Ik ben er wel tevreden mee verder, het werkt prima en kan er twee jaar mee doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit een samsung smartphone gehad
iPhone genotquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit een samsung smartphone gehad
Ik heb het gehad, vond het niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf mijn 25ste een iPhone
En als je die eenmaal hebt
Wil je niet anders
Heb voor werk een aaifoon, maar heb dat gevoel nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf mijn 25ste een iPhone
En als je die eenmaal hebt
Wil je niet anders
Ik heb ook een tijdje een iphone gehad voor werk, vind nog altijd andriod duizenden malen beter werken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb voor werk een aaifoon, maar heb dat gevoel niet
Dit ben ik, op drukke dagen, als ik net een geslaagd ONZ-topic heb geopendquote:
Tüürkse trückers?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zijn GVD truckers heel blij aan het tüteren![]()
Nou nou nou, ik wil niet veroordelen, maar kunnen die wel goed genoeg rijden om een vrachtwagen te besturen?quote:
Daar ga ik ook slecht van slapen straks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel erg jammerlijk dat @:Haags mijn garpje van vanmorgen niet opgemerkt heeft.
Ligt het iig niet aan mij. Gisteren kon ik ook al niet slapen in afwachting van dat garpje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook slecht van slapen straks.
Snap ik makker, sterktequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt het iig niet aan mij. Gisteren kon ik ook al niet slapen in afwachting van dat garpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |