abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205651237
Laat me dit uitleggen: ik heb fases gehad waarin ik lang haar had en heel veel vrouwen naar me keken. Ook heb ik tijden gehad waarin mijn baard langer was en ik veel aandacht kreeg van vrouwen. Ik kan me ook wel herinneren dat ik me soms veel netter en chiquer kleedde dan nu en ook toen aandacht kreeg van vrouwen.

Tegenwoordig is mijn uiterlijk vrij neutraal. Haar niet te lang en niet te kort, baardje maar netjes op 5 mm getrimd. Kleding heel neutraal maar niet uitgesproken netjes. Ik ga een motor kopen binnenkort, maar ben totaal geen type voor tattoes of leren pakjes. Ik heb geen piercings of andere dingen. Ik ben slank maar niet heel gespierd, maar ook weer niet totaal graatmager zonder spieren.

Soms denk ik dat ik niemands type ben. Dat er weinig vrouwen zijn die naar me kijken en denken: hey wat een lekkere kerel. De meeste vrouwen vinden me waarschijnlijk prima in orde, maar dan moeten ze me wel leren kennen.

Zou ik meer vrouwen aantrekken als ik bijv. zou gaan voor de Arie Boomsma-look? Baard wat laten groeien, bovenlichaam wat oppompen, misschien een tattoe hier of daar? Of als ik zou gaan voor de geile nerdy artist-look? Lang steil haar laten staan, baardje wat bij trimmen, nerdy bril op, wat artistiekere kleding aan?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205651288
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
Zou ik meer vrouwen aantrekken als ik bijv. zou gaan voor de Arie Boomsma-look?
Ja.
quote:
Baard wat laten groeien, bovenlichaam wat oppompen, misschien een tattoe hier of daar?
Bijvoorbeeld.
quote:
Of als ik zou gaan voor de geile nerdy artist-look?
Zeker!
quote:
Lang steil haar laten staan, baardje wat bij trimmen, nerdy bril op, wat artistiekere kleding aan?
Bijvoorbeeld.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:02:13 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205651910
Een neutraal uiterlijk trekt minder de aandacht dan een uiterlijk waar iets aan opvalt. Dus ja, ik denk dat je wel gelijk hebt. Je hoeft niet voor een compleet stereotype look te gaan, maar de dingen die je beschrijft zouden denk ik zeker al helpen in meer aandacht krijgen.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:49:04 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205655114
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef JohnDDD het volgende:

Zou ik meer vrouwen aantrekken als ik bijv. zou gaan voor de Arie Boomsma-look? Baard wat laten groeien, bovenlichaam wat oppompen, misschien een tattoe hier of daar? Of als ik zou gaan voor de geile nerdy artist-look? Lang steil haar laten staan, baardje wat bij trimmen, nerdy bril op, wat artistiekere kleding aan?
Als de persoon die jij bent niet past bij dat uiterlijk is het alsnog een mismatch en zal het er niet beter op worden lijkt me zo :+
pi_205662685
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
bovenlichaam wat oppompen
Ja, doen.

quote:
gaan voor de geile nerdy artist-look
Absoluut niet doen.
pi_205662704
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Als de persoon die jij bent niet past bij dat uiterlijk is het alsnog een mismatch en zal het er niet beter op worden lijkt me zo :+
Een bovenlichaam wat oppompen helpt altijd.
pi_205667785
Ik denk ook vaak dat ik niemands type ben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 19:04:22 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205667908
Waarom zou je jezelf spiegelen aan die Arie Boomsma?
soooo, da's mooi!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 19:31:52 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205668272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Een bovenlichaam wat oppompen helpt altijd.
Je fysiek verbeteren, niet perse je bovenlichaam.

Maar om het gelijk richting Arie Boomsma te brengen zoals ts dat noemt. Dat is natuurlijk weer zo zwart wit enzo.
pi_205668501
Goed topic Triple D. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205668547
Waarom kan je niet gewoon jezelf zijn en blijven als jij je daar goed bij voelt?
Niks mis met af en toe onzeker te zijn en/of je dit af te vragen voor een persoonlijke ontwikkeling of groei..
Maar om jezelf te moeten veranderen zodat je meer in de smaak valt bij het "gros"? Nee dank je!
Bovendien zijn er genoeg vrouwen die juist afknappen op wat jij juist omschrijft als "verbetering"!

Tenzij je een bepaald soort type wilt aantrekken natuurlijk ;)
I approve this message
pi_205669652
Doe iets voor die vrouwen! Potjandosie!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 12:53:13 #13
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205675098
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:59 schreef Skeletor het volgende:
Waarom kan je niet gewoon jezelf zijn en blijven als jij je daar goed bij voelt?

Tenzij je een bepaald soort type wilt aantrekken natuurlijk ;)
Eens, ik zou mezelf ook niet veranderen om meer in de smaak te vallen.

Maar als je een bepaald soort type aan wil trekken, kun je kijken of dat type een type heeft. Geen idee of het labiele type meer houdt van het type bad boy, of het betrouwbare type? Ik zou denken het eerste, maar misschien zoeken ze ook wel een redder en kijken ze meer naar het betrouwbare type, dan hoef je weinig te veranderen :)
Maar als je nu al een (soort van) vriendin hebt, is er toch helemaal geen noodzaak om meer vrouwen aan te trekken?
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
Is just the freight train coming your way...🎶
pi_205675219
Als ik iemand niet aantrekkelijk vind is het Arie Boomsma wel.

Ik denk dat je vooral moet denken wat voor type vrouw je aan wil trekken. Als jij voor een hele nerdy look gaat zal je waarschijnlijk ook eerder nerdy vrouwen aantrekken. En ga je voor meer spieren en tattoeages dan trek je meer temptation island vrouwen aan. Wat voor type ben je, ga je naar castle fest of hang je graag in de sportschool met je sportschool matties?

Overigens niets mis met een “neutraal” uiterlijk. Ook dat kan je wat spannender maken.
pi_205675348
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
Laat me dit uitleggen: ik heb fases gehad waarin ik lang haar had en heel veel vrouwen naar me keken. Ook heb ik tijden gehad waarin mijn baard langer was en ik veel aandacht kreeg van vrouwen. Ik kan me ook wel herinneren dat ik me soms veel netter en chiquer kleedde dan nu en ook toen aandacht kreeg van vrouwen.

Tegenwoordig is mijn uiterlijk vrij neutraal. Haar niet te lang en niet te kort, baardje maar netjes op 5 mm getrimd. Kleding heel neutraal maar niet uitgesproken netjes. Ik ga een motor kopen binnenkort, maar ben totaal geen type voor tattoes of leren pakjes. Ik heb geen piercings of andere dingen. Ik ben slank maar niet heel gespierd, maar ook weer niet totaal graatmager zonder spieren.

Soms denk ik dat ik niemands type ben. Dat er weinig vrouwen zijn die naar me kijken en denken: hey wat een lekkere kerel. De meeste vrouwen vinden me waarschijnlijk prima in orde, maar dan moeten ze me wel leren kennen.

Zou ik meer vrouwen aantrekken als ik bijv. zou gaan voor de Arie Boomsma-look? Baard wat laten groeien, bovenlichaam wat oppompen, misschien een tattoe hier of daar? Of als ik zou gaan voor de geile nerdy artist-look? Lang steil haar laten staan, baardje wat bij trimmen, nerdy bril op, wat artistiekere kleding aan?
Gewoon iets gaan doen waardoor je interessant bent. En iets te vertellen hebben ipv alleen maar klagen.

Uiterlijk is maar uiterlijk, helpt alleen in aantrekken, maar je moet interessant zijn anders blijven ze niet (of alleen voor 1 nacht).

Wil je de opvolger van Don Juan worden, dan vooral je uiterlijk aan passen. Ga de sportschool in, pomp die spieren op. Afhankelijk wat je zoekt kleed je daarbij aan (lekkere meiden uit de high society: trek een polo aan of overhemd met een jasje. Het nichtje van Kees Flodder/Barbie Samantha, dan is gewoon een wit shirt en training broek (wel Adidas of Nike) voldoende. Normale alleenstaande moeders vang je met een casual uiterlijk met spijkerbroek en gewoon shirt/trui (in de winter). Moslimas: zo duur mogelijke kleding. Antilianen/latina's: trek een witte broek aan, en een vrolijk overhemd met bloemen motief, of een batik overhemd. Deze kleding doet het ook wel goed bij (halfbloed) Indo's).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205676232
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:22 schreef Godshand het volgende:

[..]
Gewoon iets gaan doen waardoor je interessant bent. En iets te vertellen hebben ipv alleen maar klagen.

Uiterlijk is maar uiterlijk, helpt alleen in aantrekken, maar je moet interessant zijn anders blijven ze niet (of alleen voor 1 nacht).

Wil je de opvolger van Don Juan worden, dan vooral je uiterlijk aan passen. Ga de sportschool in, pomp die spieren op. Afhankelijk wat je zoekt kleed je daarbij aan (lekkere meiden uit de high society: trek een polo aan of overhemd met een jasje. Het nichtje van Kees Flodder/Barbie Samantha, dan is gewoon een wit shirt en training broek (wel Adidas of Nike) voldoende. Normale alleenstaande moeders vang je met een casual uiterlijk met spijkerbroek en gewoon shirt/trui (in de winter). Moslimas: zo duur mogelijke kleding. Antilianen/latina's: trek een witte broek aan, en een vrolijk overhemd met bloemen motief, of een batik overhemd. Deze kleding doet het ook wel goed bij (halfbloed) Indo's).
Ik moest lachen met je kledingadvies :D
(nog waar ook denk ik dan)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205676938
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:07 schreef Ed1234 het volgende:

Ik denk dat je vooral moet denken wat voor type vrouw je aan wil trekken
Onzin. Weer zo'n feel good verhaal. Om te kotsen.

quote:
Als jij voor een hele nerdy look gaat zal je waarschijnlijk ook eerder nerdy vrouwen aantrekken.
Wat dacht je gewoon van: minder vrouwen aantrekken in zn algemeen?

quote:
En ga je voor meer spieren en tattoeages dan trek je meer temptation island vrouwen aan.
Uh, nee. Meer een lijf zoals Arie Boomsma of Brad Pitt = aantrekking van alle soorten vrouwen (niet alleen temptation island vrouwen). Vrouwen over het algemeen zijn best objectief daarin hoor, niet ingewikkeld maken. Maak er nou geen subjectief smaak verhaal van.

PS: Tatoeages durf ik niks over te zeggen.
pi_205676993
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:35 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Onzin. Weer zo'n feel good verhaal. Om te kotsen.
[..]
Wat dacht je gewoon van: minder vrouwen aantrekken in zn algemeen?
[..]
Uh, nee. Meer een lijf zoals Arie Boomsma of Brad Pitt = aantrekking van alle soorten vrouwen (niet alleen temptation island vrouwen). Vrouwen over het algemeen zijn best objectief daarin hoor, niet ingewikkeld maken. Maak er nou geen subjectief smaak verhaal van.

PS: Tatoeages durf ik niks over te zeggen.
Ik ben blij dat jij in ieder geval precies weet wat alle vrouwen willen! Ik ben benieuwd naar al je tips en naar je wijsheden.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:20:18 #19
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_205684168
Er is een verstoring van balans tussen man en vrouw.

Mannen worden gepushed om zoveel van henzelf weg te geven zodat ze henzelf kunnen voorzien in liefdesbehoeftes en sexuele behoeftes. Je moet een kast zijn, je moet goed verdienen, je moet lief en zorgzaam zijn en tegelijkertijd het voortouw nemen, maar niet teveel want dan word je vrouwonvriendelijk genoemd etc.

Wat moet een vrouw doen om in dergelijke behoeftes te voorzien? Gewoon (onder)gemiddeld zijn.

Ik ben een tijdje geleden gestopt met zulk onzin. Ben ik goed genoeg zoals ik ben? Nee? Wegwezen.

Houd jullie lullen onder bedwang, want hoe meer je jezelf schikt aan de eisen van een vrouw, hoe ongelukkiger je er uiteindelijk uit zult komen. De machtspositie van de vrouw is bij hen ook bekend en ze zullen het uitbuiten (niet allemaal, maar veel wel).

Wees jezelf, geniet van het leven en maak genot niet puur afhankelijk van vrouwen (of omgekeerd). Ik ben nu een stuk gelukkiger dan toen ik een rokkenjager was.
pi_205684420
Ik ben ook niemands type, maar ik val zelf ook niet op types en al helemaal niet op types die een type hebben, dus daar mis ik niks aan.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:22:15 #21
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205684701
Nee joh, een neutrale look maakt je juist veelzijdig. Doe een mooi horloge om en leuke schoenen en je hebt blikvangers zat (en iets om complimenten op te krijgen als iemand je aantrekkelijk vindt). De rest moet je gewoon doen met je karakter, je gespreksstof, je houding, je blik en je lach.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:22:49 #22
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205686203
Ik hou van lang haar en mijn man heeft daarom zijn haar voor mij laten groeien maar gaandeweg merkte hij dat er steeds meer vrouwen naar hem keken dus ja, doe lang haar, zijn veel vrouwen die dat leuk vinden.
To BG or not to BG!
pi_205686259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:42 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik ben blij dat jij in ieder geval precies weet wat alle vrouwen willen! Ik ben benieuwd naar al je tips en naar je wijsheden.
Waarschijnlijk iets met een aanrecht en game en zo.

OT: Ik ben een beetje hetzelfde type als jij, TS, grijze muis dit dat, maar ik zou nooit wat aan mezelf veranderen, zeker niet als het gaat om toch wel vrij grote dingen zoals jij ze opnoemt. Ik bedoel, jezelf oppompen is natuurlijk niet van de één op de andere dag gedaan. :D Zou ik echt nooit doen. Er goed of verzorgd uitzien is een ander verhaal uiteraard. En zolang dat het geval is, is er toch niet zoveel aan de hand?

En eerlijk, ik heb het idee dat het type vrouw wat over random gasten 'goh, wat een hete boi' zou denken echt niet veel meer is dan het type bimbo zonder verder enige inhoud; leuk voor een nachtje misschien, maar daarna...
  maandag 22 augustus 2022 @ 12:20:50 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205711331
Gewoon zijn wie je bent. Klinkt cliche, maar het begint allemaal bij jezelf. Dat je lekker in je vil zit. Doe de kleren aan die jij leuk vind staan bij jezelf; draag je haren zoals jij het zelf graag draagt (zolang je er wel verzorgd uit ziet uiteraard). Jezelf anders voor gaan doen (zowel op lichamelijk vlak als op innerlijk) om een vrouw te krijgen werkt vaak alleen maar averechts; je forceert het dan teveel en dan kan het al snel als wanhopig overkomen en daar kijken veel mensen zo door heen. Dan val je maar wat minder op bij sommigen; uiteindelijk is authentiek blijven aan jezelf veel belangrijker. En veel vrouwen vallen juist op zelfverzekerdheid. Op iemand die lekker in zijn vel zit. Die zichzelf is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:11:46 #25
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205743132
Wat wel kan helpen is afvallen.

Toen ik 24 was, toen woog ik 73 kilo, / 1,80 lang.
In Nederland werd ik in die tijd ook nooit op straat versierd, maar toen ik in 2017 drie weken in Spanje was, ben ik meerdere keren aangesproken door meisjes.

Van ''Ola 'giechel gichel'
Van gefluit, ben een keer in de club in m'n kont geknepen door een meisje, en had continu een match op tinder.
Ook meisjes die op het terras werkte, die mij heel leuk aanstaarde... Dat maakte mij wel gelukkig die aandacht.

Nu weeg ik bijna 100 kilo, draag ik een dikke bril (toen lenzen) ben ik kaler geworden, en ga ik niet meer naar de kapper wegens de dure inflatie, (heb nu een hele dikke bakkebaard en veel nekhaar) en ik zie er nu een stuk lelijker uit.

En nu heb ik nooit meer aandacht van vrouwen.

Mijn advies is dus: zorg dat je niet al te dik bent.
Ik ben nu 29 en de meeste meiden van deze leeftijd hebben een relatie en beginnen aan kinderen, dus de kans op een relatie is nu minder aanwezig.


Meiden vallen op Jong / fris / leuke kleding / vriendelijke lach.
En je moet wat te vertellen hebben, dus je moet communicatief sterk zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door BMW1993 op 25-08-2022 16:16:58 ]
  maandag 5 september 2022 @ 15:39:12 #26
450322 Yasmin__x
Hoi mijn naam is Yasmin
pi_205855730
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:20 schreef Nederturk het volgende:
Er is een verstoring van balans tussen man en vrouw.

Mannen worden gepushed om zoveel van henzelf weg te geven zodat ze henzelf kunnen voorzien in liefdesbehoeftes en sexuele behoeftes. Je moet een kast zijn, je moet goed verdienen, je moet lief en zorgzaam zijn en tegelijkertijd het voortouw nemen, maar niet teveel want dan word je vrouwonvriendelijk genoemd etc.

Wat moet een vrouw doen om in dergelijke behoeftes te voorzien? Gewoon (onder)gemiddeld zijn.

Ik ben een tijdje geleden gestopt met zulk onzin. Ben ik goed genoeg zoals ik ben? Nee? Wegwezen.

Houd jullie lullen onder bedwang, want hoe meer je jezelf schikt aan de eisen van een vrouw, hoe ongelukkiger je er uiteindelijk uit zult komen. De machtspositie van de vrouw is bij hen ook bekend en ze zullen het uitbuiten (niet allemaal, maar veel wel).

Wees jezelf, geniet van het leven en maak genot niet puur afhankelijk van vrouwen (of omgekeerd). Ik ben nu een stuk gelukkiger dan toen ik een rokkenjager was.
Altijd weer die Turken...
Aan het typen.....
pi_205856145
Wat kan helpen is zelf op een wijffie afstappen :')
With all due respect. F*ck you, Sir!
  dinsdag 6 september 2022 @ 09:03:24 #28
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_205863341
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 15:39 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]
Altijd weer die Turken...
Ik moest denken aan het optreden van Bill Burr over vrouwen en 'how they argue'.

Als vrouwen weten dat ze gelijk hebben, focussen ze op het onderwerp. Maar als ze niet gelijk hebben, gaan ze een kwaadaardig statement bedenken (zoals hierboven) waarmee ze de man laten flippen om vervolgens het onderwerp te mijden en het gesprek te focussen op andere shit.

Levende bewijs van zijn optreden, grappig. Maar ik ga er niet in mee :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')