quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:00 schreef qajariaq het volgende:
Best wel lullig achterlijk dat je drie jaar niet mag rijden als autohandelaar. Inderdaad gaat daarmee je bedrijf stuk en staat je leven op zijn kop. 55 km per uur te hard rijdt én straatracet.
Maar na die drie jaar krijgt deze man een nieuwe kans om weer verder te gaan met zijn leven. Dat kind leeft niet meer en het leven van de moeder is ook wel een beetje overhoop.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Limburg komt alleen maar tuig vandaan
Zelfs bij André Rieu blijft er te veel aan de strijkstok hangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Limburg komt alleen maar tuig vandaan
26 tot 55quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
55 km per uur te hard rijdt én straatracet.
Maar na die drie jaar krijgt deze man een nieuwe kans om weer verder te gaan met zijn leven. Dat kind leeft niet meer en het leven van de moeder is ook wel een beetje overhoop.
Seriously? Moet sarcasme zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:00 schreef qajariaq het volgende:
Best wel lullig dat je drie jaar niet mag rijden als autohandelaar. Inderdaad gaat daarmee je bedrijf stuk en staat je leven op zijn kop.
Fut om te sporten had ik sowieso al nietquote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:17 schreef tong80 het volgende:
Een leven in de kiem gesmoord. En dan een taakstraf eisen.
10 maanden gratis eten. Tafeltennissen en een goed gesprek.
De ouders hebben levenslang. Geen fut meer om te sporten.
Accolade, de ontwikkelaar van Test Drive in 1986, de echte boosdoener.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
Is allemaal de schuld van racegames als GTA en Need 4 Speed, dit soort gewelddadige games moeten subiet verboden worden.
Daar dacht ik ook aan. Ik zou het heft in eigen handen nemen. M'n bloed kookt nu al als buitenstaander.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:36 schreef Marsenal het volgende:
Als dat mijn dochter was had ik wel wat geld over om die aardige jongen Soufian een passender straf te laten overkomen en ik hoop dat ze bij het OM daar niet verbaasd over zullen zijn, als dat ooit eens gebeurd als ze dit soort straffen eisen.
Makkelijk werken bij het OM. Laag mikken, dan haal je je doelen wel.
Ze konden elkaar dus zien, ruim voordat de vrouw aangereden werd? Ben wel benieuwd naar de situatie.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:54 schreef tong80 het volgende:
De moeder stak op dat moment de weg over, omdat de auto bestuurd door de verdachte nog een heel eind van haar af reed
Dat is wat 80+ers zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
Is allemaal de schuld van racegames als GTA en Need 4 Speed, dit soort gewelddadige games moeten subiet verboden worden.
Heeft iemand anders je dan ooit verteld dat je moet gaan racen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is wat 80+ers zeggen inderdaad.
Alsof je van een game ineens gaat racen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |