Is niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:44 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou nooit een b-merk coca cola drinken, alles is minder lekker en dat irriteert me dan, dan drink ik wel de gewone coca cola als de bitch van het kapitalisme die ik ben. Heb wel eens met zo'n sodastream achtig ding met een smerige cola siroop m'n eigen cola gemaakt. Het is natuurlijk ziek goedkoop, het hoofdbestanddeel is kraanwater. Het is niet te zuipen, maar je kan het zo kneitermakkelijk overladen met veel te veel koolzuur, en dan proef je niet eens meer dat je pure aids drinkt en dat is dan toch wel een groot stuk van de beleving volbracht.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:46 schreef Bocaj het volgende:
Maarja, 1,5L Coca Cola kost tegenwoordig 2,39 euro... (AH Prijs)
Wat drinken jullie als LEKKER (goedkoper) alternatief?Nee en nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, wat is er nu waar dat de Lidl Freeway cola eigenlijk gewoon Coca Cola is? (Of fabel?)“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:48 schreef Celestien het volgende:
Ijsthee
Ja, of kindercola. (serieus)
Heb ik totaal geen last van en zelfs ik drink het nog op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:27 schreef Bugno3 het volgende:
De obesitas druipt uit dit tokkietopic. Cola drinken als volwassene
Jij bent dakloos?quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:31 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen last van en zelfs ik drink het nog op mijn leeftijd.![]()
Frisdrank kost mij eigenlijk niks, vind hij het grasduinen van statiegeld flessen dagelijks flessen cola en ander frisdranken die vrijwel helemaal gevuld zijn of voor minstens twee derde nog. Ook de echte merken.![]()
Gisteren vond ik bij twee tankstations verschillende grote flessen (Freeway en Coca Cola cherry) die vrijwel geheel gevuld waren. Kan ik samen met mijn vriendin samen gratis van genieten en na afloop de lege flessen gewoon inleveren.
Dat heeft toch een best wel andere smaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pepsi. Ik weet niet of je er weleens van gehoord hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |