Nee, Vita Cola. Dat is iets compleet anders. En ik drink liever Kandimalz of nog liever Super Malt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:56 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vitamalz dan, al minstens 20 jaar niet meer gehad maar lekkah....
Zelf ben ik over gestapt op een goedkoop merk cola, eerst wennen maar op een gegeven moment ga je het waarderen. Helft van de prijs van coca cola.
Net als toen ik met suiker in de thee stopte, duurde bijna jaar voor ik het weer lekker vond.
Zegt de voetbal kijkende en pindakaas etende smurk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:27 schreef Bugno3 het volgende:
De obesitas druipt uit dit tokkietopic. Cola drinken als volwassene
Iemand is lichtgeraakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zegt de voetbal kijkende en pindakaas etende smurk.
Pot, ketel.
Ik vergeef het jequote:
Veel duurder zelfs, en niet eens lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:56 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens maar is nog duurder dan ff coca cola toch?
Ik woon ook behoorlijk in de grensstreek. Onlangs 10 km ofzo landinwaarts verhuist maar vroeger grensde mijn tuin aan Dld en wandelde ik zo dld in. Mijn man 'wil geen duitser zijn' anders had ik graag een huis in dld gekocht. Meer ruimte voor minder geld.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Veel duurder zelfs, en niet eens lekker
Verhuis maar richting grensstreek, ik koop de Coca-Cola Zero altijd in Duitsland in de aanbieding bij de Trinkgut in grote aantallen
Is niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:44 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou nooit een b-merk coca cola drinken, alles is minder lekker en dat irriteert me dan, dan drink ik wel de gewone coca cola als de bitch van het kapitalisme die ik ben. Heb wel eens met zo'n sodastream achtig ding met een smerige cola siroop m'n eigen cola gemaakt. Het is natuurlijk ziek goedkoop, het hoofdbestanddeel is kraanwater. Het is niet te zuipen, maar je kan het zo kneitermakkelijk overladen met veel te veel koolzuur, en dan proef je niet eens meer dat je pure aids drinkt en dat is dan toch wel een groot stuk van de beleving volbracht.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:46 schreef Bocaj het volgende:
Maarja, 1,5L Coca Cola kost tegenwoordig 2,39 euro... (AH Prijs)
Wat drinken jullie als LEKKER (goedkoper) alternatief?Nee en nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, wat is er nu waar dat de Lidl Freeway cola eigenlijk gewoon Coca Cola is? (Of fabel?)“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:48 schreef Celestien het volgende:
Ijsthee
Ja, of kindercola. (serieus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |