stel dat duitsland de helft goedkoper is dan in nederland (wat niet zo is) en ze besparen 400 euro, dan zijn de maandboodschappen in duitsland 400 euro en dezelfde boodschappen in NL 800 euroquote:Gelukkig is het voor ons 15 minuten rijden naar kranenburg Duitsland . Gelijk de auto volgooien in boodschappen doen scheelt ons ruim ¤400 in de maand als met Nederland
quote:Wij gaan ook vaak naar de McDonalds vlak over de grens.. McDonalds is daar wel de helft goedkoper en het menu is daar veeel groter..
Eerst even tanken in Belgiëquote:
DM is idd heel goedkoop. Maar ga niet op zoek naar bleekmiddel. Ook niet in supermarkten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst even tanken in België
[ afbeelding ]
Overigens zijn sommige dingen wel edhr een stuk goedkoper, met name DM versus Kruidvat of Etos scheelt tientallen euro's op een vol mandje.
welk stukje uit de OP begrijp je niet aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:53 schreef CoolGuy het volgende:
Duitsland is/was goedkoper dan Nederland ja, maar niet met alles en het is ook niet de helft. Het is niet zo dat je voor dezelfde dingen in Duitsland maar 250 euro betaald en dat datzelfde lijstje hier dan 500 euro zou kosten.
Ik heb het vet gemaakt en onderstreept voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:18 schreef Dries4Ever het volgende:
stel dat duitsland de helft goedkoper is dan in nederland (wat niet zo is)
En dat bevestigde ik dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:02 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
welk stukje uit de OP begrijp je niet aan?
[..]
Ik heb het vet gemaakt en onderstreept voor de duidelijkheid
stop maar gewoon, je maakt het er niet beter op voor jezelfquote:
Jodekoeken zijn er ook niet te vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:44 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
DM is idd heel goedkoop. Maar ga niet op zoek naar bleekmiddel. Ook niet in supermarkten.
Genoeg andere koekjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:40 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Jodekoeken zijn er ook niet te vinden.
Misschien geen kaviaar een weekje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:44 schreef zatoichi het volgende:
Gezin met twee kinderen hier. Budget voor boodschappen: 800 euro.
Maar wellicht moet die binnenkort maar eens omhoog...
In Duitsland heb je nepkaviaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:28 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Misschien geen kaviaar een weekje?
Google “caviar xxx”.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 02:25 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
In Duitsland heb je nepkaviaar.
Verstandig! Apenpokken blijft een klote SOA.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 05:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik koop altijd mijn condooms bij de Rewe. Alleen daar hebben ze verschillende XXXL varianten en is de keuze reuze.
800 is niet zo vreemd toch? in mn eentje ben ik in de maand zo tegen de 200 kwijtquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:18 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik zit de reacties eens door te lezen naar aanleiding van dit filmpje:
[..]
stel dat duitsland de helft goedkoper is dan in nederland (wat niet zo is) en ze besparen 400 euro, dan zijn de maandboodschappen in duitsland 400 euro en dezelfde boodschappen in NL 800 euro
wat voor gezien doet er voor 800 euro boodschappen
[..]______!!!!
!??!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 05:27 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Verstandig! Apenpokken blijft een klote SOA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |