Paar snipjes, vlot verdientquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:01 schreef matigeuser het volgende:
Pro tip: Mocht iemand met een boer of heer uitkomen, dan altijd proberen te duiken met een kaart onder de 7. Dan zet je hem als het ware in een 'block' en kan hij niets anders meer dan terugkomen met een andere hoge kaart. Terwijl hij denkt te winnen, begin jij met verdubbelen. Vervolgens moet je tegenstander zijn reeks afmaken en kun jij steeds terughalen met lage kaarten, waarbij de hartens en ruitens de hoogste doorgeefwaarde hebben. Dus probeer hem niet terug te halen met hoge plaatsjeskaarten, maar bewaar die voor het laatst zodat je de tegenstander met de 'Jack in de Box' kunt verrassen op het einde.
Met die tactiek heb ik regelmatig grote bedragen binnen gesleept.
Bij de commando's geleerd storm?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:01 schreef matigeuser het volgende:
Pro tip: Mocht iemand met een boer of heer uitkomen, dan altijd proberen te duiken met een kaart onder de 7. Dan zet je hem als het ware in een 'block' en kan hij niets anders meer dan terugkomen met een andere hoge kaart. Terwijl hij denkt te winnen, begin jij met verdubbelen. Vervolgens moet je tegenstander zijn reeks afmaken en kun jij steeds terughalen met lage kaarten, waarbij de hartens en ruitens de hoogste doorgeefwaarde hebben. Dus probeer hem niet terug te halen met hoge plaatsjeskaarten, maar bewaar die voor het laatst zodat je de tegenstander met de 'Jack in de Box' kunt verrassen op het einde.
Amateur tactics 101quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:01 schreef matigeuser het volgende:
FF pissenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:40 schreef Näsenbar het volgende:
Boomerhumor
Doe anders een dansje en zet het op TikTok.
Vaak geld verloren met stiften zeker, zure pruim.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:40 schreef Näsenbar het volgende:
Boomerhumor
Doe anders een dansje en zet het op TikTok.
Je vergeet een opmerking te maken over moeders of zusjes met zure pruimen. Dat is toch altijd jouw grapje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vaak geld verloren met stiften zeker, zure pruim.
Jouw act is minstens zo achterhaald, alleen een stuk minder grappig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:41 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je vergeet een opmerking te maken over moeders of zusjes met zure pruimen. Dat is toch altijd jouw grapje?
Kan je mijn act beschrijven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jouw act is minstens zo achterhaald, alleen een stuk minder grappig.
Ja hoor, iedereen constant afzeiken door middel van sarcastische opmerkingen. Zal wel een onzekerheidsdingetje zijn waarbij je je een klein momentje superieur en trots voelt.quote:
Om over zijn moeder maar te zwijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen constant afzeiken door middel van sarcastische opmerkingen. Zal wel een onzekerheidsdingetje zijn waarbij je je een klein momentje superieur en trots voelt.
Aldus iemand wiens act het is om constant te posten dat hij zusjes en moeders neuktquote:Op zondag 21 augustus 2022 08:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen constant afzeiken door middel van sarcastische opmerkingen. Zal wel een onzekerheidsdingetje zijn waarbij je je een klein momentje superieur en trots voelt.
Gevalletje 'ik snap er niks van'. Dat terwijl je wijzer en beter probeert te lijken dan de rest. Zal wel een autisme dingetje zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:35 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Aldus iemand wiens act het is om constant te posten dat hij zusjes en moeders neukt. De fragiele masculiniteit druipt er vanaf.
Gevalletje 'huilen als iemand wat zegt over mijn idiote posts'. En dan zeggen dat iemand een autist is als er kritiek op komtquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gevalletje 'ik snap er niks van'. Dat terwijl je wijzer en beter probeert te lijken dan de rest. Zal wel een autisme dingetje zijn.
Is goed joh 🤣🤣🤣quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Gevalletje 'huilen als iemand wat zegt over mijn idiote posts'. En dan zeggen dat iemand een autist is als er kritiek op komtDoe dat vooral, je zet jezelf nog meer voor schut.
Of om het begrijpelijk te maken: zusjes, moeders, piemel erin ahahaha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |