abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:02:06 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205646205
quote:
In deze zomerperiode maken we graag een stedentripje buiten de grenzen en daar viel het ons op dat het eerder dit weekend gezellig was in het centrum van Londen. Groepen ""jongeren"" namen de straten over en gapten snoep uit winkels. Niet door stiekem een rolletje Mentos in hun zak te stoppen, maar door massaal een winkel te bestormen, te grijpen wat ze kunnen grijpen en vervolgens ervandoor te gaan, waarbij een verbaasde winkelier achterblijft met een enorme puinzooi en een gereduceerde inventaris. Voorbijgangers, al dan niet in Ferrari's, werden lastiggevallen en uiteraard waren er wat gevechten links en rechts. De meeste media zwijgen dit straatterrorisme kapot, mogelijk vanwege bepaalde opvallende gelijkenissen tussen de daders, maar gezien iedereen tegenwoordig een narcist is, stroomde TikTok al snel vol met video's van de uitbundige stapavond in de hoofdstad van Groot-Brittannië. Oxford Street was ooit een chique winkelstraat, maar lijkt nu meer op een ghetto vol kansenjeugd met een voorliefde voor snoepjes. Dat klinkt als een ver-van-mijn-bed-show, maar eerdere lockdownrellen lieten zien dat ook in deze uitgedroogde polder grote groepen verveelde ""jongeren"" slechts één excuus verwijderd zijn van het binnenvallen van de lokale snoepwinkel. Als de vonk per ongeluk het Kanaal oversteekt, kan het ook hier plots een hele hete zomer worden.
BRON MET FILMPJE

NOG EEN BRON MET FILMPJE


Trend die is over komen waaien vanuit Amerika lijkt het , ben benieuwd of we die gezelligheid ook in Nederland gaan meemaken
Ik ben inmiddels overleden
pi_205646275
quote:
13s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]
BRON MET FILMPJE

NOG EEN BRON MET FILMPJE


Trend die is over komen waaien vanuit Amerika lijkt het , ben benieuwd of we die gezelligheid ook in Nederland gaan meemaken
Is al in Nederland gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205646288
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205646347
Ben in Londen gelukkig niet op die locatie om die tijd
pi_205646371
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:15 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ben in Londen gelukkig niet op die locatie om die tijd
Gemiste kans dus :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205646393
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gemiste kans dus :)
Ja free food n snoep
Nee Bedank
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:40:22 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205646533
quote:
13s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]
BRON MET FILMPJE

NOG EEN BRON MET FILMPJE


Trend die is over komen waaien vanuit Amerika lijkt het , ben benieuwd of we die gezelligheid ook in Nederland gaan meemaken
In de states schieten ze dan dit soort overvallers vol schroot.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:43:06 #8
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205646549
Oppakken, 40 Stokslagen op hun voetzolen geven, op twitter zetten, dit gebeurd er met je.
pi_205646556
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
In de states schieten ze dan dit soort overvallers vol schroot.
Gevolgd door vier maanden rellen en protestmarsen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:45:57 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205646567
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oppakken, 40 Stokslagen op hun voetzolen geven, op twitter zetten, dit gebeurd er met je.
Ze oppakken zou al een hele stap zijn....

De pakkans is zo klein.

Tijdens de bekende rellen een aantal jaar geleden werden toen wel de koppen van dit soort gasten op grote billboards in de stad getoond. Dus het kan wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:59:34 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205646654
Merendeel van die negers gaan niet vervolgd worden ook al staan ze gewoon vol in beeld. De politie en de rechtbank hebben de tijd en resources niet om achter honderden plunderaars aan te gaan. Misschien als er iets duurs wordt gestolen maar niet voor wat snoepgoed van de Jamin.
pi_205646773
Uitkeringen stopzetten totdat ze gevonden zijn.
pi_205646778
Ik durf te wedden dat waar blanke Europeanen in de minderheid zijn ze een soortgelijk gedrag vertonen. En misschien kennen ze in Marokko wel weer zoiets als the Dutch mob.

Laten we hier nu niet iets racistisch van maken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205646801
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Als de rollen omgedraaid zijn en voornamelijk blanken arm zijn zie je gewoon hetzelfde gedrag.
Zowel in Nederland als in Engeland loopt ook een aardig percentage blanke armen rond in slechtste wijken en steden. Doen alsof enkel allochtonen armoede kennen en daarom misdaden plegen is een oneerlijke weergave van de realiteit. En blank gespuis heeft ook voldoende op de kerfstok, maar bepaalde bevolkingsgroepen rijgt de misdaden wel sterker aaneen.

Al betwijfel ik of het met de genen te maken heeft, denk dat cultuur er eerder ten grondslag aan ligt.
pi_205646806
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Uitkeringen stopzetten totdat ze gevonden zijn.
Dan plunderen ze gewoon… oh wacht…
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205646885
quote:
Die dromen van Gucci, maar stelen van JD Sports. :')
pi_205646888
Groeien ze in Londen ook al op zonder vader?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205646963
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
Groeien ze in Londen ook al op zonder vader?
Die rennen gewoon mee.
pi_205647012
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:20 schreef Enchanter het volgende:
Het zijn allemaal donkere jongens , dus ik ga er van uit dat dit onder herstelbetalingen valt
hilarisch toch, TS met op zich best een interessant topic, en dan verpest ie het zelf met zn gefrustreed-racistische opmerkingen..
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:43:58 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205647017
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Het gaat erom of het genetisch is. Daar reageerde ik op. Ik heb daar vrij veel moeite mee. Jij doet alsof dit in de genen zit bij mensen. Alsof ze moeten rellen/stelen. Een soort instinct? Ik ga daar niet in mee.

Het komt door opvoeding, omgeving, etc. Anders zouden alle donkere mensen hier last van hebben? Terwijl er ook tienduizenden gewoon op kantoor zitten in Londen.

Door te zeggen dat het genetisch is los je ook niks op, want je kijkt niet naar de juiste oplossingen op die manier.
Als het opvoeding omgeving etc is, dan heb je vast wel een paar praktijkvoorbeelden van blanke jongens die dit soort diefstallen plegen in Londen van de afgelopen paar jaar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:53:42 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205647137
quote:
4s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
In zulke grote getale, keer op keer op keer?

NEE.
Franse revolutie overgeslagen op school?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:55:34 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205647160
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:18 schreef TegendraadseTelg het volgende:
En blank gespuis heeft ook voldoende op de kerfstok
Meer dan voldoende. Ik ben er zelf tussen opgegroeid.
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:18 schreef TegendraadseTelg het volgende:

[..]
Al betwijfel ik of het met de genen te maken heeft, denk dat cultuur er eerder ten grondslag aan ligt.
Dat zou goed kunnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205647216
In Zuid-Afrika plunderden ze toch ook eens een winkelcentra vorig jaar?

Alleen de boekenwinkel lieten ze ongemoeid...

:')
pi_205647240
Dit vraagt om Koreanen :7

  maandag 15 augustus 2022 @ 19:17:00 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205647416
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Uitkeringen stopzetten totdat ze gevonden zijn.
Dat betekent dat ze elkaar zouden moeten gaan snitchen. Die kans is niet zo groot. En dat doet mij denken aan een oud verhaal van de jaarlijkse hondenvergadering :7

Dat is alweer een hele tijd geleden maar vroeger werd die dus gehouden. Alle honden van de hele wereld kwamen toen jaarlijks bijeen om te vergaderen. Maar op de laatste vergadering was er een hont[ die toen een vieze scheet liet wat men op deze aangelegenheid nogal kwalijk ongepast vond. Er werd toen gevraagd welke hont hiervoor verantwoordelijk was, maar niemand reageerde.

Toen zei de voorzitter dat hij er geen vergadering meer zou volgen als de betreffende hont zich niet zou melden. Maar deze hont meldde zich dus niet zodat er daarna dus nooit meer een vergadering is geweest.

En nu nog steeds zie je op de hele wereld die honden aan elkaars kont ruiken, om er achter te komen wie die scheet nou had gelaten.
pi_205647451
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja hoe harder je deugd..

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het toch echt een genetisch iets is.
Armoede is nog tot daaraan toe, maar je ziet zoveel gelijkenissen in allerlei landen over hele generaties heen waarbij het niet veranderd of zelfs erger word qua agressief gedrag.

Maar goed, je mag het allemaal niet benoemen, het benoemen is blijkbaar erger dan wat zij massaal doen.
Cultuur plus genetisch gok ik. Zeker niet alleen in armoede opgroeien denk ik. Hoeveel (kinderen van) bijvoorbeeld Vietnamese bootvluchtelingen of andere Aziatische vluchtelingen zorgen voor dit soort problemen. Terwijl die ook eerst de taal niet spraken, en met weinig hun land ontvluchten.
pi_205647562
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:59 schreef Toine51 het volgende:
In Zuid-Afrika plunderden ze toch ook eens een winkelcentra vorig jaar?

Alleen de boekenwinkel lieten ze ongemoeid...

:')
Dit is wel hilarisch
Hallo
pi_205647587
De winkels hebben gewoon te weinig respect getoond.
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:40:08 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205647601
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:22 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Cultuur plus genetisch gok ik. Zeker niet alleen in armoede opgroeien denk ik. Hoeveel (kinderen van) bijvoorbeeld Vietnamese bootvluchtelingen of andere Aziatische vluchtelingen zorgen voor dit soort problemen. Terwijl die ook eerst de taal niet spraken, en met weinig hun land ontvluchten.
Gebrek aan opvoeding vooral ook, en dat zal inderdaad wel deels een cultuurdingetje zijn.
pi_205647791
Tja, 12 jaar Tory beleid.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:58:34 #31
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:59:15 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205647819
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gebrek aan opvoeding vooral ook, en dat zal inderdaad wel deels een cultuurdingetje zijn.
In de asielopvang worden de nieuwe aanwinsten ook verteld dat het hier niet de gewoonte is om te stelen.

Maar misschien let niet iedereen even goed op.
pi_205647881
quote:
Inderdaad, het internet staat vol met dit soort filmpjes. Je denkt toch niet dat een minimumloonmedewerker een vinger uit gaat steken (zou ik ook niet doen). Volgens mij zijn het ook de regels van het bedrijf, want als het mis gaat kunnen ze miljoenenclaims krijgen.

Alleen bij kleine winkels vechten ze nog wel eens terug, maar dat is omdat de eigenaar (en/of familie) achter de balie staat.
pi_205647930
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja hoe harder je deugd..

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het toch echt een genetisch iets is.
Armoede is nog tot daaraan toe, maar je ziet zoveel gelijkenissen in allerlei landen over hele generaties heen waarbij het niet veranderd of zelfs erger word qua agressief gedrag.

Maar goed, je mag het allemaal niet benoemen, het benoemen is blijkbaar erger dan wat zij massaal doen.
Genetisch? Nee joh, dit heeft te maken met cultuur. Genen hebben hier echt niets mee te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 augustus 2022 @ 20:11:43 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205647967
Die muziek erbij :D

pi_205648025
Dan de winkels en de personeelsleden maar uitrusten met watervaste verfpistolen en sprinklers.
pi_205648071
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Is al in Nederland gebeurt.
En de politie doet niks, die zijn bang dat ze aan worden geklaagd door één of ander publiciteitsgeil advocaatje.
  maandag 15 augustus 2022 @ 20:26:18 #38
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205648122
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:18 schreef TegendraadseTelg het volgende:

[..]
Zowel in Nederland als in Engeland loopt ook een aardig percentage blanke armen rond in slechtste wijken en steden. Doen alsof enkel allochtonen armoede kennen en daarom misdaden plegen is een oneerlijke weergave van de realiteit. En blank gespuis heeft ook voldoende op de kerfstok, maar bepaalde bevolkingsgroepen rijgt de misdaden wel sterker aaneen.

Al betwijfel ik of het met de genen te maken heeft, denk dat cultuur er eerder ten grondslag aan ligt.
Dat denk ik ook. Echter... we accepteren allemaal dat West- Afrikanen (of met een West- Afrikaanse achtergrond) de beste atleten zijn, Oost- Afrikanen de beste duursporters. Maar owee als de Europeaan (tel nobelprijzen per ras please) slimmer zijn en meer beschaving kennen, dan ben je een racist. Misschien zit er wel een kern van waarheid in? Evolutie vindt niet alleen plaats aan het uiterlijk maar ook zeker in het hoofd.
pi_205648312
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Genetisch? Nee joh, dit heeft te maken met cultuur. Genen hebben hier echt niets mee te maken.
Die “cultuur” kan prima voortkomen uit brakkige genen.
Als dat niet in orde is als fundament, krijg je rare uitspattingen en gedragingen en ideeën.
Laat dat nou eens je cultuur gaan vormen in de loop der tijd.

We moeten hier anders tegenaan gaan kijken.

Nogmaals het is niet alsof ik een fan ben van het idee, maar ik vind het toch wel iets wat een mogelijkheid is op zijn minst.
pi_205648345
Ik hoop zo dat de russen europa veroveren en snel!!!!!
Dan is het misschien eens afgelopen met die black friday's.
pi_205648346
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Franse revolutie overgeslagen op school?
Komen met een voorbeeld van ruim twee honderd jaar oud. Ja man :')

Nou, kben helemaal overtuigd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 15 augustus 2022 @ 20:46:49 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205648382
quote:
4s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Komen met een voorbeeld van ruim twee honderd jaar oud. Ja man :')

Nou, kben helemaal overtuigd.
Wat maakt het nou uit hoe lang het is geleden?
Denk je dat de mens heel veel veranderd is sinds die tijd? Valt reuze mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205648397
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:26 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Echter... we accepteren allemaal dat West- Afrikanen (of met een West- Afrikaanse achtergrond) de beste atleten zijn, Oost- Afrikanen de beste duursporters. Maar owee als de Europeaan (tel nobelprijzen per ras please) slimmer zijn en meer beschaving kennen, dan ben je een racist. Misschien zit er wel een kern van waarheid in? Evolutie vindt niet alleen plaats aan het uiterlijk maar ook zeker in het hoofd.
'Ras' bestaat niet eens, dat is een verzonnen concept. Bij sport kun je misschien soms bepaalde fysiologische factoren vinden die van invloed zijn, maar geregeld spelen ook hier omgevingsfactoren en cultuur een rol. Dat laatste is hier ook de enige verklaring, er zijn gewoon echt geen groepen mensen die enkel op basis van etniciteit of huidskleur een sterkere neiging hebben om winkels te plunderen of terroriseren.
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Die “cultuur” kan prima voortkomen uit brakkige genen.
Als dat niet in orde is als fundament, krijg je rare uitspattingen en gedragingen en ideeën.
Laat dat nou eens je cultuur gaan vormen in de loop der tijd.

We moeten hier anders tegenaan gaan kijken.

Nogmaals het is niet alsof ik een fan ben van het idee, maar ik vind het toch wel iets wat een mogelijkheid is op zijn minst.
Hmm. Het zou misschien kunnen dat in sommige gevallen genen en cultuur een bepaald verband hebben, maar hier lijkt mij daar in ieder geval totaal geen sprake van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 augustus 2022 @ 20:51:54 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205648446
Sommige users die dus erg graag willen geloven dat het blanke ras superieur is. Het heeft volgens hun dus niets met cultuur,onderwijs, opvoeding, sociaal-economische oorzaken te maken, maar vooral ras. Daar is een woord voor denk ik. :+

What the fuck.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 15 augustus 2022 @ 20:56:33 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205648525
twitter


Zo kan het ook natuurlijk , risico van het vak :W
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 15 augustus 2022 @ 20:59:53 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205648570
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:56 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]

Zo kan het ook natuurlijk , risico van het vak :W
Ik neem toch aan dat die kerel jaren achter de tralies is verdwenen. Dit mag echt niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205648721
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Het gaat erom of het genetisch is. Daar reageerde ik op. Ik heb daar vrij veel moeite mee. Jij doet alsof dit in de genen zit bij mensen. Alsof ze moeten rellen/stelen. Een soort instinct? Ik ga daar niet in mee.

Het komt door opvoeding, omgeving, etc. Anders zouden alle donkere mensen hier last van hebben? Terwijl er ook tienduizenden gewoon op kantoor zitten in Londen.

Door te zeggen dat het genetisch is los je ook niks op, want je kijkt niet naar de juiste oplossingen op die manier.
Hoezo zou het niet genetisch kunnen zijn? Zie je vluchtelingen uit de Oekraïne dit doen, uit de Aziatische landen, zuid Amerikaanse landen? Als je het terugziet op tv is het vrij vaak een groep uit een bepaalde hoek. Ze zin ook oververtegenwoordigd in programma’s als opsporing verzocht en in nieuwsberichten over steekpartijen. Dus wat kun je dan concluderen?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  maandag 15 augustus 2022 @ 21:09:03 #48
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205648726
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik neem toch aan dat die kerel jaren achter de tralies is verdwenen. Dit mag echt niet.
geen idee , als de rechter besluit dat dit onder zelfverdediging valt ...
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 15 augustus 2022 @ 21:09:06 #49
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205648727
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:56 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]

Zo kan het ook natuurlijk , risico van het vak :W
:r Zwaar over the top :{w
  maandag 15 augustus 2022 @ 21:13:23 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205648783
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
:r Zwaar over the top :{w
https://nypost.com/2022/0(...)ing-would-be-robber/

Leuk filmpje
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')