Als je daar op het tabblad van het algemeen klassement klikt, zie je de complete uitslag. In dat geval dus Cataldo (2), Cavanga (12) en Boaro (115).quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe werkt rit 1 dan qua puntentelling?
Stel, we hebben de volgende uitslag: https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2019/stage-1
Hoeveel punten is Cataldo dan waard? Hoeveel punten is Cavagna dan waard? En hoeveel punten is Boaro waard?
Oke, dus gewoon posities in AK na dag 1. En alleen de top 3 in het AK krijgt de dagbonussen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als je daar op het tabblad van het algemeen klassement klikt, zie je de complete uitslag. In dat geval dus Cataldo (2), Cavanga (12) en Boaro (115).
Klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, dus gewoon posities in AK na dag 1. En alleen de top 3 in het AK krijgt de dagbonussen?
Edit: Oh nee ik ben in de war met de schrapresultaten in de tellingen van showtimer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfecte start voor @:Slobeend, @:Aguero, @:wimderon en @:DombohetOlifantje1
Afvlaggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen ging voor Merlier. Degenen met de joker werden beloond met tien extra bonuspunten. @:Aguero gaat aan kop.
Nee, het mag niet dezelfde ploeg zijn. Uiteindelijk gebruik je op deze manier alle 23 ploegen (21 etappes + voorspelling leider 2e rustdag en voorspelling eindwinnaar).quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even voor mijn goede orde:;
Moet je keuze voor het klassement ook een andere renner/ploeg bevatten dan dat je al gekozen hebt? Dus etappe 1 had ik TVJ mag ik dan nu nog TVJ doen voor de klassementsvraag? Of telt die hierin niet mee.
Dan klopt mijn vermoeden dus inderdaad, thanks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, het mag niet dezelfde ploeg zijn. Uiteindelijk gebruik je op deze manier alle 23 ploegen (21 etappes + voorspelling leider 2e rustdag en voorspelling eindwinnaar).
hoe kom ik bij IGD aan een rood vinkje?quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel McLay en dat bleek een goede keuze met tien bonuspunten. @:Aguero gaat nog steeds aan kop. @:crv doet goede zaken met Pedersen en het inzetten van de joker.
Denk een kopieerfoutje in het excelbestand, daar is het nu aangepast. Bedankt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
hoe kom ik bij IGD aan een rood vinkje?
ik heb de eerste etappe gemist.... of mis ik iets
Die is al weg!quote:
Pff, had ik eindelijk een naamquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is al weg!
(Bovendien zou ik een klassementsvoorspelling doen)
En wie dacht dat na de rustdag 1e zou staan? Dan vul ik die nog in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik wilde net gaan invullen en toen raakte ik afgeleid door iets op werk
Had Pacher gekozen wat het nog frustrerender maakt
@hhh38 ging voor LTS - Thomas de Gendt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En wie dacht dat na de rustdag 1e zou staan? Dan vul ik die nog in.
Jij 🤩quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk een kopieerfoutje in het excelbestand, daar is het nu aangepast. Bedankt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:hhh38 ging voor LTS - Thomas de Gendt.
Ik ben hartstikke origineel.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:55 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat we allemaal tegelijkertijd op één tijdstip een renner posten, dan krijgen we meer originele keuzes gok ik.
Hmm, zie nog een paar rare dingen. Zal het morgen even nalopen. Als je iemand van BEX wil spelen, ga uiteraard je gang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Er staat bij mij een rood vakje bij BEX, maar ik heb nog niemand van BEX gehad @:Dale__Cooper
weet je het zeker dat ie kloptquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als het goed is zou de tabel moeten kloppen. Voor dinsdag dus de renner voor etappe 10 + de verwachte eindwinnaar in Madrid.
10. DSM - Thymen Arensmanquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
10. DSM - Thymen Arensman
Leider in Madrid: QST - Remco Evenepoel
TFS toch nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
BEX/TFS is nu wel een issue
14. IWG - Meintjes
Ik moet een keuze maken, vooral.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
TFS toch niet![]()
14. IWG - Rein Taaramäe
17. IWG - Rein Taarameaquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
17. BBH - Jesus Ezquerra (DombohetOlifantje1)
Fijn dat Taaramae dan nog even opgeeft.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als een volledige baksteen in het klassement gezakt. Bedankt Impey en Mader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |