Nee joh! Dit is weer woke, want ook vrouwen kunnen een fysiek sterke rol vertolken in Hollywood-films.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 07:26 schreef herverwijderd het volgende:
WTF is dit weer voor een serie dan, is het weer zo een die LekkER ReLaTAbLE moet zijn maar oeps hahaha ik ben tevens een letterlijk monster?
Bestaat toch al heel lang, she-hulk. Ik zie er niet zoveel wokes in eigenlijk, alleen een hoop irritatie die ik zou voelen als ik de serie zou kijken (wat ik uiteraard niet ga doen).quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 07:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Nee joh! Dit is weer woke, want ook vrouwen kunnen een fysiek sterke rol vertolken in Hollywood-films.
Dat ze groen kunnen worden van kwaadheid, was al langer bekend overigens...
Wat doe jij wel in dit leven, buiten fok?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 07:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bestaat toch al heel lang, she-hulk. Ik zie er niet zoveel wokes in eigenlijk, alleen een hoop irritatie die ik zou voelen als ik de serie zou kijken (wat ik uiteraard niet ga doen).
Kattenfilmpjes kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat doe jij wel in dit leven, buiten fok?
Wie is Angelique, heb je het over je moeder ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:15 schreef NaarMensje het volgende:
In die thumbnail lijkt ze wel een beetje op Angelique, ook al zo'n vetklep die haar emoties niet kan beheersen.
M'n moeder is m'n moeder niet en m'n vader is een travestiet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wie is Angelique, heb je het over je moeder ofzo?
Ik word altijd een beetje misselijk als ik die stripjes van de Kort lees.quote:
Ok weer iets geleerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
She Hulk is niet nieuw ofzo hoor…
[ afbeelding ]
Jouw UI is leuker RaarMensjequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:15 schreef NaarMensje het volgende:
In die thumbnail lijkt ze wel een beetje op Angelique, ook al zo'n vetklep die haar emoties niet kan beheersen.
She-ra was Idd cooler. Maar dat was niet zo moeilijk, He-man was echt zo’n emotionele bralbal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ok weer iets geleerd.
Ik vond by the way She-Ra vroeger meer cool dan He-Man. He-Man werd ondanks zijn indrukwekkende spierballen altijd gevangen in een kooi door Skeletor en dan moest iemand anders hem bevrijden
She-Ra stond veel meer haar mannetje dan haar broer.
dit dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:13 schreef Questular het volgende:
Ze bestond al in 1980, met je debiele woke klacht.
Misschien zag je in She-Ra meer een rollmodel dan in He-Man?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ok weer iets geleerd.
Ik vond by the way She-Ra vroeger meer cool dan He-Man. He-Man werd ondanks zijn indrukwekkende spierballen altijd gevangen in een kooi door Skeletor en dan moest iemand anders hem bevrijden
She-Ra stond veel meer haar mannetje dan haar broer.
Man wat voor getriggerd snowflake ben je nouquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:42 schreef switchboy het volgende:
Disney met zijn ge-genderswap. En 'de boodschap' in al hun werk van de laatste twee jaar het is echt te triest voor woorden.
Ze zijn bezig de hele MCU wat ze in twintig jaar hebben opgebouwd in twee jaar helemaal kapot te maken. Alle films van deze fase behalve Spiderman no way home zijn terecht geflopt.
Niemand zit op die feministische, racistische en lghbt (blanken hetero mannen deugen niet) boodschap die iedere keer weer door je strot geduwd wordt te wachten.
Zo blij dat top gun eindelijk laat zien dat er nog steeds een hele grote markt is voor een goede ouderwetse testosteron overladen actiefilm. Met gewoon een mannelijke lead actor. Die niet weggezet wordt als dom.
Hoop dat Marvel notities heeft gemaakt van hoe het wel moet!
Dat sowieso!quote:
En blauw als ik kwaad word.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 07:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat ze groen kunnen worden van kwaadheid, was al langer bekend overigens...
Ik zit anders alleen paar jaar te wachten dat die superhelden eens uit de bioscoop verdwijnen en er weer normale films komen. Een ijdele hoop, dat weet ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:42 schreef switchboy het volgende:
Disney met zijn ge-genderswap. En 'de boodschap' in al hun werk van de laatste twee jaar het is echt te triest voor woorden.
Ze zijn bezig de hele MCU wat ze in twintig jaar hebben opgebouwd in twee jaar helemaal kapot te maken. Alle films van deze fase behalve Spiderman no way home zijn terecht geflopt.
Niemand zit op die feministische, racistische en lghbt (blanken hetero mannen deugen niet) boodschap die iedere keer weer door je strot geduwd wordt te wachten.
Zo blij dat top gun eindelijk laat zien dat er nog steeds een hele grote markt is voor een goede ouderwetse testosteron overladen actiefilm. Met gewoon een mannelijke lead actor. Die niet weggezet wordt als dom.
Hoop dat Marvel notities heeft gemaakt van hoe het wel moet!
Wie ziet er een rol-model in He-Man?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien zag je in She-Ra meer een rollmodel dan in He-Man?
Ik moet je eigenlijk bekennen dat ik nog nooit van He-man of She-ra had gehoordquote:Op donderdag 18 augustus 2022 03:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wie ziet er een rol-model in He-Man?
Die gammele poppetjes van hem die destijds als speelgoed werden verkocht, hebben zijn reputatie al helemaal verpest
Waren totaal niet gammel.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 03:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wie ziet er een rol-model in He-Man?
Die gammele poppetjes van hem die destijds als speelgoed werden verkocht, hebben zijn reputatie al helemaal verpest
En nog nooit een goed verhaal gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Man wat voor getriggerd snowflake ben je nou
She hulk bestaat al kk lang in de comics
Nerdje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |