De halve kont meneer uit Utrecht zit gelukkig in de gevangenisquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iedereen je in je kont laten kijken
Ik ken wel een afbeelding van een presentatrice waar een stukje vinger mist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mooie lange slanke vingers. Nix mis mee.
Niet heel gek toch? Hij was altijd al heel onzeker en na de afgelopen twee jaar zou je voor minder aan jezelf gaan twijfelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sem is nog steeds zo onzeker als wat als je dat interview hoort, bijzonder.
Als die goed was afgezet had ie gewonnen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:04 schreef -XOR- het volgende:
De Teun is wel een lul dat hij die trui van de Gees afpakt.
Ja, wat hem betreft is het inderdaad niet zo bijzonder, maar meestal zitten de sprinters na afloop vol met adrenaline en praatjes, maar dit is het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet heel gek toch? Hij was altijd al heel onzeker en na de afgelopen twee jaar zou je voor minder aan jezelf gaan twijfelen.
Gesink had best in dezelfde tijd binnen kunnen komen! Prutser is het ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:04 schreef -XOR- het volgende:
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Roglic gebleven in het AK ? Ik zie Evenepoel nu op 4 staan en Roglic nergens te bekennen.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=852-1
#werkenbijpcs is ook wel regelmatig van toepassingquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
#werkenbijdenos
https://www.procyclingsta(...)pana/2022/stage-2-gc
Thanks...stond ook op Sporza overigens. Foutieve info blind overgenomen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
#werkenbijdenos
https://www.procyclingsta(...)pana/2022/stage-2-gc
Ze zijn ook nog wel aan het goochelen met de verschillen in de uitslagquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Thanks...stond ook op Sporza overigens. Foutieve info blind overgenomen waarschijnlijk.
Zou het wat uit maken? Zo blijft de trui binnen de ploegquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:04 schreef -XOR- het volgende:
quote:“Gerben is jammer genoeg gevallen. Hij heeft schaafwonden op zijn zitvlak en zijn enkel. Het lijkt erop alsof er niets gebroken is, maar hij kan moeilijk steunen op de enkel. Dat is jammer en spijtig”, aldus de dokter. “We zullen later vandaag moeten bekijken wat het exacte letsel is. Dat is afwachten. Een fractuur lijkt uitgesloten, maar op spier- en peesniveau kan er een aantasting zijn. Dat zou verdere deelname kunnen verhinderen. Hij is nu weer op zijn positieve en dat is is het voornaamste.”
True story: toen ik in Ierland studeerde hadden mijn huisgenoten besloten dat mijn bijnaam Minnaertgebouw was, wat ze uitspraken als Minertgeboe. Ze hadden geen idee wat het betekende, maar hadden het op een envelop zien staan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:44 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Het Minnaertgebouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |