abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:49:17 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664098
In Marokko is een grote aardbeving geweest en er zijn bijna 12.000 Marokkanen gestorven. De EU landen willen graag helpen en sturen als snel hulp en ondersteuning. De Fransen leven erg mee en sturen vrachtwagens vol met voedsel naar Marokko. De Duitsers willen ook graag meehelpen en sturen militairen om Marokko te helpen met de handhaving. De Hollanders vinden het allemaal wel mee vallen en sturen gewoon 12.000 Marokkanen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:49:35 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664101
Een man heeft een jackpot gewonnen en gaat helemaal opgewonden naar huis. “Truus, pak je koffers maar in” zegt de man. “Wat is er dan aan de hand?” vraagt zijn vrouw. “Ik heb 2 miljoen gewonnen met de lotto!” zegt de man met een opgewonden stem. “Wauw, dat is prachtig!” zegt zijn vrouw. ”Wat moet ik dan inpakken, winter of zomerkleding?”

“Dat boeit me helemaal niks” zegt de man. “Als je nu maar gewoon opdondert”
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:49:56 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664106
Er ligt een man al een geruime tijd in coma, zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn zijde. Op de eerste beste dag komt de man weer bij bewustzijn en ziet zijn vrouw direct naast hem zitten. Dan fluistert hij zachtjes in haar oor: “In alle slechte dagen bleef jij bij mij: Toen ik mijn ontslag kreeg, stond je voor me klaar. Toen mijn bedrijf failliet ging, heb je mij niet laten zitten. Toen ons nieuwe huisje afbranden, zijn we samen meteen opzoek gegaan naar een ander huis en toen mijn gezondheid achteruit ging, bleef je steeds aan mijn zij. Weet je wat ik denk?”

De ontroerde vrouw voelt dat haar ogen zich vullen met tranen.
“Zeg het maar liefje, zeg het maar.” zegt ze snotterend.
“Dat jij ongelofelijk veel ongeluk brengt, KRENG!”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:50:24 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664112
Jos staat in de rij van de supermarkt met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht ze lief naar hem en steekt ze haar hand op als begroeting. Verbaast vraagt hij aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Stilletjes zegt zij tegen hem “Je bent volgens mij de vader van een van mijn kinderen.” Jos schrikt en begint diep na te denken... Plots denk hij terug aan zijn vrijgezellenfeest, aan de enige keer dat hij vreemd ging. Hij vraagt haar: “Ben jij soms die blondine die ik op mijn vrijgezellenfeest heb gepakt op de biljarttafel, toen al mijn vrienden stonden toe te juichen terwijl jou vriendinnen mijn kietelde met een natte selderij en een komkommer in mijn achterwerk duwde?”

De vrouw schrik en zegt: “Jos, ik ben gewoon de lerares van je dochter!”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:51:01 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664120
Een stelletje keert huiswaarts na een vermoeiende vakantie, onder weg besluiten ze wat uit te rusten in een hotel langs de weg. Eenmaal binnen vragen ze aan de receptionist of hij hun wilt wekken over 4 uurtje zodat ze weer vroeg kunnen vertrekken. Als ze weer willen vertrekken krijgen ze de schrik van hun leven, 350 Euro voor de overnachting van 4 uurtjes! De man kookt van woede. De receptionist en de manager vertellen dood leuk dat dit de standaardtarieven zijn en het hotel beschikt over een grote sauna met massage, een zwembad met jacuzzi en elke avond de beste artiesten van de hele wereld optreden.
De man zegt dat ze daar helemaal geen gebruik van hebben gemaakt. De manager blijft echt bij zijn verhaal: “Het is hier, dus u had er wel gebruik van kunnen maken” De man schrijft morrend een check uit en geeft deze aan de manager. De manager kijkt verbaasd op en zegt “Maar meneer, dit een check van maar 100 euro!” Klopt zegt de man, “Ik heb 250 euro in rekening gebracht voor het vrijen met mij echtgenote” De manager begrijpt de man niet en roept verontwaardigd “Maar dat heb ik helemaal niet gedaan”

Waarop de man antwoordt, “Ze was hier, dus u had er wel gebruik van kunnen maken!”
Een gedicht over Maanvis
pi_205664147
slotje.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:00:09 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664198
Klaas is thuis en op een gegeven moment komt de buurman in paniek naar hem toe rennen en roept “Help… help” Klaas vraagt de buurman wat er aan de hand is en hij zegt “Mijn schoonmoeder wil uit het raam springen” Klaas vraagt “Waarom laat je die teef dan niet gewoon springen?” antwoordt de buurman “Dat is het hem juist, ik krijg het raam maar niet open.”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:08:51 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664294
Mieke moest een paar dagen van huis om haar eigen zieke moeder te verzorgen. Eenmaal terug thuis zegt haar zoontje 'Pietertje' tegen haar: “Mam, zou ik jou eens iets vertellen? Gister was ik in jullie slaapkamer onder het bed aan het spelen, toen ineens pappa en de buurvrouw binnen kwamen. Ze hadden allebei geen kleding aan. De buurvrouw ging op bed liggen, pappa kroop op haar en...” Mieke legt haar hand op zijn mond en zegt: “Stop... Zeg maar niks meer! We wachten tot je vader thuis komt en dan vertel je hem precies wat je gezien hebt.”

Later die middag komt Mieke's man thuis en roept ze naar hem: “Jij viezerik! Ik blijf niet meer bij jou!” “Maar waarom niet?” vraagt haar man verbaast. “Pietertje vertel het hem maar!”

Pietertje twijfelt geen moment en zegt: “Gister was ik in jullie slaapkamer onder het bed aan het spelen toen ineens papa samen met de buurvrouw binnen kwam. Ze waren allebei naakt. De buurvrouw ging op bed liggen, pappa kroop op haar en toen deden ze precies het zelfde als wat mamma met oom Henk deed toen pappa vorige keer op zakenreis was!”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:32:00 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664479
Een man heeft midden in de nacht auto pech, er is niemand meer die hem helpen kan. Hij besluit bij het eerste beste huis aan te bellen. Een bloedmooie dame doet de deur open en vraagt wat zij voor hem kan doen. Hij legt de situatie uit en de vrouw stemt toe dat de man hier wel kan blijven slapen. Ze wijst hem zijn kamer en eenmaal in bed kan de man nergens anders aan denken dan aan de bloedmooie gastvrouw. Ineens wordt er op de deur geklopt, de man springt opgewonden uit bed en doet de deur open. Zijn gastvrouw vraagt: “Misschien wat behoefte aan gezelschap?” “Zeker” zegt de man een beetje stijf van zenuwen. “Mooi” zegt ze “Ik heb hier nog een man met pech die wil blijven slapen.”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:33:41 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664495
Een agent is aan het werk en staat te wachten bij stamkroeg op dronken mensen die naar huis willen gaan in de auto. De agent hoeft niet lang te wachten, want binnen een paar minuten komt de eerste al luidkeels zingend aanwaggelen en valt languit op de grond. Eenmaal opgekrabbeld van zijn val pakt hij zijn autosleutels uit zijn broekzak en stopt hem in het slot, oeps verkeerde slot zegt de man zachtjes. De agent denkt ‘Bingo’ en hij blijft op de man letten. Ondertussen stroomt heel de stamkroeg leeg. De man heeft intussen al 6 auto’s geprobeerd maar dan eindelijk heeft hij de goede auto te pakken. Hij wilt net in weg rijden als ineens de agent voor hem springt en zegt “Ja jongen, dat wordt een flinke boeten omdat je dronken achter het stuur kruipt” Waarop de man zegt “maar agent, ik ben verre weg van dronken” De agent vertrouwd de man voor geen meter en laat hem een blaastest doen, maar tot zijn grote verbazing zit er geen druppel alcohol in zijn bloed. De agent is nieuwsgierig en vraagt: “maar als je niet dronken ben, waarom lijkt dat dan zo?” “Nou, ik ben vandaag de BRAM” zegt de man. De bram?? ondervraagt de agent hem.

Waarop de man antwoordt: “Ja, Broodnuchtere Rijdende Afleiding ’s Manoeuvre”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:35:01 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664514
Een politieagent ziet een jongetje rijden zonder licht op zijn fiets “Zo zo, heb jij die fiets van de sint gekregen?” zegt de agent “Ja” antwoordt het jongetje “Vraag volgende keer aan de sint of hij er ook lichten erop zet!” het jongetje zegt: “Maar heb jij dat paard dan ook van sinterklaas gekregen?” “Ja jongen” zegt de politieagent trost.

Waarop het jongetje zegt: “Kan jij dan de volgende keer aan sinterklaas vragen of hij de lul eronder zet in plaats van erop?”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:55:23 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664704
Een bont en blauw geslagen vrouw komt bij de dokter. De dokter vraagt onmiddellijk wat er gebeurt is. De vrouw zegt “Elke keer als mijn man dronken thuis komt, slaat hij mij bont en blauw..” De dokter klinkt opgetogen en zegt “ Daar ken ik wel een doeltreffend remedie tegen: elke keer als uw man dronken thuis komt, neem je een kopje kamillethee en begin je grondig te gorgelen. ”

2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter, zij ziet er fris en herboren uit en zegt “Dokter, dit was een geniale oplossing! Elke keer als mijn man dronken thuis kwam en ik kamillethee gorgelde, gebeurde er helemaal niks!”

Waarop de dokter zegt: “ Ziet u nou hoe eenvoudig het is om je mond te houden?”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:07:50 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205664830
Truusje komt van school en gaat naar huis. Daar vraag Truusje aan haar moeder “Mama, waarom gaan mensen met hun benen omhoog naar de hemel?” Antwoordt haar moeder “Dat lijkt me niet Truusje, hoezo?” Zegt Truusje: “Oh, maar ik zag net de buurvrouw met haar benen omhoog liggen en ze schreeuwde 'Oh god, ik kom, ik kom' haar moeder kijkt bedenkelijk, ondertussen praat Truusje verder en zegt: “Het is maar goed dat papa erop lag, anders was ze nog echt gegaan ook!”
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:15:08 #14
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_205664890
Dit zijn wel heel veel grappen voor één dag.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_205665008
Je kan beter Komt een man bij de dokter gaan kijken, dan hoef je het niet te lezen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')