quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:20 schreef LordofLeaves het volgende:
Het enige dat ik mij uit die serie kan herinneren, was die vent die met z'n voet in een grasmaaier terecht kwam.
Haha ja. Brrr....quote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:20 schreef LordofLeaves het volgende:
Het enige dat ik mij uit die serie kan herinneren, was die vent die met z'n voet in een grasmaaier terecht kwam.
Adjudant Van der Steenquote:
Lolquote:
Het was eigenlijk bijna de hele tijd drama en de laatste 5 minuten een ongeluk dat er doorgaans weinig direct mee te maken had.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
Dit was echt zo'n serie waar je naar de laatste 10 minuten kon doorspoelen puur om die vette tune te horen die je hoort wanneer de ongelukken gaan gebeuren. De ongelukken waren zelf zo'n gigantische anticlimax
Net zoals Rescue 911.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
Dit was echt zo'n serie waar je naar de laatste 10 minuten kon doorspoelen puur om die vette tune te horen die je hoort wanneer de ongelukken gaan gebeuren. De ongelukken waren zelf zo'n gigantische anticlimax
18:55quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:59 schreef thats_meh het volgende:
Als kind een paar keer gezien, maar vond het toen doodeng. Een die me is bij gebleven is dat een slager met zijn hand in een gehaktmolen terecht kwam
Hey die weet ik ook nog. Lol.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Hey die weet ik ook nog. Lol.
Dit was wel een hitje toen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:15 schreef Dries4Ever het volgende:
Heb alle afleveringen van mn geile tante gekregen op VHS
Wat een bazen voiceovers zijn het tochJan Douwe Kroeske
![]()
of intro van een willekeurig @Braddie videotjequote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:04 schreef Fleischmeister het volgende:
Wat een bazenintro was dat, die muziek kan je zo gebruiken voor een goede misdaad- of horrorserie
Shatner is een baas en ik kan mij die kinderen nog herinneren die elkaar overhoop staken met een schaar.quote:
Die wil ik zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Shatner is een baas en ik kan mij die kinderen nog herinneren die elkaar overhoop staken met een schaar.
Staat vast op Youtube, net als die grasmaaier.quote:
Die hendel van die grasmaaier ook vastmakenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Staat vast op Youtube, net als die grasmaaier.
Dat weet Adriaan wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:00 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Die hendel van die grasmaaier ook vastmakenhad ie arthritis ofzo?
Volgens mij was dat van Vangelis, van oorsprong gemaakt voor Blade Runner.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:04 schreef Fleischmeister het volgende:
Wat een bazenintro was dat, die muziek kan je zo gebruiken voor een goede misdaad- of horrorserie
Gloeiende, gloeiende, gloeiende !quote:
Hey Nol, haal die vinger uit mijn holquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |