1 ding moet je toegeven, er loopt met dit weer ook heel veel jong spul rond met veel bloot vlees en heerlijke rondingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:41 schreef Cockwhale het volgende:
... en ik begrijp weer een stukje beter waarom de wereld is zoals ie is. Wat een mongolen en stadsgekken, 50% van de mensen kunnen wel gediagnosticeerd worden als 'verward' of 'verstandelijk gehandicapt'
Klacht: allemaal mongolen
Jailbait sletjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
1 ding moet je toegeven, er loopt met dit weer ook heel veel jong spul rond met veel bloot vlees en heerlijke rondingen
Dat ga ik zeker niet ontkennen, zeker niet met de keiweekquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
1 ding moet je toegeven, er loopt met dit weer ook heel veel jong spul rond met veel bloot vlees en heerlijke rondingen
Maakt niet uit, vrijwel elk stadscentrum heeft tyfes veel kansloze figuren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:45 schreef zatoichi het volgende:
Welk centrum? Meer context is nodig hier.
Centrum gesloten psychiatrische afdeling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:45 schreef zatoichi het volgende:
Welk centrum? Meer context is nodig hier.
Tiel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vrijwel elk stadscentrum heeft tyfes veel kansloze figuren.
Tussen twee tieten zal altijd mijn favoriete centrum blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie vaak alleen maar tieten als in het centrum loop
Dat is wel een opluchting.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |