SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag er ook niet heel lekker uit hoe die erbij lag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gebroken elleboog voor Cras, die zien we volgend jaar pas weer anonieme klassementen scoren.
De sprinters zijn na morgen wel eventjes klaar.. dus dan mag De Gendt daarna kijken of hij z’n Girovorm nog heeftquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zag er ook niet heel lekker uit hoe die erbij lag.
Lotto kan zich nu volledig gaan richten op sprinten in de 3e lijn met Beullens!
Gezien zijn prestatie gisteren valt dat te betwijfelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De sprinters zijn na morgen wel eventjes klaar.. dus dan mag De Gendt daarna kijken of hij z’n Girovorm nog heeft
Hadden ze Boer Harm maar opgesteldquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gebroken elleboog voor Cras, die zien we volgend jaar pas weer anonieme klassementen scoren.
De naam zelf is niks mis mee. Moet een geinige prof zijn geweest:quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
True story: toen ik in Ierland studeerde hadden mijn huisgenoten besloten dat mijn bijnaam Minnaertgebouw was, wat ze uitspraken als Minertgeboe. Ze hadden geen idee wat het betekende, maar hadden het op een envelop zien staan.
quote:Wij nemen een doodeenvoudige keukenwekker! De verschillen in hoorbaarheid, al naar de omgeving, zijn treffend; bij dag, bij nacht, bij regen, bij wind. Overdag, in de stad, kan ik mijn wekker in de hand houden en al lopende telkens de grensafstand bepalen, die wisselt tussen 15 cm en 70 cm. (Wat zullen de voorbijgangers gedacht hebben?). 's Nachts zet ik hem ergens neer en haal wel 6 meter. Pas door dit simpele proefje worden we ons bewust van het ruisen dat ons omringt.
Nog altijd onvoorstelbaar dat hij een rit gewonnen heeft in de Giro. Kan me niet voorstellen dat hij dat nog eens flikt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De sprinters zijn na morgen wel eventjes klaar.. dus dan mag De Gendt daarna kijken of hij z’n Girovorm nog heeft
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:33 schreef Zwansen het volgende:
Heb jij dit Llemaal zelf geschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Jep. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij dit Llemaal zelf geschreven?
Straffe kost. Doe ik je niet na.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen nog Breda-Breda meepakken en dan zit mijn seizoen koers kijken er weer op voor dit jaar.Net efkes anges
Vooral eerste deel is lastig. Middelste deel is wat makkelijker, maar aan het eind is het toch weer verraderlijk lastig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen de Nederlandse Mortirolo.
De Vuelta van 2009!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Nee even serieus, is er ooit een gênantere ‘klim’ geweest in een grote ronde?
Zelfs onze brug hier bij Vianen is lastiger.
Ohja, ergens in Drenthe was dat. Ter ere van (de toen al overleden?) Relus ter Beek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vuelta van 2009!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen de Nederlandse Mortirolo.
onderschat de nieuwegein-vianen kant niet, die is nog veul lastigerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Nee even serieus, is er ooit een gênantere ‘klim’ geweest in een grote ronde?
Zelfs onze brug hier bij Vianen is lastiger.
Hier gaat iets niet goed. Zelfde afstand, lager percentage en meer hoogteverschilquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vuelta van 2009!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |