soms wel ja, soms wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:56 schreef Plompzakker het volgende:
België loopt ook 20 jaar achter. Dat is geen nieuws toch
Ik heb er 1 in de bios gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze staan allemaal op Netflix België![]()
Wat een bazenfilms zijn het toch
Klacht: Geen enkel film ervan gezien, toen ze uitkwamen
ib4:
Harry snotter![]()
Ben je 12 ofzo
*proest*quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Films met kinderen in verborgen kasten onder trappen liggen natuurlijk wat gevoelig in België.
Hoe noem je een tovenaarsleerling met een spraakgebrek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze staan allemaal op Netflix België![]()
Wat een bazenfilms zijn het toch
Klacht: Geen enkel film ervan gezien, toen ze uitkwamen
ib4:
Harry snotter![]()
Ben je 12 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe noem je een tovenaarsleerling met een spraakgebrek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
The prisoner of azkaban (deel 3) vond ik de beste film. Erg mooie shots en volwassener dan 1 en 2.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:15 schreef Redbullkid het volgende:
Vergeleken met de boeken zijn die films echt slecht.
Vooral deel 4 en de films erna zijn echt bagger.
100% waar.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:11 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
The prisoner of azkaban (deel 3) vond ik de beste film. Erg mooie shots en volwassener dan 1 en 2.
ik ben ook liefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |