quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier viel hij omdat ie niet aan t opletten was
[ twitter ]
Dat was niet omdat ik niet oplette maar iets zei over kutkleuters en het beleid op Fok.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier viel hij omdat ie niet aan t opletten was
[ twitter ]
Dat is geen badeendquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was niet omdat ik niet oplette maar iets zei over kutkleuters en het beleid op Fok.
Dat mag hier nietquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was niet omdat ik niet oplette maar iets zei over kutkleuters en het beleid op Fok.
Oh en toen lette je niet goed op waar je liepquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg een schop want kritiek wordt niet geduld.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en toen lette je niet goed op waar je liep
pas maar opquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg een schop want kritiek wordt niet geduld.
Wat een geweld weerquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg een schop want kritiek wordt niet geduld.
Ik denk niet dat ik gelijk heb, ik heb het gewoon.quote:
Er zijn ook figuren die 'weten' dat de Aarde plat is, dus daar trappen we niet in.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gelijk heb, ik heb het gewoon.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gelijk heb, ik heb het gewoon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |