Ja zitten er al over na te denken. Laat ze maar mooi in een stenen huis gaan wonen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
Hier ook een kamper. Niet binnenlaten / accepteren. Met pek en veren het kamp aftrappen.
Ik bel Lenie Gerrits of Tony van der Kooy wel even, welk kamp zit je? dat lossen we samen wel opquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:59 schreef damsco het volgende:
Mooi klote, paar wagens verderop woont een stel waarbij de man niet uit het kamp komt. Nu brengt dit de nodige spanningen met zich mee zoals:
- gezeik over muziek, na 12uur middernacht moet het muisstil zijn terwijl het bij ons vrij normaal is om nog een borreltje te doen
- doet slecht mee met gezamenlijke activiteiten. Denkt alleen aan zijn eigen. Past dus niet onze cultuur.
- wil aanbouw doen maar dan niet op wielen. Is verboden door ons maar wil plan toch doorzetten. Hebben al gezegd dat we de hele kk bende afbreken als die het doorzet
Zitten hier ook mensen uit het kamp, hoe gaan jullie om met buitenstaanders?
Haha gek, ga onze gemeenschap niet in de fik zetten. Ik ben in een woonwagen geboren, dat is mijn leven.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:04 schreef Plompzakker het volgende:
Steek het kamp in brand. Dat zal hem leren
Bij ons het op het Kamp, mooie tv is datquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik bel Lenie Gerrits of Tony van der Kooy wel even, welk kamp zit je? dat lossen we samen wel op
[ afbeelding ]
Dat wijfquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:03 schreef damsco het volgende:
@:kamperpiet leeft ge nog????
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:10 schreef Plompzakker het volgende:
Kun je zijn wagen niet gewoon snachts van het kamp af rollen?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:59 schreef damsco het volgende:
Mooi klote, paar wagens verderop woont een stel waarbij de man niet uit het kamp komt. Nu brengt dit de nodige spanningen met zich mee zoals:
- gezeik over muziek, na 12uur middernacht moet het muisstil zijn terwijl het bij ons vrij normaal is om nog een borreltje te doen
- doet slecht mee met gezamenlijke activiteiten. Denkt alleen aan zijn eigen. Past dus niet onze cultuur.
- wil aanbouw doen maar dan niet op wielen. Is verboden door ons maar wil plan toch doorzetten. Hebben al gezegd dat we de hele kk bende afbreken als die het doorzet
Zitten hier ook mensen uit het kamp, hoe gaan jullie om met buitenstaanders?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
Hier ook een kamper. Niet binnenlaten / accepteren. Met pek en veren het kamp aftrappen.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:03 schreef damsco het volgende:
@:kamperpiet leeft ge nog????
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:04 schreef Plompzakker het volgende:
Steek het kamp in brand. Dat zal hem leren
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik bel Lenie Gerrits of Tony van der Kooy wel even, welk kamp zit je? dat lossen we samen wel op
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha gek, ga onze gemeenschap niet in de fik zetten. Ik ben in een woonwagen geboren, dat is mijn leven.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:10 schreef Plompzakker het volgende:
Kun je zijn wagen niet gewoon snachts van het kamp af rollen?
quote:
quote:
Eens.quote:
Die knakker heeft een snackbar hier ergens op een campingquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha gek, ga onze gemeenschap niet in de fik zetten. Ik ben in een woonwagen geboren, dat is mijn leven.
Aangetrouwd idd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt me stug want je komt als buitenstaander niet zomaar een kamp op. Vaak is het familie/aangetrouwd etc.
Nee, de gemiddelde NLer met z'n 'industrial onbewerkt kuthout'-interieur van tegenwoordigquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:36 schreef Cockwhale het volgende:
Kampers met hun crème leren bankstellen, nepkristallen kroonluchters en kunststoffen bakstenen op hun muren... wat een figuren.
Liever industrial dan die smaakloze kkr kitsch met rookaanslag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:42 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde NLer met z'n 'industrial onbewerkt kuthout'-interieur van tegenwoordig
Kampers hebben gewoon een 90's interieur. Slim. Waarom zou je je aanpassen? (zit niet echt in de genen zeg maar)
Na-na-na naa na naaquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:02 schreef Pharkus het volgende:
Misschien gaat hij van de camping af als de zomervakantie voorbij is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |