quote:ok, ik ben vandaag WEL afwezig. (voor het grootste deel van de dag) dus als jullie niets anders kunnen dan match 2 vandaag laten starten, dan zet ik een stuntdubbel in. iedereen die zin heeft in deze taak mag zijn/haar gang gaan!!!
Op zaterdag 22 februari 2003 00:13 schreef ninja-mod het volgende:
match 2:
frankyMcG vs. NgIne Sama
quote:we zien wel eerst gaan we beginnen met wedstrijd 1
Op zaterdag 22 februari 2003 02:04 schreef NgInE het volgende:[..]
ok, ik ben vandaag WEL afwezig. (voor het grootste deel van de dag) dus als jullie niets anders kunnen dan match 2 vandaag laten starten, dan zet ik een stuntdubbel in. iedereen die zin heeft in deze taak mag zijn/haar gang gaan!!!
* AirRaid powert een beetje op en kijk mcdavid in de ogen
quote:"Ich mache dich fertig, NgInE Sama" zegt FrankyMcG (in de door RTL+ na-gesynchroniseerd versie van Fok!ball Z)
Op zaterdag 22 februari 2003 02:04 schreef NgInE het volgende:ok, ik ben vandaag WEL afwezig. (voor het grootste deel van de dag) dus als jullie niets anders kunnen dan match 2 vandaag laten starten, dan zet ik een stuntdubbel in. iedereen die zin heeft in deze taak mag zijn/haar gang gaan!!!
quote:rustig jongen, w8 maar eerst tot de andere wedstrijd is afgelopen dna mag je
Op zaterdag 22 februari 2003 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
"Ich mache dich fertig, NgInE Sama" zegt FrankyMcG (in de door RTL+ na-gesynchroniseerd versie van Fok!ball Z)
quote:* mcDavid slaat in een keer flink terug met zijn speciale GrooVeFictionPower aanval.
Op zaterdag 22 februari 2003 13:21 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid begint met aanvallen en deelt rake klappen uit aan mcDavid
quote:WTF was dat vloog ik de ring uit en viel ik bijna op de grond gelukkig dat ik kan vliegen
Op zaterdag 22 februari 2003 20:29 schreef mcDavid het volgende:[..]
* mcDavid slaat in een keer flink terug met zijn speciale GrooVeFictionPower aanval.
airraid klimt zo:weer terug in de ring
* AirRaid en mcDavid delen snelle slagen uit aan elkaar
en nog steeds ligt Airaid op de grond
6,7,8,9
vlak voordat ninja mod bijn 10 is krabbelt AirRaid recht en spuugt wat bloed uit
Die slag was goed raak, maar je zult toch meer moeten uithalen wil je mij verslaan
* AirRaid gaat nogmaals in de houding staan voor een kamehameha
KA ME HA ME HA
* Een kamehameha wordt afgevuurd, niet richting mcDavid, maar naar de muur waar AirRaid bijstaat. Door de kracht die vrijkomt wordt AirRaid gelanceerd in de richting van mcDavid. Met volle vaart vliegt AirRaid nu op mcDavid af en knalt vol tegen hem aan. McDavid valt op de grond en lijkt uitgeteld.
quote:ninja denk jij eraan dat jij in de loop van de week/weken bij de wedstrijden een winnaar moeten uitroepen (laten we ieder wedstrijd over 3 dagen verspreiden)
Op zaterdag 22 februari 2003 20:45 schreef ninja-mod het volgende:
dit is een goed gevecht mensen!
AAAAAANNNNNGGGGGG HAYYYYYY
* mcDavid het fijn vindt dat zijn powerlevel 804 punten hoger is dan dat van airraid
btw, mcDavid time out vraagt... bezoek beneden!
als dacht je dat ik op me sterktst speelde heb je het toch mis
* AirRaid powert up naar 2222 en geeft mcDavid een flinke schop tegen zijn gezicht
quote:gelukkig heeft mcDavid ook niet stil gezeten! al die aanvallen van net hebben zijn powerlevel naar 2232 omhoog gebracht!
Op zaterdag 22 februari 2003 21:05 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid blokt de aanval van mcDavidals dacht je dat ik op me sterktst speelde heb je het toch mis
* AirRaid powert up naar 2222 en geeft mcDavid een flinke schop tegen zijn gezicht
gelukkig werkt die groovefictionpower ook als je een bloedneus hebt! ![]()
zzzzzzzzzjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggg
airraid vliegt weer uit de ring! maar, shit, hij houd zich vast aan een van de kabels.
* mcDavid schopt AirRaid op zijn fikken
* AirRaid blaast tegen zijn handen
dat deed pijn
* AirRaid pakt mcdavid bij zijn benen en zwaait hem rond na enkele rondjes laat AirRaid los en vliegt mcdavid door de lucht en knalt tegen een muur op
that will stop him for a while! ![]()
* mcDavid een Fok!Ball-Z burger eet powerlevel 5 punten stijgt
TRIBEAM-ATACK
* AirRaid vuur een tri-beam attack op mcdavid af
teveel sake gezopen...
* mcDavid pakt een grote moker, en
airraid!!!
quote:* AirRaid dient een klacht in egen deze aanval (d8 dat martial arts toernooi was en nu gaat mijn tegenstander met een hamer slaan, dat vind ik niet kunnen)
Op zondag 23 februari 2003 18:23 schreef mcDavid het volgende:
terwijl airraid rustig rond kijkt over de tribune berijd mcDavid zich voor op een nieuwe aanval!!!!!* mcDavid pakt een grote moker, en
airraid!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |