quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:17 schreef LXIV het volgende:
Was net even bij de coop-supermarkt. Oude kaas was 5,99. Er zat niet veel in, dus ik tel de plakjes even: waren er 6.
Kaas heeft dus de magische grens van 1 euro pp behaald. Je zult maar 4 puberzonen hebben die ieder dagelijks 8 boterhammen met kaas eten!
Er was ook goedkopere kaas, die heb ik ook gekocht, maar dat ze het durven vragen!
sowiezo de Coopquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:17 schreef LXIV het volgende:
Was net even bij de coop-supermarkt. Oude kaas was 5,99. Er zat niet veel in, dus ik tel de plakjes even: waren er 6.
Kaas heeft dus de magische grens van 1 euro pp behaald. Je zult maar 4 puberzonen hebben die ieder dagelijks 8 boterhammen met kaas eten!
Er was ook goedkopere kaas, die heb ik ook gekocht, maar dat ze het durven vragen!
Toen je jong was kocht je vaak genoeg gewoon eten voor jezelf. En toen was er geen crisisquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:21 schreef maily het volgende:
Die puberzonen nemen dan maar een krantenwijk en een of twee boterhammen met iets anders. Omelet ofzo.
Nou, de neef van een vriend van me, at al 8 bruine boterhammen weg bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:18 schreef Fok-it het volgende:
Wie eet er in hemelsnaam 8 boterhammen met kaas elke dag
Jezusquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou, de neef van een vriend van me, at al 8 bruine boterhammen weg bij het ontbijt.
De rest van het brood nam hij mee voor de lunch.
Moet ik er wel bij zeggen dat hij 2.03 was, toen ik hem voor het eerst zag.
De laatste keer dat ik hem zag, was hij 2.13
Is toch heerlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:18 schreef Fok-it het volgende:
Wie eet er in hemelsnaam 8 boterhammen met kaas elke dag
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:58 schreef Plompzakker het volgende:
5,99 delen door 6 is minder dan een euro. Onterechte klacht
Klopt. Hoe ouder de kaas wordt, des te duurder. Daarom is jonge kaas het goedkoopst.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:01 schreef Plompzakker het volgende:
En is oude kaas niet ook de duurste kaas? Zo kun je ook wel een topic openen dat vlees zo duur is geworden omdat wagyu biefstukken zo duur zijn
Nou ja, ze zullen waarschijnlijk niet allemaal met kaas geweest zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezuszelfs als je zo lang bent is dat absurd en onnodig veel
Ja maar dat mag niet want boeren moeten wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:25 schreef Näsenbar het volgende:
Vroeger zorgden we gewoon dat we zelf ons eten verbouwden, dan was je niet afhankelijk van de supermarkt. Dan at je gewoon wat in het seizoen was, nu wil iedereen elke dag kaviaar met saffraan als ontbijt. Ja vind je het dan gek dat je veel betaald
Als je in je achtertuin of op je balkon een aardappel in de grond stopt ben je niet gelijk een boerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet want boeren moeten weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |