Heb cup D en ik slaap op mijn buik, op mijn rug krijg ik slaapverlammingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen weet dat mensen die op hun buik slapen een kleine piemel hebben en dames die het doen maximaal een b cup hebben.
Ergo: normale mensen slapen niet op hun buik, dus onterechte klacht.
Echte klacht in dit topic: TS heeft een micro penis!
Ze kunnen jou ook alles wijsmaken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen weet dat mensen die op hun buik slapen een kleine piemel hebben en dames die het doen maximaal een b cup hebben.
Ergo: normale mensen slapen niet op hun buik, dus onterechte klacht.
Echte klacht in dit topic: TS heeft een micro penis!
Vertel me dat je maagd bent zonder te vertellen dat je maagd bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso goor om op een matras te gaan slapen waar andere mensen op hebben gelegen
Dat staat zo gayquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:27 schreef the-eye het volgende:
Niet met een duim in je mond in de foetushouding liggen knorren
Als dat echt het geval is zou ik als ik jou was toch eens met je HA gaan praten over een doorverwijzing naar een fysio of het ziekenhuis. Grote kans dat er iets goed fout is met je rug.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heb cup D en ik slaap op mijn buik, op mijn rug krijg ik slaapverlammingen.
Met de neus in opgedroogd Fapselquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso goor om op een matras te gaan slapen waar andere mensen op hebben gelegen
Kan ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vertel me dat je maagd bent zonder te vertellen dat je maagd bent.
TS had het dan ook over zichzelf en de OP van dit topic.quote:
In m'n geruite opa pyama is de tough look sowieso ver te zoekenquote:
Ik slaap dagelijks naast een vrouw met cupmaat H en zij slaapt vrijwel altijd op haar buik.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heb cup D en ik slaap op mijn buik, op mijn rug krijg ik slaapverlammingen.
Op mijn rug rust ik minder goed uit. Slaap slecht dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:50 schreef herverwijderd het volgende:
Wat voor amateur slaper ben je als je alleen maar op je buik of je rug of je zij kan slapen.
Kom op mensen.
Jij hebt je neus liever in vers fapsel, of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Met de neus in opgedroogd Fapsel
Eerlijk, ik krijg altijd hele rare dromen als ik op mijn rug slaap.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Op mijn rug rust ik minder goed uit. Slaap slecht dan.
Kans is dan inderdaad groter.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Eerlijk, ik krijg altijd hele rare dromen als ik op mijn rug slaap.
hier ligt je vrouw meestal op dr rugquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik slaap dagelijks naast een vrouw met cupmaat H en zij slaapt vrijwel altijd op haar buik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |