abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205683792
klacht: steeds minder topless op de stranden :'(

pi_205683929
pi_205684238
Nou ja, zou jij het leuk vinden om jezelf 's avond op internet terug te vinden, als je terug komt van een dagje strand?

Vroeger hadden mensen hooguit een camera met een rolletje van 24/36 opnames bij zich, waarvan de inhoud meestal niet verder kwam dan een fotoboek.
Tegenwoordig heeft iedereen een HD+ camera in z'n zak en gebruikt hem te pas en te onpas.
Zo snel als ze een opname hebben, zo snel staat die ook op internet, om door de hele wereld gezien te kunnen worden.

Om nog maar te zwijgen van zandbakkiërs en lichtgetintiërs, die de weelde niet aankunnen en denken dat ze er aan mogen zitten, omdat het geëtaleerd wordt.

Ik snap wel dat vrouwen daar geen zin meer in hebben.
pi_205684498
Ja gek is dat. Het is natuurlijk niet alsof tegenwoordig iedereen een camera met internetverbinding op zak heeft. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_205684522
De dames in de op, is daar ook bewegend beeld van? :9~
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:25:08 #7
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205684727
In de jaren tachtig liepen we allemaal topless. Weet nog dat mijn toenmalig vriendje een foto van mijn tieten maakte op het strand bij Schloss Dankern in DlD.. Voor een vriend die dat graag wilde. Dan maar zonder mijn kop erbij op dacht ik nog.
Die hing boven zijn bed toen hij overleed (veel te jong op 24 jarige leeftijd) en ik weet nog dat iedereen zich afvroeg van wie die foto toch was, hing toen nog jaren in het clubhuis van de motorclub en heb nooit verteld dat ik het was om de 'mysterie' in stand te houden, maar was zeer vreemd om die foto daar te zien hangen.
Gelukkig had je toen nog geen internet, zou nu ook niet meer topless gaan lopen en niet alleen omdat ze er niet meer zo mooi bijstaan als in de jaren 80. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door oppiedoppie op 19-08-2022 12:30:49 ]
To BG or not to BG!
pi_205685134
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:25 schreef oppiedoppie het volgende:
In de jaren tachtig liepen we allemaal topless. Weet nog dat mijn toenmalig vriendje een foto van mijn tieten maakte op het strand bij Schloss Dankern in DlD.. Voor een vriend die dat graag wilde. Dan maar zonder mijn kop erbij op dacht ik nog.
Die hing boven zijn bed toen hij overleed (veel te jong op 24 jarige leeftijd) en ik weet nog dat iedereen zich afvroeg van wie die foto toch was, hing toen nog jaren in het clubhuis van de motorclub en heb nooit verteld dat ik het was om de 'mysterie' in stand te houden, maar was zeer vreemd om die foto daar te zien hangen.
Gelukkig had je toen nog geen internet, zou nu ook niet meer topless gaan lopen en niet alleen omdat ze er niet meer zo mooi bijstaan als in de jaren 80. :D
Het is alleen maar jammer en eigenlijk om te huilen. Maar de wereld is niet woke, er lopen menselijke roofdieren rond, met kwade bedoelingen.
pi_205685145
quote:
klein stijfje gekregen, zou je mij een kopie van die foto willen sturen? :@
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:05:28 #10
335476 oppiedoppie
pi_205685205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:59 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
klein stijfje gekregen, zou je mij een kopie van die foto willen sturen? :@
Die heb ik dus niet, de negatieven zijn bij mijn ex gebleven. Anders had je ze mogen zien hoor.
To BG or not to BG!
pi_205685397
quote:
Geil seksverhaal, heb je meer verhalen? :9
pindazakje
pi_205685542
quote:
Geil dit @de_boswachter zal dit ook geil vinden
pi_205685626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Geil dit @:de_boswachter zal dit ook geil vinden
Ja dit is zeker geil!!!! Is die vriend niet overleden aan te veel fappen op die tittiefoto???
U MAD?
pi_205685699
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:30 schreef marc0871 het volgende:
Nou ja, zou jij het leuk vinden om jezelf 's avond op internet terug te vinden, als je terug komt van een dagje strand?

Vroeger hadden mensen hooguit een camera met een rolletje van 24/36 opnames bij zich, waarvan de inhoud meestal niet verder kwam dan een fotoboek.
Tegenwoordig heeft iedereen een HD+ camera in z'n zak en gebruikt hem te pas en te onpas.
Zo snel als ze een opname hebben, zo snel staat die ook op internet, om door de hele wereld gezien te kunnen worden.

Om nog maar te zwijgen van zandbakkiërs en lichtgetintiërs, die de weelde niet aankunnen en denken dat ze er aan mogen zitten, omdat het geëtaleerd wordt.

Ik snap wel dat vrouwen daar geen zin meer in hebben.
Dacht je ?
Zie deze film zomer 1985, zijn er meerdere van, fappers deze dames zijn inmiddels 70+
https://archive.org/details/filmcollectief-00-0013

Het is ook preutsheid, want waarom vliegen er ontelbaar boobpics en dickpics rond op alle tiktok snapchat kik instachat en dat soort meuk?
En dat doen ze vrijwillig zelf ook nog eens.. over de hamster tubes etc helemaal erg.

Zijnwel tig films te vinden...
Zag zelfs hippies aan de wip op de dam ergens wel in zwartwit haha, mega veel schaamhaar ranzig.

Het is wel zon nu heeft iedereen een cam op zak, en in openbaar barst het ook van de cams, weg privacy, zelfs in openbare toilet heb ik cameras gespot... arme jeugd de eerste wip gelijk online.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zwolsboy op 19-08-2022 14:17:09 ]
Interessant he ?
pi_205685706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 10:42 schreef Dries4Ever het volgende:
klacht: steeds minder topless op de stranden :'(

[ afbeelding ]
Nr 1 en 3 hebben bekant dezelfde tetjes, zie je niet vaak :9 :9
Zou ze allebei neuke, maar als ik moest kiezen de 1ste omdat 3 een lelijke kop heeft.
pindazakje
pi_205685773
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 14:09 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]
Dacht je ?
Zie deze film zomer 1985, zijn er meerdere van, fappers deze dames zijn inmiddels 70+

Sodejuuuu één groot seksfeest man ik zou elke naar het strand gaan in die tijd :9~ _O_
pindazakje
pi_205685801
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 14:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Sodejuuuu één groot seksfeest man ik zou elke naar het strand gaan in die tijd :9~ _O_
Wtf in die tijd was het niks bijzonders... veel dames met kleinere tieten droegen toen niet eens een bh... en de meeste bhs zag je de tepels doorheen drukken, doodnormaal toen.

Nu mega push up bhs micro tietjes eronder...

Hoewel het wel afneemt naar mijn gevoel, wat je op straat ziet, weer terug naar de lingetie zonder vulling, mooiste lingerie wat er is ;) tieten horen natuurlijk te vormen.
Interessant he ?
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:25:04 #18
335476 oppiedoppie
pi_205685848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:25 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Geil seksverhaal, heb je meer verhalen? :9
Dit vind je al geil? Was niet zo bedoeld meer om de tijdgeest wat te verklaren. Maar ben niet zo'n goeie schrijver/verteller. Helaas, want heb verhalen genoeg want heb jaren een cafe/kroeg gehad en daar gebeurde vanalles. :Y Als ik kon schrijven kon ik er een boek over schrijven. Met borreltje op kan ik er wel eens over vertellen, vinden veel mensen dan enorm grappig, schijnt.
To BG or not to BG!
pi_205686121
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 14:09 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]
Dacht je ?

Het is ook preutsheid, want waarom vliegen er ontelbaar boobpics en dickpics rond op alle tiktok snapchat kik instachat en dat soort meuk?
En dat doen ze vrijwillig zelf ook nog eens.. over de hamster tubes etc helemaal erg.

Zijnwel tig films te vinden...
Zag zelfs hippies aan de wip op de dam ergens wel in zwartwit haha, mega veel schaamhaar ranzig.

Het is wel zon nu heeft iedereen een cam op zak, en in openbaar barst het ook van de cams, weg privacy, zelfs in openbare toilet heb ik cameras gespot... arme jeugd de eerste wip gelijk online.

Dat is al de eind jaren 90,😋 gezien de stijl en reclamebebording.
pi_205686189
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 14:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Tja, door die houding is het denk ik ook over gegaan. Het was redelijk normaal maar er waren een aantal kereltjes die er openlijk op geilden en op de een of andere manier vinden vrouwen dat niet fijn.
pi_205686479
Ik moet in dit topic even wat vrienden taggen

@Zipportal @Wereldgozer @Poepz0r @Scrummie
U MAD?
pi_205686510
quote:
zwager ken jij dit strand @Sfancta
pi_205686546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:13 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
zwager ken jij dit strand @:sfancta
Dit moet de Weerd zijn geweest, maar dan de gay sectie, als je al sterft door een paar tiet boven je.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:06:28 #24
335476 oppiedoppie
pi_205686906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:18 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Dit moet de Weerd zijn geweest, maar dan de gay sectie, als je al sterft door een paar tiet boven je.
Nee, dat strand ligt in Dankern in Duitsland, half uurtje de grens over bij Ter Apel.
To BG or not to BG!
pi_205687052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:18 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Weerd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')