abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:42:49 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205672197
Twee Belgen zijn aan het rijden in de auto. Terwijl ze lekker aan het rijden zijn komt de politie achter hun rijden en doet zijn sirene aan. De Belg achter het stuur gaat aan de kant en doet zijn raam open. De agent kijkt even goed naar beide Belgen en zegt “We zijn opzoek naar twee groepsverkrachters” De Belg draait het raam weer dicht en begint te praten met de andere Belg.

Een poosje later doet de Belg het raam weer open en zegt “Oké, we doen het!”
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:43:18 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205672198
Twee Belgische boeven besluiten om in de nacht een overal te gaan plegen op een bank. Ze hebben de overval goed voorbereid en besproken zodat ze op de bewuste nacht zonder enige problemen de bank binnen kunnen komen. Die nacht gaan ze inbreken en zonder dat ook maar één van de alarmsystemen afgaat komen ze in de kamer met alle kluizen. De eerste Belg krijgt één van de kluizen open, maar schrikt zich rot wanneer hij erachter komt dat er alleen één potje yoghurt staat. De twee Belgische boeven beginnen alle kluizen open te breken en één voor één vinden ze elke keer weer een potje yoghurt. De ene Belg zegt: “We zijn voor de gek gehouden! Laten we alle yoghurt opeten om hen terug te pakken” en direct beginnen de twee Belgen alle yoghurt op te eten. Wanneer alle yoghurt op is vertrekken de twee Belgen met een volle buik.

De volgende dag staat er op de voorpagina van de krant “Onbegrijpelijke inbraak in de spermabank”
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:45:03 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205672204
Sjefke is een Belg die sinds kort samen met zijn ouders in Nederland woont. Sjefke gaat vandaag voor de eerste keer in Nederland naar school. Hij is zenuwachtig en een beetje bang dat hij niet zo slim is als alle andere kinderen. Zijn moeder stelt hem gerust en zegt “Sjefke, gij als Belg ligt een streepje voor op die Hollanders”

Op de eerste schooldag van Sjefke vraagt de juffrouw wie het hele alfabet kan opzeggen. Sjefke steekt trotst zijn vinger op en doet het hele alfabet zonder ook maar één fout. Als hij die middag thuis komt zegt zijn moeder “Awel, zie je nou wel Sjefke, dat komt omdat gij een Belg zijt”

De volgende schooldag gaat Sjefke weer naar school. Deze keer vraagt de juffrouw wie tot 10 kan tellen. Sjefke steekt weer vol trots zijn vinger op en tel zonder fouten tot tien. Die avond zegt zijn moeder “Zie je nou wel, dat komt omdat gij een Belg zijt”

De volgende schooldag is er gymles. Na de gymles loopt Sjefke samen met de andere jongens de douche in en komt erachter dat zijn snikkel veel groter is dan die van de andere jongens. Dezelfde dag vraagt Sjefke aan zijn moeder “Awel, dat komt zeker omdat ik een Belg zijt?”

Moeders antwoordt: “Nee Sjefke, dat komt omdat gij 19 zijt en de andere nog maar 7!”
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:45:28 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205672206
Een Belg werkt als reparateur van deurbellen bij een bedrijf. Wanneer hij terug komt van zijn eerste klus zegt zijn baas “Zozo, dat heb je snel voor elkaar gekregen” Waarop de belg zegt “Ik heb niets gedaan. Ik heb wel 6 keer aangebeld, maar ze deden niet open!”
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:48:29 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205672213
Hoe noem je een Turkse vrouw op een brommer?

Een Snorfiets
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Spellchecker donderdag 18 augustus 2022 @ 07:52:24 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205672230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 07:45 schreef Maanvis het volgende:
Een Belg werkt als reparateur van deurbellen bij een bedrijf. Wanneer hij terug komt van zijn eerste klus zegt zijn baas “Zozo, dat heb je snel voor elkaar gekregen” Waarop de belg zegt “Ik heb niets gedaan. Ik heb wel 6 keer aangebeld, maar ze deden niet open!”
@mascara-klodder _O-
  donderdag 18 augustus 2022 @ 07:53:53 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205672239
Twee mannen zitten wat te praten met elkaar, vraagt de ene aan de andere of hij zijn vrouw weleens in haar ogen aan kijkt als hij de liefde bedrijft. Waarop de man antwoordt “Nou, dat heb ik weleens gedaan maar toen zag ik de woede in haar ogen” De man kijkt wat verbaast en vraagt “Hoezo, woede?” Nou zegt de andere man: “Ze stond buiten door het raam te kijken!”
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205672596
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 07:52 schreef maily het volgende:

[..]
@:mascara-klodder _O-
Godver :')

Dat was bij mij op 5 juli zo. Dit zijn geen grappen :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 08:52:09 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205672614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Godver :')

Dat was bij mij op 5 juli zo. Dit zijn geen grappen :(
Waargebeurd!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205673043
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Waargebeurd!
Ja! En mijn bel doet het nog steeds niet :')

De man was iig zo bijdehand om me even te bellen of ik wel thuis was want er werd niet op de bel gereageerd :')

Er is een onderdeeltje nodig beneden in het bellenbord en dat is dus sinds 5 juli in bestelling.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 10:03:02 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205673314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ja! En mijn bel doet het nog steeds niet :')

De man was iig zo bijdehand om me even te bellen of ik wel thuis was want er werd niet op de bel gereageerd :')

Er is een onderdeeltje nodig beneden in het bellenbord en dat is dus sinds 5 juli in bestelling.
hhaahhaa de tering :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 15:34:55 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205676443
Na lang borrelen in de kroeg, lopen twee vrienden naar huis. Ineens ziet de ene iets liggen op straat en zegt: “Wat ligt daar nou?” De andere raapt het op, ruikt eraan en zegt: “Het ruikt naar poep” “Weet je het zeker?” vraagt de andere en neemt er een likje van, dan zegt hij: “Ja, je hebt gelijk het is ook poep, hebben wij even geluk dat we er niet ingetrapt zijn!”
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')