Dit kan er prima mee doorquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:56 schreef Sableheart het volgende:
@:strani, was Spanje in 1976 een beetje ok?
Net magiequote:Op zaterdag 3 september 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Hé dit duo hebben we eerder gezien!
Ze hebben elkaar in 1967 ontmoet. Nu is Italiaanse ook niet de meest makkelijke taal om te leren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat ze half Engels doen omdat Romina niet uit Italie komt en ze het nog niet goed sprak?
Bijna overdreven blijquote:
In 1985 wist ze nog steeds niet wat Magic in het Italiaans was.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar in 1967 ontmoet. Nu is Italiaanse ook niet de meest makkelijke taal om te leren.
Het valt te prijzen hoe Portugal toch elke keer weer zijn eigen weg volgt. Dat doen er maar weinig landen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:11 schreef Sableheart het volgende:
En Portugal doet weer eens zijn eigen ding. Weet niet zeker of dit mijn top 10 gaat halen.
Georgiė was toen nog niet uitgevondenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het valt te prijzen hoe Portugal toch elke keer weer zijn eigen weg volgt. Dat doen er maar weinig landen.
In ieder geval was de sovjetrepubliek Georgie geen lid van de EBUquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Georgiė was toen nog niet uitgevonden
Dat is inderdaad het andere land waar ik meteen aan dacht. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze dit jaar niet naar de finale gingen. Zo'n leuk liedje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Georgiė was toen nog niet uitgevonden
Songfestival-gek wordt bij de twitterfans alleen gewaardeerd als het Verka Serduchka is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het andere land waar ik meteen aan dacht. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze dit jaar niet naar de finale gingen. Zo'n leuk liedje.
Midnight gold had ook hoger moeten eindigen vind ik. Finland heeft ook jarenlang op eigen wijze gefaaldquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het andere land waar ik meteen aan dacht. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze dit jaar niet naar de finale gingen. Zo'n leuk liedje.
We zeggen hier geen sorry, zeker niet voor smaakquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
Sorry Sable, Frankrijk deed me niet veel. Wel top 10, maar ook maar net
12 punten van de VK toen, dat was wel mooiquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Midnight gold had ook hoger moeten eindigen vind ik. Finland heeft ook jarenlang op eigen wijze gefaald
Begrijpelijk, we houden allemaal van het songfestival, dus met de smaak zit het dan sowieso wel goedquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We zeggen hier geen sorry, zeker niet voor smaak
Ik ken de presentatieervaringen van onze recente deelnemers niet echt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Een presentator dat eerder heeft meegedaan (en gewonnen)
Dat doet me afvragen: Stel dat we opnieuw winnen, welk nederlands artiest van de afgelopen jaren zou een leuke presentator zijn? Jeangu is de eerste dat in me opkomt. Misschien Ilse Delange?
Nikkie had er ook weinig ervaring mee. Tenminste niet op tvquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ken de presentatieervaringen van onze recente deelnemers niet echt.
Ik had je toch iets jonger inschat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Bij de aankondiging van deze intervalact besef ik me weer dat de Bob Evers boeken door een broodschrijver geschreven zijn.
Waylon kan dit denk ik wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Een presentator dat eerder heeft meegedaan (en gewonnen)
Dat doet me afvragen: Stel dat we opnieuw winnen, welk nederlands artiest van de afgelopen jaren zou een leuke presentator zijn? Jeangu is de eerste dat in me opkomt. Misschien Ilse Delange?
De hele serie is in de jaren 90 opnieuw geprint. De oorspronkelijke uitgave van Stampij om een Schuiftrompet heb ik inderdaad niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had je toch iets jonger inschat.
Dan zal dat verklaren waarom Kabaal om een varkensleren koffer bij mij in de kast terecht is gekomenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De hele serie is in de jaren 90 opnieuw geprint. De oorspronkelijke uitgave van Stampij om een Schuiftrompet heb ik inderdaad niet meegemaakt.
Jeumigquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik trek even een biertje open, het is wel een zware met 16%. zo kom ik wel in de stemming nu het bijna afgelopen is
pinguini tattici nucleari?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik trek even een biertje open, het is wel een zware met 16%. zo kom ik wel in de stemming nu het bijna afgelopen is
Nog een paar posts, dan kan iemand hem weer up to date brengen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Het gaat ook niet lekker met de TT. We zijn al 20 jaar verder
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Nog 6 post dan mag je het updaten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Die was 32%quote:
Het is een "Caramel, peanut butter, almond & sesame honey imperial stout"quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
JeumigWat voor bier is dat dan? Voor een avondje Bottom heb ik gisteren nog weapons grade lager gekocht, maar dat komt niet in de buurt van de 16%
Die is nog een stuk sterker! Maar wel een leuke band voor de afterparty. Ik heb ook nog wel een paar verzoekjes.quote:
Voeg ze maar toe. Maar niets tegen Sableheart zeggen hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is een "Caramel, peanut butter, almond & sesame honey imperial stout"
[..]
Die is nog een stuk sterker! Maar wel een leuke band voor de afterparty. Ik heb ook nog wel een paar verzoekjes.
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is een "Caramel, peanut butter, almond & sesame honey imperial stout"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |