Mastermoviesquote:
Geen dankquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:45 schreef NoXia het volgende:
[..]
Adjudant Van der Steen![]()
[ afbeelding ]
Die lopen alleen maar te gillen: Kom op met al die pillen !quote:
Later in z'n nieuwe trainingspak.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die lopen alleen maar te gillen: Kom op met al die pillen !
Jammer dat Bastiaan al reuze strak staat in acrobatenpak.
Deze scene uit De Plaaggeest heeft me als kleine kwajongen wel slapeloze nachten bezorgd hoorquote:
dit is uit 12 steden 13 ongelukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:05 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Deze scene uit De Plaaggeest heeft me als kleine kwajongen wel slapeloze nachten bezorgd hoor
Help, de politie komt er aan, slik die pillen door bastiaan!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Later in z'n nieuwe trainingspak.
Op de after-after-after party!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:09 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
snel bastiaan, daar komt de politie aan, slik die pillen door
The HORROR!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:32 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik kwam er 24 uur geleden achter dat Adjudant van der Steen een echt verschrikkelijk slechte acteur is
[ afbeelding ]
Nu durf ik Bassie en Adriaan niet meer terug te kijken omdat ik bang ben dat de rest net zo bedroevend is en mijn jeugdherinneringen aan diggelen gaan, zie hier onder een voorbeeld
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
klacht B&A goden kunnen van het voetstukvallen
Die B100 was wel een poes. Hij heeft bijna 3 seizoenen nodig om die Bas en Aad gevangen te nemen voor de Baron en nog lukt het hem niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
Och, Arnold Gelderman blies zichzelf op met een gevonden brisantgranaat.
Is ook niet raar als iedereen altijd jou moet hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Die B100 was wel een poes. Hij heeft bijna 3 seizoenen nodig om die Bas en Aad gevangen te nemen voor de Baron en nog lukt het hem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |