abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:04:50 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651425
Adriaan komt de kroeg binnen en gaat aan de bar zitten. Ineens springt er een man op tafel. Hij roept ‘4!’ en iedereen schiet in de lach. Niet veel later springt nog iemand op en die roept: ‘8!’ Weer begint iedereen te lachen. ‘Waarom lacht iedereen’, vraagt Adriaan aan de man naast hem. Die antwoord: ‘We vertellen elkaar hier al zolang moppen dat we ze genummerd hebben.’ Dat wil Adriaan ook wel eens proberen. Hij springt op en roept: ’84!’ Iedereen ligt in een deuk en blijft maar lachen. ‘Waarom moet iedereen nu zo hard lachen?’ vraagt Adriaan aan de man naast hem. Deze antwoord schuddebuikend: ‘Deze mop kenden we nog niet!’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:05:46 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651435
Er liggen twee baby's naast elkaar in het ziekenhuis. Vraagt de ene baby aan de andere: 'Ben jij een jongen of een meisje?' 'Een jongen!' antwoordt de andere baby. 'Hoe weet je dat?' De jongen kijkt onder de dekens en steekt zijn voeten onder de dekens uit. 'Kijk, blauwe sokjes!'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:06:02 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651440
Een boer kan zijn twee paarden niet uit elkaar houden. Daarom knipt hij bij een van de paarden een stuk van de staart af. Het helpt weinig, want de staart is weer snel aan gegroeid . Daarom knipt hij een stuk van zijn manen af, maar ook die groeien snel weer aan. Tenslotte neemt de boer een meetlat en meet de paarden. En dan pas merkt hij dat het zwarte paard drie centimeter hoger is dan het witte paard!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:06:24 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651442
Lisa belt netjes haar tante op om haar te bedanken voor het kerstcadeautje dat ze kreeg. ‘Ach, lieverd,’ zegt haar tante, ‘hartstikke lief van je, maar dat had niet gehoeven hoor, het was maar een kleinigheidje.’ Antwoordt Lisa: ‘Dat vond ik ook, maar het moest van mama.’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:06:50 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651447
Een eekhoorn, een haas en een schildpad zitten in een café. Ze vervelen zich te pletter. Op een gegeven moment zegt de schildpad: ‘Zal ik mijn kaarten thuis gaan halen?’ De eekhoorn en de haas vinden het een goed idee, dan hebben ze wat te doen. De schildpad gaat op weg. Maar drie uur later is hij nog niet terug. Na vijf uur wachten zegt de eekhoorn tegen de haas: ‘Zullen we maar wat anders gaan doen?’ Dan horen ze een boze stem bij de deur die zegt: ‘Als jullie dat doen, ga ik mijn kaarten niet halen!’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:07:20 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651459
Ergens en Iemand zijn in de woestijn. Op een gegeven moment is Ergens Iemand kwijt en belt hij de politie. 'Hallo, ik ben Ergens en ik ben Iemand kwijt!'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:15:43 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651549
Drie oenen zitten boven op het dak. De ene heeft een paraplu in zijn had, springt naar beneden en landt zachtjes op de grond. De tweede oen doet hetzelfde en landt ook veilig op de grond. Dan horen ze plots een harde plof. Zegt de derde oen: ‘De paraplu’s waren op en daarom heb ik maar een regenbroek aangetrokken!’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:16:42 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651554
Kim en Geert staan op een brug. Kim: ‘Ik weet zeker dat de Maas hieronder ligt.’ Geert: ‘Welnee Kim, hieronder ligt de Waal!’ Kim denkt even na en zegt dan: ‘Weet je wat, ik spring naar beneden en dan weten we wat het is.’ Even later komt Kim weer boven, ze zit onder de blauwe plekken. ‘Ik weet wat hieronder ligt. Een snelweg.’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:17:02 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651559
Ruzie en Sukkel zijn beste vrienden. Op een dag gaan ze verstoppertje spelen. Ruzie moet gaan tellen en Sukkel gaat zich verstoppen. Sukkel verstopt zich achter een politiewagen. Even later komt de politieagent aanlopen. ‘Hoe heet je, jongeman?’ vraagt de politieagent. ‘Sukkel', zegt Sukkel. ‘Wat zei je?’ vraagt de politieagent nogmaals. ‘Sukkel’, zegt Sukkel nog een keer. ‘Zoek je ruzie?’ vraagt de agent met een boze blik. ‘Nee, Ruzie zoekt mij!’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205651573
Hohohoho bewaar er 1 voor elke dag!!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:19:11 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651580
Feyenoord-fan Sjaak heeft een nieuwe koe gekocht en zegt tegen de buurman: ‘Mijn nieuwe koe heeft verstand van voetbal.’ De buurman zegt: ‘Oh ja? Hoe weet je dat dan?’ Antwoordt Sjaak: Ik vroeg "Wat vind je van Ajax?" en toen antwoordde ze "Boehh."
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:19:25 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651583
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:18 schreef Speedfight het volgende:
Hohohoho bewaar er 1 voor elke dag!!
haha ja ze zijn te flauw ik kan niet stoppen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:29:06 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651647
Ruby komt bij een waarzegger. Voor tien euro voorspelt ze je toekomst. ‘En, wat ziet u?’ vraagt Ruby als de vrouw in haar bol kijkt. ‘Ik zie dat iemand heel boos op u gaat worden. En het is een vrouw.’ ’Dat kan wel kloppen,’ zegt Ruby, 'want ik heb geen geld bij me!’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:29:29 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651650
Jolien en Naomi zitten naar een westernfilm te kijken. ‘Wedden dat die cowboy van zijn paard valt’, zegt Jolien. ‘Dat is goed’, zegt Naomi. ‘Ik wed om een fles cola dat hij niet van zijn paard valt.’ Na vijf minuten valt de cowboy inderdaad van zijn paard af. ‘Zie je nou wel, ik heb gewonnen’, zegt Jolien. ‘Maar je hoeft me geen fles cola te geven hoor. Ik heb niet helemaal eerlijk gespeeld, want ik heb deze film al eens gezien.’ Nou’, zegt Naomi. ‘Je krijgt die fles cola gewoon, hoor. Ik heb deze film ook al eens gezien. Maar ik dacht niet dat die cowboy zo dom was om voor de tweede keer van zijn paard te vallen!’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:29:55 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651653
Carlijn is alleen thuis. Plotseling gaat de telefoon en Carlijn neemt op. Een stem zegt: ‘Ik ben de man met de bloedende hand en ik sta drie straten van je verwijderd.’ Carlijn wordt bang en legt de telefoon snel neer. Even later gaat de telefoon weer. Zij hoort dezelfde stem zeggen: ‘Ik ben de man met de bloedende hand en ik sta twee straten van je verwijderd.’ Carlijn hangt weer gauw op. Een paar minuten later gaat de telefoon weer. Carlijn durft eerst niet op te nemen, maar doet het dan toch. Weer hoort ze dezelfde stem die zegt: ‘k ben de man met de bloedende hand en ik sta een straat van je verwijderd.’ Carlijn legt weer neer en besluit de rest van de dag de telefoon niet meer op te nemen. Dan gaat de deurbel. Carlijn doet open en ziet een man staan die zegt: ‘Ik ben de man met de bloedende hand. Mag ik een pleister?’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:30:38 #16
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205651660
Raadsel:
Wat zijn 5.000 Advocaten op de Titanic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:37:57 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651703
Een kangoeroe ontsnapt op een avond uit zijn omheinde verblijf in een dierentuin. De volgende dag hebben de verzorgers een forse klus om het beest weer te vangen. Wanneer dat eindelijk gelukt is, verhogen ze nog diezelfde dag het hek om zijn verblijf van twee naar vier meter. Die nacht daarna ontsnapt de kangoeroe weer. De volgende dag wordt het hek opnieuw verhoogd, nu van vier naar acht meter. Ook nu weet de kangoeroe weer te ontsnappen. Maar ook dit keer, wordt het dier gevangen en weer terug naar zijn verblijf gebracht. Dan vraagt de kameel die naast de kangoeroe woont: ‘Hoe hoog moet het hek eigenlijk worden voordat de verzorgers het een keer opgeven?’ ‘Ik denk zo'n 128 meter’, antwoordt de kangoeroe. ‘Tenzij een van hen op het idee komt voortaan de deur in het hek op slot doen.’
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:38:20 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651704
Het is mooi weer en drie vriendinnen hebben zin in een ijsje. Dus gaan ze naar de ijscoman. De ijscoman vraagt aan het eerste meisje: ‘Hoe kom je aan dat mooie bruine glanzende haar?’ Waarop zij antwoordt: ‘Door mijn shampoo, meneer.’ Vervolgens vraagt de ijscoman aan het tweede meisje: ‘Hoe kom je aan dat mooie, volle blonde haar?’ Waarop ook zij antwoordt: ‘Door de shampoo die ik gebruik, meneer.’ Dan vraagt de ijscoman aan het derde meisje: ‘Hoe kom je aan dat groene haar?’ Ze haalt haar neus op, veegt het weg met haar hand en wrijft in vervolgens met haar hand in haar haar en zegt: ‘Ik weet niet, meneer’.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:39:36 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205651713
Een man loopt in de woestijn en heeft heel erge dorst. Dan komt hij een meneer tegen en zegt: ‘Verkoopt u water?’ ‘Nee sorry meneer, ik verkoop alleen maar stropdassen.’ Even later komt hij nog een man tegen en hij vraagt weer: ‘Verkoopt u water?’ Ook deze man zegt: ‘Nee sorry meneer, ik verkoop alleen maar stropdassen.’ Dan komt hij een restaurant tegen en zegt: ‘Eindelijk drinken!’ ‘Sorry meneer,’ zegt de ober, ‘maar zonder stropdas mag u hier niet naar binnen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:14:41 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205652019
Putin wordt wakker en doet het raam open, en groet de opkomende zon
"Goedemorgen lieve zon"
- "Goedemorgen Vladimir", zegt de zon

Na een ochtend hard werken gaat Putin buiten de deur lunchen, hij kijkt naar de zon, en zegt
"Goedemiddag lieve zon"
- "Goedemiddag Vladimir", zegt de zon

Het wordt avond en de zon is aan het ondergaan. Putin doet het raam open zegt:
"Welterusten lieve zon"
Het blijft stil
"Welterusten lieve zon" zegt Putin nog een keer

"Ach vent, lik me reet, ik ben nu in het Westen"
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:51:03 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205652839
Wat is het verschil tussen een ijsje en jouw advies?
Ik vraag om een ijsje.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:52:59 #22
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205652853
Wat is het verschil tussen een Edding en Communisme

Communisme werkt alleen op papier
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:53:44 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205652859
Wat is het verschil tussen een man en een mercedes?
Bij de man zit de lul aan de buitenkant.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:56:27 #24
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205652882
Wat is het verschil tussen Engels leren en gebarentaal leren?
Die ene is heel handig
pi_205653133
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:06 schreef Maanvis het volgende:
Een eekhoorn, een haas en een schildpad zitten in een café. Ze vervelen zich te pletter. Op een gegeven moment zegt de schildpad: ‘Zal ik mijn kaarten thuis gaan halen?’ De eekhoorn en de haas vinden het een goed idee, dan hebben ze wat te doen. De schildpad gaat op weg. Maar drie uur later is hij nog niet terug. Na vijf uur wachten zegt de eekhoorn tegen de haas: ‘Zullen we maar wat anders gaan doen?’ Dan horen ze een boze stem bij de deur die zegt: ‘Als jullie dat doen, ga ik mijn kaarten niet halen!’
Die schildpad heeft zijn huis toch altijd bij zich?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')