In willekeurige volgorde, hierbij de uitzetting:
PSG: walgelijke club met puisant rijke arabieren aan de top die volop oliegeld erin pompen (net zoals in jullie moeders) om eindelijk die CL eens te winnen. Tot nu toe niet gelukt, laatste jaar werd eigenaar khalafifiblablabla zo kwaad dat hij journalisten heeft bedreigd etc omdat ze uitgeschakeld werden in de CL. Echt ALLES aan deze club is walgelijk, het land, de stad, de eigenaren, de spelers, het beleid. ALLES.
Neymar: gevallen toptalent, geweldig bij Barcelona (ook kl8waardig de laatste jaren). Destijds voor 222 miljoen naar PSG (

) gegaan om in een kut team te komen in een kut competitie alleen maar voor het geld. Had alles kunnen winnen bij Barca, maar helaas.
Mbappe: over het paard getilde mongool die heeft verlengt bij PSG en er zowat directeur is geworden, zoveel invloed heeft hij gekregen. En dan doe je vervolgens dit:
https://twitter.com/ZS_Vo(...)9nfCkhbP5Enmber23zCASerieus? Je verdient 1,25,mln per maand en je gaat lopen janken als een klein kk kind omdta je de bal niet krijgt.
Ik haat alles aan psg en zijn spelers. Klacht over hoerenzoon Messi komt nog, of heb ik al eens gemaakt volgens mij.