Wowquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:50 schreef NM07 het volgende:
Herkenbaar, het gaat inderdaad meer om de spanning, als man (terwijl je hetero bent) toch iets doen met een andere man terwijl je niet tot hem aangetrokken bent. Ik doe dit soort dingen ook wel via (gay) dating apps, maar ik ben zelf ook niet gay. Vind het ook spannend om bijvoorbeeld met andere guys af te spreken, coole outfits te dragen en dan samen in het openbaar te rukken op sexy dames in lekkere outfitjes. We zuigen elkaar als mannen dan ook af, maar puur om de erectie die we kregen van de sexy dames te ''finishen''.
Naar een gloryhole gaan met een dames mond (met lipstick en lipgloss), en dan samen elkaar aftrekken en gepijpt worden is ook heerlijk. We dragen dan echt coole outfits, streetstyle. Past toch het beste bij deze ''fuck it we just do it'' houding.
[ afbeelding ]
Heerlijk om te doen. Ik zie mijzelf ook als MGTOW (men going their own way), mannen die eigenlijk geen vriendin willen (geen interesse in relatie, romantiek etc) maar wel seksueel aangetrokken zijn tot dames. We krijgen eigenlijk krachtige erecties van het idee dat we dames niet per se nodig hebben. Het lijkt een beetje op de incel cultuur, maar MGTOW is qua houding meer onafhankelijk en cool. We praten dan ook meestal denigrerend en lacherig over dames, zijn meer cumdumps voor ons, ze zijn oppervlakkig, hebben niet de humor en zelfspot die wij wel hebben. Lekker lachen op feminisme en linkse onzin. Uiteindelijk willen ze toch een pik, en we weten hoe het zit en hoe bijna iedereen er over denkt. Wij dragen het alleen ook nog uit.
Oh hey Ven!quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:04 schreef Tinus_81 het volgende:
lekker toch.. heerlijk genieten, heb jij favo spots? en spots met dames, weet dat dames ook zo hun geile behoeftes hebben.. maar zijn doorgaans veel minder uitgesproken dan heren, en dus ook veel lastiger te vinden...
[..]
Kan ook naar de herensauna gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:26 schreef GM78 het volgende:
Gewoon naar een ontmoetingsplaats gaan.
Man loopt bosjes in en jij er achteraan, of andersom natuurlijk.
Vervolgens gewoon even vragen waar die persoon zin in heeft.
99% van de gevallen is pijpen geen probleem.
Je moet je alleen even afvragen of je dit allemaal zonder condoom wil, aangezien de meeste mannen die daar komen behoorlijk vaak wisselende contacten hebben.
En anders even via Bullchat. Heb je binnen het half uur wel een afspraak geregeld.
Dat lijkt me dan weer niet zoveel aan eerlijk gezegd. Naar een cruising spot gaan heeft nog het spannende en onbekende. Zo'n sauna is dan toch net weer te 'georganiseerd' om het maar een naam te geven. Daar ga je ook niet even heen om je geilheid op bot te vieren. Daar maak je meteen een middagje of avond weg van.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Kan ook naar de herensauna gaan.
Overal naakte ballen en penissen.
Heerlijk met een erectie rondlopen
Nee, hij heeft gewoon niet de juiste zelfreflectie uit schaamte.quote:Op vrijdag 24 april 2026 12:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Als hetero's het tegenwoordig ook fijn mogen vinden om met mannen te sexen hoe noem je dan de mannen die totaal geen behoefte hebben om met andere mannen te sexen? Het was altijd duidelijk, als je ook kikt op sex met mannen dan was je bi. Ook als je geen relatie wilt met een man maar wel sex dan was je bi-sexueel. Er zijn dus ook mannen die totaal afknappen op het id alleen al om sex met andere mannen te willen. Moet hier dan niet een nieuwe term voor bedacht worden?
Ik denk oprecht dat als ik echt naar de sex op zichzelf kijk, anale sex lekkerder voor mannen is dan vaginale sex, zowel top of bottom. Nauwer dan een vagina, en als je bottom bent heb je prostaat en tegelijkertijd met je hand of sex partners hand jezelf kan af trekken.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:35 schreef Eastwooden het volgende:
Het blijkt dat er steeds meer mannen heteroflexibel zijn. Dat percentage groeit hard. Dat betekent dat je op vrouwen valt maar seks met beide geslachten lekker vind.
Dat kun je als heteroman toch ook met een dame doenquote:Op zaterdag 25 april 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat als ik echt naar de sex op zichzelf kijk, anale sex lekkerder voor mannen is dan vaginale sex, zowel top of bottom. Nauwer dan een vagina, en als je bottom bent heb je prostaat en tegelijkertijd met je hand of sex partners hand jezelf kan af trekken.
Ja, ik kan me voorstellen dat mannen benieuwd zijn naar anale sex.
Ja ok, da's waar. Maar misschien is een echte piemel geiler dan een dildo, dunnoquote:Op zaterdag 25 april 2026 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat kun je als heteroman toch ook met een dame doen
Ik hoop oprecht dat dit voor het gros van de vrouwen zo blijft zolang ik leefquote:Op zaterdag 25 april 2026 19:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok, da's waar. Maar misschien is een echte piemel geiler dan een dildo, dunno
Idd. Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat als ik echt naar de sex op zichzelf kijk, anale sex lekkerder voor mannen is dan vaginale sex, zowel top of bottom. Nauwer dan een vagina, en als je bottom bent heb je prostaat en tegelijkertijd met je hand of sex partners hand jezelf kan af trekken.
Ja, ik kan me voorstellen dat mannen benieuwd zijn naar anale sex.
Wie weet 😇😋quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok, da's waar. Maar misschien is een echte piemel geiler dan een dildo, dunno
Heteroflexibelquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:35 schreef Eastwooden het volgende:
Het blijkt dat er steeds meer mannen heteroflexibel zijn. Dat percentage groeit hard. Dat betekent dat je op vrouwen valt maar seks met beide geslachten lekker vind.
Dat percentage groeit hard? Heb je hier ook een bron voorquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:35 schreef Eastwooden het volgende:
Biseksueel dus. Niet heteroflexibel.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:35 schreef Eastwooden het volgende:
Dat klinkt mannen die stiekem piemels sabbelen te gay....quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Biseksueel dus. Niet heteroflexibel.
Bisexuele vallen op vrouwen en mannen . Dus zouden met beide een relatie kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Biseksueel dus. Niet heteroflexibel.
Oftewel iemand die seksueel op beide geslachten valt. Iets wat we biseksueel noemen.quote:Op woensdag 29 april 2026 23:35 schreef Eastwooden het volgende:
[..]
Bisexuele vallen op vrouwen en mannen . Dus zouden met beide een relatie kunnen hebben.
Hetero flexibele mensen vallen op vrouwen OF mannen ,hebben sex met beide geslachten. Maar een liefdesrelatie hebben ze met 1 van de 2 geslachten.
Bisexuele kunnen met beide geslachten een relatie hebben. Heteroflexibele mensen niet. Vrij simpel verschil lijkt mequote:Op donderdag 30 april 2026 07:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oftewel iemand die seksueel op beide geslachten valt. Iets wat we biseksueel noemen.
Nee....quote:Op donderdag 14 mei 2026 02:19 schreef Eastwooden het volgende:
[..]
Bisexuele kunnen met beide geslachten een relatie hebben. Heteroflexibele mensen niet. Vrij simpel verschil lijkt me
Als seksualiteit een spectrum is van hetero naar homo en iedereen daar ergens op zit, zou het logisch zijn dat er ook wat mensen op de uitersten zitten, dus geheel hetero of geheel homo zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk serieus dat iedereen biseksueel is. Alleen de één wat meer dan de ander.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik van mezelf vind dat dit een vrij ondoordachte opmerking wasquote:Op donderdag 14 mei 2026 09:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als seksualiteit een spectrum is van hetero naar homo en iedereen daar ergens op zit, zou het logisch zijn dat er ook wat mensen op de uitersten zitten, dus geheel hetero of geheel homo zijn.
Dat zullen er dan ws wel een stuk minder zijn dan de huidige verdeling.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als seksualiteit een spectrum is van hetero naar homo en iedereen daar ergens op zit, zou het logisch zijn dat er ook wat mensen op de uitersten zitten, dus geheel hetero of geheel homo zijn.
Dat zullen er dan ws wel een stuk minder zijn dan de huidige verdeling.
Viel wel mee toch? Je hebt een mening en die niet opgedrongen of door een aanval uitgesproken ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik van mezelf vind dat dit een vrij ondoordachte opmerking was
Ik ga 'm ook even wissen. Het was niet de bedoeling om respectloos te zijn naar mensen die een andere sexualiteit dan bi ervaren (al is dat wel wat ik gedaan heb met mijn ondoordachte post, excuses daarvoor).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |