Ik denk eigenlijk dat dat niet zoveel is. Grootste deel van de kijkers kijkt toch automatisch op de Nederlandse zenderquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een kijkcijfer lijstje willen zien. Hoeveel sporten zou Sporza flink marktaandeel van de NOS afsnoepen?
De DDR had erg goed water en broodquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, Schilder is hiermee 60e ooit. Of, als we vanaf 2000 meten, 14e..
Ik denk heel weinig. Gezien de meeste kijkers niet verder komen dan de NOS...quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een kijkcijfer lijstje willen zien. Hoeveel sporten zou Sporza flink marktaandeel van de NOS afsnoepen?
Mwah, de vrouwen zullen ongeveer op de helft zijn als de mannen beginnen. En we hebben nu al meer stoten gezien dan je normaal op een kampioenschap ziet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef Redefine het volgende:
Gewoon even de mannen en vrouwen finale van hetzelfde nummer tegelijkertijd. Goed bedacht wel...
Nothing to see herequote:Op maandag 15 augustus 2022 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, Schilder is hiermee 60e ooit. Of, als we vanaf 2000 meten, 14e..
Volgens Martijn Hendriks, van de NOS dus niet neutraal, valt dat bij wielrennen wel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook wel. Maar het is gewoon heel raar om het tegelijkertijd te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, de vrouwen zullen ongeveer op de helft zijn als de mannen beginnen. En we hebben nu al meer stoten gezien dan je normaal op een kampioenschap ziet.
Vooral bij het wielrennen verwacht ik best wat marktaandeel. Ook omdat Sporza veel meer uit zend en dus in het systeem zit bij de wielerliefhebberquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat niet zoveel is. Grootste deel van de kijkers kijkt toch automatisch op de Nederlandse zender
Nu zijn "wij" natuurlijk bovengemiddelde sportliefhebbers maar op het totaal is dat natuurlijk maar een hele kleine groep.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral bij het wielrennen verwacht ik best wat marktaandeel. Ook omdat Sporza veel meer uit zend en dus in het systeem zit bij de wielerliefhebber
Dan kunnen er veel onderdelen afgeschaft wordenquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:00 schreef Nober het volgende:
Stelling: dikke mensen horen niet op de atletiek thuis
Dat ja. De echte kijkcijfers komen van de casual kijker die niet naar buitenlandse zenders kijkt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu zijn "wij" natuurlijk bovengemiddelde sportliefhebbers maar op het totaal is dat natuurlijk maar een hele kleine groep.
Kogelstoten en slingeren?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan kunnen er veel onderdelen afgeschaft worden
Ik zou het ook wat raar vinden op kogelstoters te zien met het postuur van Eilish McColganquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:00 schreef Nober het volgende:
Stelling: dikke mensen horen niet op de atletiek thuis
Discuswerpen ook voor de helft.quote:
Yep, mevrouw Van Zetten uit Tiel kijkt gewoon NPOquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu zijn "wij" natuurlijk bovengemiddelde sportliefhebbers maar op het totaal is dat natuurlijk maar een hele kleine groep.
Die breekt doormidden. En daarna Klosterhalfenquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou het ook wat raar vinden op kogelstoters te zien met het postuur van Eilish McColgan
Klosterhalfenquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou het ook wat raar vinden op kogelstoters te zien met het postuur van Eilish McColgan
Maar hoe groot is de groep wielerliefhebbers in NL die naar de koersen kijkt die de NOS niet uitzendt? En grootste deel zal dan ook nog de Giro zijn die Sporza ook niet uitzendtquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral bij het wielrennen verwacht ik best wat marktaandeel. Ook omdat Sporza veel meer uit zend en dus in het systeem zit bij de wielerliefhebber
Wachtend op de duiding van Drs. Sedoc.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, mevrouw Van Zetten uit Tiel kijkt gewoon NPO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |