Maar dat is buiten dat dat helaas op wachten op een sociale huurwoning na financieel onmogelijk,quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:04 schreef maily het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om op jezelf te gaan wonen.
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:04 schreef maily het volgende:
In mijn geval werd het pas na jaren beter nadat ik vertrokken was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Maar dat is buiten dat dat helaas op wachten op een sociale huurwoning na financieel onmogelijk,
Erg jammer gezien ik met mijn vader wel een hele fijne band beleef en hebben we eigenlijk nooit ruzie. Dit is overigens ook opvallend gezien mijn moeder soms zeg: doe dit soort dingen maar bij je vader, terwijl ik mij dan hetzelfde gedraag.
Maar waarom heb je deze mening?
Overigens wil ik eerst proberen wel de band te verbeteren voor ik echt vertrek.
Ik snap dat het financieel niet makkelijk is ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Maar dat is buiten dat dat helaas op wachten op een sociale huurwoning na financieel onmogelijk,
Erg jammer gezien ik met mijn vader wel een hele fijne band beleef en hebben we eigenlijk nooit ruzie. Dit is overigens ook opvallend gezien mijn moeder soms zeg: doe dit soort dingen maar bij je vader, terwijl ik mij dan hetzelfde gedraag.
Maar waarom heb je deze mening?
Ik moet wel zeggen dat de relatie tussen mijn moeder en mijn zus verbeterd is sinds ze opzichzelf woon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn geval werd het pas na jaren beter nadat ik vertrokken was.
Met zoons ligt dat net iets anders, dat is slechts een aanname van mijn kant maar ik herken dat wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de relatie tussen mijn moeder en mijn zus verbeterd is sinds ze opzichzelf woon.
Woningen vinden is nu best wel moeilijk. Zeker met een strak budget.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Misschien kun je het de volgende keer een beetje voor zijn en aanbieden om op je kamer te gaan zitten. Je moeder heeft ook wel eens behoefte aan wat privacy in haar eigen huis.
En misschien eens aankaarten hoe je als inmiddels volwassen nog thuiswonend kind je steentje kan bijdragen aan het gezamenlijke huishouden. Dan laat je je ook van een goede kant zien.
Je zou trouwens ook een kamer kunnen zoeken. Als het anders nog jaren wachten op een sociale huurwoning is, is dat wel een tussenoplossing.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:04 schreef maily het volgende:
Heb je die vraag al eens aan je moeder gesteld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
Mijn vraag is hoe ik hier mee moet omgaan en wat ik wellicht kan doen om het te verbeteren.
Kamer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Woningen vinden is nu best wel moeilijk. Zeker met een strak budget.
Ja, die heeft hij al in de woning van zijn moeder. Maar daar liggen net de problemen, lijkt het.quote:
Ja, lolbroek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die heeft hij al in de woning van zijn moeder. Maar daar liggen net de problemen, lijkt het.
hier totaal niet ... en lijkt wel of het totaal vreemde van me worden ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn geval werd het pas na jaren beter nadat ik vertrokken was.
Ja succes daarmee tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:04 schreef maily het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |