Daar is e-mail toch ook voor bedoeld, niet-urgente vragen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op 16 mei een mail gestuurd naar een collega met een vraag en heb daar op 4 augustus een reactie op gehad.![]()
Als ik dan ook een antwoord zou krijgen waar ik iets aan had, in plaats van, "niet dat ik weet"....quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is e-mail toch ook voor bedoeld, niet-urgente vragen?
Ik wil mee!quote:
Nog even volhouden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil mee!
Pff, nog 6 werkdagen, dan eindelijk vakantie
Van mij wel.quote:
Jeetje, jij hebt net vakantie gehadquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
Nog 18 weken en dan eindelijk vakantie.
* begint met aftellen
Dit is weer de eerste dag.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt net vakantie gehad
Nog 6 hierquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
* begint met aftellen
quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is weer de eerste dag.
Misschien kun je beter aftellen naar het weekend? Nog maar 5 dagen!quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
* begint met aftellen
Nog 4,5 dag werken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kun je beter aftellen naar het weekend? Nog maar 5 dagen!![]()
dus ook nog maar 5 dagen tot mijn vakantie weer voorbij is
Leuk lego bouwen. Wat voor lego?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet van 2 tot 10 werkenDus lekker laat naar bed, beetje plaatjes draaien, drankje drinken en Lego bouwen
Parttimerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste aan mijn werk is paydayquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werken is prima maar vrij zijn is gewoon nog beter
quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Parttimer
Heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |