Kokkerellen. Met een airfryerquote:
Beterquote:
En waarom?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:43 schreef engine het volgende:
Een stoomoven zou ik er nog wel bij willen, dat wel.
Blijft meer smaak aan je groente en is gezonder dan koken.quote:
Ik heb ook een stoomkoker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:43 schreef engine het volgende:
Een stoomoven zou ik er nog wel bij willen, dat wel.
Je hoeft groente niet echt te koken he? Heb je daar een oven voor nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Blijft meer smaak aan je groente en is gezonder dan koken.
Ja dat is ook primaquote:
Nee oven niet. Stoomoven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft groente niet echt te koken he? Heb je daar een oven voor nodig
Gegrilde groente uit de airfryerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:46 schreef -Shii- het volgende:
Geroosterde groenten in de oven, dat is lekker. Bloemkoolroosjes of groene asperges.
Uit de oven kan dus ook. Fuck die airfryerquote:
Ik heb een stoom dingus voor in mn combi magnetron.. gebruik het nooit.. heb ook een stoompanmandje die ik wel regelmatig gebruik.. Maar ik ga minder op gas kokenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]Ik mag hem sowieso al niet
Volgens mij was Pozeldiwong fan van Wobke en wellicht @:mazaru ook maar dat weet ik niet meer zeker
Phewquote:
Pozeldiwong sowiesoquote:
Die is er toch nogquote:
Maar er was nog iemand waar ik het niet direct van had verwachtquote:
quote:
Levend nog, soort vanquote:
TillyB?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar er was nog iemand waar ik het niet direct van had verwacht
Te lang geleden
Oh dan ben ik in de warquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Van de ene op de andere dag verdwenen.
Niet anoniem maar van 100+ posts per dag ineens weg en volgens mij ook niet meer terug gekomen.quote:
Ik meen af en toe nog wel ergens een post gespot te hebben recentelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Niet anoniem maar van 100+ posts per dag ineens weg en volgens mij ook niet meer terug gekomen.
Ja dat is soms rete kut.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Niet anoniem maar van 100+ posts per dag ineens weg en volgens mij ook niet meer terug gekomen.
Kipquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht @:D. ook nog wel [ afbeelding ]
KIPquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kip
Ik had vanmiddag Nieuwe Standaard Kip op mijn brood
Ja en nu moeten we vragen hoe en wat. Beetje het zelfde als iemandquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kip
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu moeten we vragen hoe en wat. Beetje het zelfde als iemandpost en niks meer. Raden maar
En de laatste posts waren niet vrolijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wat een teleurstellingquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja die is weg en je gooit er een mention in.quote:
Ja had het idee dat ze inderdaad ziek was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En de laatste posts waren niet vrolijk.
Waar is die gebleven danquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is weg en je gooit er een mention in.
Vraag je dat aan mij?quote:
Poef* foetsiequote:
Mooi! Heb je het idee dat er verbetering is na de ablatie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Levend nog, soort van
En hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:10 schreef mario390 het volgende:
[..]je weet toch waar haar huis wohnt
Nee daar heb ik geen idee van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:10 schreef mario390 het volgende:
[..]je weet toch waar haar huis wohnt
Ik zou het nog een keer proberen.quote:
Ja en nee, sinds woensdag gaat het minder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Heb je het idee dat er verbetering is na de ablatie?
Mijn hart is onbekrast
Zwaar op de maag zo' nieuwe standaard?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kip
Over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja had het idee dat ze inderdaad ziek was.
Meh wat een tegenvaller voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee, sinds woensdag gaat het minder.
Maar weer niet slecht.
Behalve dat wel goed met je?
Jesus Deis een paar qoutes terug. Lees je echt niks?quote:
Ow toch. Ik heb geen actieve herinnering aan haar laatste posts eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Poezeligding
Ik weet niet of ik het goed schrijf.
@PoezeligDing idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Poezeligding
Ik weet niet of ik het goed schrijf.
Terug lezen is voor watjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus Deis een paar qoutes terug. Lees je echt niks?
We gaan het zien. Het is nu weer rustig, want ik heb een stuk gefietst (wat nog niet magquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh wat een tegenvaller voor je![]()
Jawel, nog een weekje werken en dan twee weken vakantie
Ja die smiley doet je goed. Zo ken ik je weer niks noppes ...gaat nooit wat wordenquote:
Hahahhahahahaha de TR koning heeft gesprokenquote:
LOLquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahhahahahaha de TR koning heeft gesproken
Dat is waarschijnlijk niet voor niets dat het nog niet magquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zien. Het is nu weer rustig, want ik heb een stuk gefietst (wat nog niet mag)
Oeh lekker![]()
ga je weg?
Viel mee, proefde eigenlijk geen verschil met de oude standaardquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwaar op de maag zo' nieuwe standaard?
Waar maak je je druk om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die smiley doet je goed. Zo ken ik je weer niks noppes ...gaat nooit wat worden
Had je net zo goed geen nieuwe hoeven te kopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Viel mee, proefde eigenlijk geen verschil met de oude standaard
Druk? uh nietquote:
Het mag niet omdat de kans op een bloeding in mijn lies groot is. Niet voor mijn hart.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet voor niets dat het nog niet mag![]()
Ik ga naar Italie, eerst naar Stelvio, daar gaat mijn dochter twee keer op de fiets een klim maken van 1534 hoogtemeters, totaal 104 km fietsen en daarna nog een weekje naar het Iseomeer.
Was de enige die ze haddenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je net zo goed geen nieuwe hoeven te kopen.
Nee een bloeding in je lies is niet ergquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het mag niet omdat de kans op een bloeding in mijn lies groot is. Niet voor mijn hart.
Oeh, klinkt goed. Hoop dat het weer dan wel goed is
Je dochter gaat ervoor
En jij dan als cheerleader langs de weg?
Valt kip tegenwoordig ook onder de salades?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Was de enige die ze hadden
En het was al een pleister op de wonde, want ik wilde eigenlijk andere salade kopen, maar die hadden ze niet
Whehehehhequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt kip tegenwoordig ook onder de salades?
De kip valt IN de saladequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt kip tegenwoordig ook onder de salades?
Dan was de keuze niet reuzequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Was de enige die ze hadden
En het was al een pleister op de wonde, want ik wilde eigenlijk andere salade kopen, maar die hadden ze niet
Ik pas op, en heb geen last van mijn lies. Heb me de eerste week zeker vrij goed gedragenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee een bloeding in je lies is niet erg![]()
Goed he, voor het goede doel, ja daar ga ik voor
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die smiley doet je goed. Zo ken ik je weer niks noppes ...gaat nooit wat worden
Veel succes! Je zal wel zenuwachtig zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:27 schreef mario390 het volgende:
morgen en megakonzert in
münchen vor 130 000
quote:
Grote jongenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik pas op, en heb geen last van mijn lies. Heb me de eerste week zeker vrij goed gedragen
Zeker goed. Nog een goed goed doel ook?
"Was de enige die ze hadden". was dus een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, ze hadden veeeeel meer, want ik allemaal niet wilde
Zeker een goed doel ja. Dan mag ze extra haar best doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote jongen![]()
Stelvio for life, dat is voor kankeronderzoek. Het is net zoiets als de Alpe d'Huez, ze gaat er samen met zo'n 50 collega's naartoe.
De enige variant van de Kip Mambo dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Was de enige die ze hadden". was dus een beetje overdreven
Ik zal het tegen haar zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker een goed doel ja. Dan mag ze extra haar best doen
Dat was wel heel erg behelpen geweestquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht de enige salade die ze hadden
Daar is boter voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik had even iets nodig voor op mijn 'droge' brood
Brood met enkel boter is ook wat saaiquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is boter voor uitgevonden.
Ja, wat wil je nou. Net was het droog, nu is saai.quote:
Ik dacht dat dat uitgevonden was om op je hoofd te smerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is boter voor uitgevonden.
En om met je neus in te vallenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat uitgevonden was om op je hoofd te smeren
Ik zou een namechange aanvragen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
1,5 week weinig doen en nu buitenadem omdat ik 1 doos een trap op til
Oh, moet daar geen pindakaas opquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat uitgevonden was om op je hoofd te smeren
De nick die ik wil bestaat alquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou een namechange aanvragen.
marcb1947
Van wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:27 schreef mario390 het volgende:
morgen en megakonzert in
münchen vor 130 000
@marc0871?quote:
Niet te hopen dat ie net uit de koelkast komt.quote:
Geen marc erinquote:
@MarcyMarc dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen marc erin
En mark is altijd fout
En om bij de vis te doen 🐟 💶quote:
Zeroku is volgens mij ook tegelijkertijd weg gegaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:48 schreef aloa het volgende:
Dit was haar laatste reactie op FOK.
PoezeligDing in ONZ / [ronde 31] Het dodetopicspel #7105I LOVE POEZEL! O+
Daar mag ik niet in dus wat mij betreft. Laters Toedeledokie. Is niet mijn probleem, het is wat he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zeroku is volgens mij ook tegelijkertijd weg gegaan.
Dit topic gaat niet alleen over jouw problemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in dus wat mij betreft. Laters Toedeledokie. Is niet mijn probleem, het is wat he?
Oh ik dacht dat ONZ over mij gingquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet alleen over jouw problemen
Is volgens mij ook alweer een paar jaar geleden ofzo, of langer, geen idee. Toen kwam ik ook pas net kijken in ONZ.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in dus wat mij betreft. Laters Toedeledokie. Is niet mijn probleem, het is wat he?
Maar ik heb nog wel wat probleempjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet alleen over jouw problemen
Ghostriderquote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel wat probleempjes
Vertel…quote:
Ik lees er prima hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is wel een opluchting zeker.
Nou uh... ik denk er even over naquote:
@ghostriderquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghostrider
Van de week nog zitten kijken of dat kon, maar
Airfryer..... 200 posts verder en weer het zelfdequote:
Laatste post is zo'n 19 jaar oud, je kan die naam volgens mij opeisen als er al zo lang niet mee is gepost. Volgens mij kan je dit even navragen bij @murpquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghostrider
Daar is een subforum voor:quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel wat probleempjes
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatste post is zo'n 19 jaar oud, je kan die naam volgens mij opeisen als er al zo lang niet mee is gepost. Volgens mij kan je dit even navragen bij @:murp
Ik heb nog nooit boter bij vis gedaan eigenlijk.quote:
Komt alleen maar droge meuk uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Airfryer..... 200 posts verder en weer het zelfde
Nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit boter bij vis gedaan eigenlijk.
Ja die ken ik. Ik lees er graagquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar is een subforum voor:
Relaties & Problemen
Ik ook niet, maar mijn moeder wel, zij stoofde vis, kabeljauw om precies te zijn en daar aten we dan lekker worteltjes bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Airfryerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Airfryer..... 200 posts verder en weer het zelfde
Rijstoliequote:
Oh fucking hell................quote:
Nou neequote:
Hoeft niet eens 19 jaar te zijn, maar 19 is wel overduidelijk niet meer in gebruik, dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatste post is zo'n 19 jaar oud, je kan die naam volgens mij opeisen als er al zo lang niet mee is gepost. Volgens mij kan je dit even navragen bij @:murp
Wel vis bij de boter zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan toch een naam nemen van iemand die anoniem is gegaan? Die naam is vrij (als je dat zou willen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft niet eens 19 jaar te zijn, maar 19 is wel overduidelijk niet meer in gebruik, dus dat lijkt me geen probleem.
Geloof wel dat er wat administratiekosten zijn, maar als je echt wilt zou dat geen probleem moet zijn
Nee 19 jaar is inderdaad niet een vereiste, lang is wel een vereistequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft niet eens 19 jaar te zijn, maar 19 is wel overduidelijk niet meer in gebruik, dus dat lijkt me geen probleem.
Geloof wel dat er wat administratiekosten zijn, maar als je echt wilt zou dat geen probleem moet zijn
Dat doet me denken aan @Ghostbuster . Die is ook al een tijdje zoek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghostrider
Als dat te kort geleden is dan zou je verder kunnen posten als die persoon, dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan toch een naam nemen van iemand die anoniem is gegaan? Die naam is vrij (als je dat zou willen)
Die ploept wel weer opquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan @:Ghostbuster . Die is ook al een tijdje zoek.
Bel 'm evenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat te kort geleden is dan zou je verder kunnen posten als die persoon, dat is natuurlijk niet de bedoeling
Ik ook, al deed ik het voor 3FM, jij voor de Fok-kasquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee 19 jaar is inderdaad niet een vereiste, lang is wel een vereiste
En een namechange kost sowieso geld, ik kan het weten
Die waren pas nog op tvquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
O ja, -y +squote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hem wat beter had gekend zou ik dat doen.quote:
15 euro las ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel vanzelfsprekend, maar zo is het niet. Ik moet zeggen dat ik op anoniem gaan wat duister vindt. De meeste komen weer terug. Jankmokkelsquote:
Hebben we dan iets gevonden waar nog deflatie opzit?quote:
Toch blokkeert ‘men’ zo’n naam niet.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel vanzelfsprekend, maar zo is het niet. Ik moet zeggen dat ik op anoniem gaan wat duister vindt. De meeste komen weer terug. Jankmokkels
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik hem wat beter had gekend zou ik dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pingel verderquote:
Ik zou er gebruik van maken, een unicumquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we dan iets gevonden waar nog deflatie opzit?
Klopt. En weer terug veranderen kost weer Ī15quote:
Kassa !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt. En weer terug veranderen kost weer Ī15
Het zit je dwars hč, dit roep je elke week namelijk wel een keerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel vanzelfsprekend, maar zo is het niet. Ik moet zeggen dat ik op anoniem gaan wat duister vindt. De meeste komen weer terug. Jankmokkels
Is helemaal hop tegenwoordig, zelf vind ik dat het forum er nogal onleesbaar door wordt.quote:
Nou dan zit het me dwars blijkbaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zit je dwars hč, dit roep je elke week namelijk wel een keer
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:18 schreef maily het volgende:
[..]Het kwartje is gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dus je bent het ééns? Het is HOPquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is helemaal hop tegenwoordig, zelf vind ik dat het forum er nogal onleesbaar door wordt.
Hou op schei uit, drama.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch blokkeert ‘men’ zo’n naam niet.
Er is ook een andere chia op FOK! gekomen, meen ik.
Chia is toch een wapperend rokjequote:
Met smiley hoofdquote:
Ik vind het ook aanstelleritis, maar het schijnt te moeten kunnen i.v.m. de AVG.quote:
Neuh, degene die ik nu heb blijftquote:
Echt ik doe er niet meer aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:28 schreef chufi het volgende:
Ik ga komende week voor een extra booster denk ik ... dan staan ze hier op het plein
Waarom?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:28 schreef chufi het volgende:
Ik ga komende week voor een extra booster denk ik ... dan staan ze hier op het plein
Heb ook het idee dat men het daarom vaak doet. Ontevreden en dat is dan de manier om fok een klein beetje terug te pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is helemaal hop tegenwoordig, zelf vind ik dat het forum er nogal onleesbaar door wordt.
En om dan na een paar maanden weer terug te komen met een andere naamquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat men het daarom vaak doet. Ontevreden en dat is dan de manier om fok een klein beetje terug te pakken.
Al kan je ook wachten op de aangepaste versie die ook tegen de huidige variant werkt.quote:
Met vijgenblad?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, degene die ik nu heb blijft
Of misschien Eva
Die pak ik dan wel weer mee over een paar maanden of zo ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al kan je ook wachten op de aangepaste versie die ook tegen de huidige variant werkt.
Ja dat klopt wel, maar die lui gaan op anoniem en geen hond die het boeit. De grote waar is ...... blijft uit en poef daar zijn ze weer. Ik kan zoveel namen noemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat men het daarom vaak doet. Ontevreden en dat is dan de manier om fok een klein beetje terug te pakken.
Ik denk dat men zich (terecht) kapot schaamt voor hun oeuvre op Fok, en het dus opnieuw willen proberenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Genoeg redenen. Ik laat me voorlopig niet boosteren omdat ik verwacht een eventuele volgende besmetting wel weer te overleven en ik niet 100% zeker weet welke bijwerkingen zo'n boosterprik allemaal kan hebben, ook op de lange termijn.quote:
Sommige wel jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat men zich (terecht) kapot schaamt voor hun oeuvre op Fok, en het dus opnieuw willen proberen
En dan terugkomen met dezelfde manier van postenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat men zich (terecht) kapot schaamt voor hun oeuvre op Fok, en het dus opnieuw willen proberen
En hun nieuwe oeuvre is gewoonlijk niet veel beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze nog niet klaar waren voor een nieuwe startquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan terugkomen met dezelfde manier van posten
Betraptquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor mij lekker zelf weten. Ik ga zodra de aangepaste versie, voor de huidige variant, er is en ik mag ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg redenen. Ik laat me voorlopig niet boosteren omdat ik verwacht een eventuele volgende besmetting wel weer te overleven en ik niet 100% zeker weet welke bijwerkingen zo'n boosterprik allemaal kan hebben, ook op de lange termijn.
Voor oude mensen en mensen met een zwakke gezondheid ligt dat anders, die mogen daarom mijn booster hebben.
Dat zijn leuke door de mand gevalletjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn genotsmiddelen, dat is wat anders natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor mij lekker zelf weten. Ik ga zodra de aangepaste versie, voor de huidige variant, er is en ik mag ook.
Alleen mensen die niet willen omdat ze de bijwerkingen niet kennen snap ik niet altijd even goed. De bijwerkingen van alcohol, tabak, etcetc kennen we. En toch nuttigen mensen het.
Inderdaad, iedereen moet dat voor zich weten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor mij lekker zelf weten. Ik ga zodra de aangepaste versie, voor de huidige variant, er is en ik mag ook.
Alleen mensen die niet willen omdat ze de bijwerkingen niet kennen snap ik niet altijd even goed. De bijwerkingen van alcohol, tabak, etcetc kennen we. En toch nuttigen mensen het.
Niet helemaal, en zeker niet in deze discussie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn genotsmiddelen, dat is wat anders natuurlijk
Een lasten-batenafwegingquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn genotsmiddelen, dat is wat anders natuurlijk
Dat is nu net de reden waarom ik het niet snel zou doen. Niet dat mijn post geschiedenis zo boeiend is maar toch mijn eigen stukje internet geschiedenis. Denk dat alleen mn hotmail account ouder is dan mn fok account. Doodzonde om weg te gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Vind ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet helemaal, en zeker niet in deze discussie.
Ik vind het wel een beetje vreemde vergelijking, ik rook namelijk niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet helemaal, en zeker niet in deze discussie.
Dat inderdaad, dat vind ik ook zonde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nu net de reden waarom ik het niet snel zou doen. Niet dat mijn post geschiedenis zo boeiend is maar toch mijn eigen stukje internet geschiedenis. Denk dat alleen mn hotmail account ouder is dan mn fok account. Doodzonde om weg te gooien.
Maar je drinkt wel. En je weet dat dat niet goed voor je is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje vreemde vergelijking, ik rook namelijk niet.
Die paar glaasjes wijn per week? Dat is juist goed voor de bloedvaten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je drinkt wel. En je weet dat dat niet goed voor je is.
Doe het dan niet. Heel fok is verkutquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zijn leuke door de mand gevalletjes
Ik doe dat nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe het dan niet. Heel fok is verkut
Ligt er maar helemaal aan welk onderzoek je paktquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die paar glaasjes wijn per week? Dat is juist goed voor de bloedvaten.
Rot op met je Femke, zo weer een banquote:
Nee jij niet gastquote:
Wel de andere keer? Haquote:
Doe ik hetquote:
Het werd wat drukquote:
Misschien moet je Danny dm-en voor die nick change, of je probeert het bij allebei.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan welk onderzoek je pakt
Is ergens een pagina met instructiesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je Danny dm-en voor die nick change, of je probeert het bij allebei.
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ergens een pagina met instructies
Hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ergens een pagina met instructies
En hoe groot het glaasje isquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan welk onderzoek je pakt
Daarom, komt vast goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Succes
Never ending storyquote:
Rot op, grapjequote:
Heb je deze al gezien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:03 schreef Soury het volgende:
Ik ben al 2 keer begonnen aan Better call Saul, en nu pak ik door. Het is wel vermakelijk
Begint een beetje een 'one hit wonder' te worden zoquote:
Die komt niet meer terug ....quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begint een beetje een 'one hit wonder' te worden zo
beetje een soort Dumoulin, ook vaker defect dan werkend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begint een beetje een 'one hit wonder' te worden zo
Tom is wielrenner af sinds deze weekquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een soort Dumoulin, ook vaker defect dan werkend.
klopt, denk dat Daphne ook gaat stoppen zonder enige verdere overwinningquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tom is wielrenner af sinds deze week
Die pakt hoogstens nog een 1e plek bij de lokale atletiekverenigingquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, denk dat Daphne ook gaat stoppen zonder enige verdere overwinning
Alsof we er al zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
Het is lang geleden dat er op één avond een deel doorheen werd gejast.
en toen kakte het inquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
Het is lang geleden dat er op één avond een deel doorheen werd gejast.
Je was vannacht ook opeens weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
We zitten de laatste 50 topics op gemiddeld 1 per dag
dat was al laatquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je was vannacht ook opeens weg.
Stond er nogquote:
Ik ben klaarwakker nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
Op Tonja na want die is nog nauwelijks wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |