abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 23:47:52 #51
269689 crew  Viv
pi_205650436
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik geloof de vrouwen wel. Hoe extreem de mishandelingen gingen, of gaan, is inderdaad gissen. Maar het zou me niet per se verbazen als het wél zo ver ging.
Of de handelingen gebeurd zijn of niet, is één ding. Dan heb je nog de duiding die hij eraan geeft. Als hij stelt dat alles met consent gebeurde, dat hij nou eenmaal geen doorsnee huisje-boompje-beestje-relaties had, etc. Wat dan?
pi_205650442
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Maar die recentere appjes met Depp vond ik echter wel wat vaag cq disturbing
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf

Ik zie daar niet veel, een aantal appjes uit 2016 waarin ze geinen over sex en elkaars "homovriendje" zijn, en over dat ze beiden narcisten als partner hebben die aanklachten (dreigen in MMs geval) indienen om hen in hun tang te hebben en daar bang voor zijn. Vervolgens een jaar niks en daarna appjes over hoe mensen hun onderlinge grapjes als waarheid hebben aangenomen in plaats van hun rare humor te snappen.

Je zou het ook kunnen lezen als bewijs dat ze beiden partners hadden die geld of commitment probeerden los te trommelen middels (dreigen met) valse aangifte doen, nog voordat er ooit iets in de openbaarheid kwam wbt Marilyn Manson zijn andere ex...

Advocaat van de duivel(s) hier, maar ik en wat van mijn vriendinnen wisselen ook weleens apps uit die voor een buitenstaander die de context niet snapt heel vreemd over zouden kunnen komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ikbent op 15-08-2022 23:59:29 ]
pi_205650511
Het delen van appjes vind ik sowieso nogal context gevoelig en de mensen zelf moet je vaak ook verdomd goed kennen om daar bepaalde conclusies aan te hangen. Je kan soms je eigen vrienden en familie amper peilen als het komt op appjes analyseren. :)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:28:04 #54
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205652149
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:49 schreef ikbent het volgende:

[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf

Ik zie daar niet veel, een aantal appjes uit 2016 waarin ze geinen over sex en elkaars "homovriendje" zijn, en over dat ze beiden narcisten als partner hebben die aanklachten (dreigen in MMs geval) indienen om hen in hun tang te hebben en daar bang voor zijn. Vervolgens een jaar niks en daarna appjes over hoe mensen hun onderlinge grapjes als waarheid hebben aangenomen in plaats van hun rare humor te snappen.

Je zou het ook kunnen lezen als bewijs dat ze beiden partners hadden die geld of commitment probeerden los te trommelen middels (dreigen met) valse aangifte doen, nog voordat er ooit iets in de openbaarheid kwam wbt Marilyn Manson zijn andere ex...

Advocaat van de duivel(s) hier, maar ik en wat van mijn vriendinnen wisselen ook weleens apps uit die voor een buitenstaander die de context niet snapt heel vreemd over zouden kunnen komen.
Same here, je moet tegenwoordig bijna bang zijn dat iets later tegen je gebruikt wordt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205654215
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Geen idee. Celebritynetworth heeft het over 5 miljoen. Hier hebben ze het over 10 en hier over 12,5 miljoen. Hij was veel meer waard maar het is enorm gezakt, voornamelijk na de beschuldigingen.
Dat zijn onzinsites.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:48:56 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205654562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:04 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Dat zijn onzinsites.
Moet het toch ergens vandaan halen, :'). Deze sites worden over het algemeen gebruikt als het over net worth gaat. Overigens worden de cijfers over Heard (Depp-topic) daar ook vandaan geplukt. Die neemt 'iedereen' ook voor waar aan. Toen eenmaal de financiën naar buiten kwamen, bleken ze niet ver van de waarheid te zitten.

Ik geloof best dat Manson niet 'zoveel' geld heeft: wat heeft hij de afgelopen jaren gedaan (ik heb het niet alleen over de tijd ná de beschuldigingen)? Momenteel is hij gedropt bij zijn label, hoe het zit met royalties weet ik niet, zover ik weet heeft hij ook geen bijzonder vastgoed oid en wie weet geeft hij bijzonder veel uit (drugs bijvoorbeeld). Depp zat ook aardig in de shit qua geld, dus waarom zou het Manson niet kunnen overkomen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:49:39 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205654567
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 23:47 schreef Viv het volgende:

[..]
Of de handelingen gebeurd zijn of niet, is één ding. Dan heb je nog de duiding die hij eraan geeft. Als hij stelt dat alles met consent gebeurde, dat hij nou eenmaal geen doorsnee huisje-boompje-beestje-relaties had, etc. Wat dan?
Ja precies, dat is dus wat uitgezocht moet worden en dat wordt nog heel lastig als er weinig 'hard' bewijs is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205654592
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Moet het toch ergens vandaan halen, :'). Deze sites worden over het algemeen gebruikt als het over net worth gaat. Overigens worden de cijfers over Heard (Depp-topic) daar ook vandaan geplukt. Die neemt 'iedereen' ook voor waar aan. Toen eenmaal de financiën naar buiten kwamen, bleken ze niet ver van de waarheid te zitten.

Ik geloof best dat Manson niet 'zoveel' geld heeft: wat heeft hij de afgelopen jaren gedaan (ik heb het niet alleen over de tijd ná de beschuldigingen)? Momenteel is hij gedropt bij zijn label, hoe het zit met royalties weet ik niet, zover ik weet heeft hij ook geen bijzonder vastgoed oid en wie weet geeft hij bijzonder veel uit (drugs bijvoorbeeld). Depp zat ook aardig in de shit qua geld, dus waarom zou het Manson niet kunnen overkomen?
Je kunt t ook nergens vandaan halen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:54:04 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205654600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:52 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Je kunt t ook nergens vandaan halen.
Waar haal jij vandaan dat 't veel meer zou zijn dan, zeg eens, 13 miljoen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205654645
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waar haal jij vandaan dat 't veel meer zou zijn dan, zeg eens, 13 miljoen?
Die sites zijn gewoon schijt. Ik neem niks aan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:03:50 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205654698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:59 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Die sites zijn gewoon schijt. Ik neem niks aan.
Dat was mijn vraag niet. Je zei eerder zelf 'dat zal een stuk meer zijn'. Prima, kan zomaar zijn. Maar waar baseer jíj je dan op?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205654783
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat was mijn vraag niet. Je zei eerder zelf 'dat zal een stuk meer zijn'. Prima, kan zomaar zijn. Maar waar baseer jíj je dan op?
Oh, omdat die ğast heel populair was ooit. 13 leek me aan de lage kant.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:30:51 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205654908
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:13 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Oh, omdat die ğast heel populair was ooit. 13 leek me aan de lage kant.
Snap ik. Maar inderdaad, hij was 'ooit' populair, :+. En net wat ik zeg; Depp zat ook erg slecht in de financiën vóór zijn rechtszaak; heel veel drank- en drugsmisbruik, verloren rollen, promoties, etc. Hij had in elk geval zijn privé-eiland nog wel, :D. Manson heeft recentelijk zijn huis verkocht voor ~1.7 miljoen en zijn nieuwe huis (geen idee waar of voor hoeveel gekocht) is, zover bekend, is het enige vastgoed dat hij heeft. Waar hij het verder van moet doen, behalve royalties, eventuele merch-verkoop e.d.? Geen idee. Ik heb geen idee hoe zoiets verloopt als iemand door zijn label wordt gedropped ivm dit soort (rechts)zaken. Daarnaast loopt hij natuurlijk promoties, reclames, e.d. mis maar gaat zijn levensstijl en drugsgebruik gewoon door. Dertien miljoen vind ik niet echt een erg lage schatting, en het is nog de hoogste van alle schattingen. Deze zijn vaak gebaseerd op publieke documenten en informatie, etc.

Als je daarna dan nog met 3 vrouwen moet settelen, je drugsgebruik in stand moet (wil) houden enzovoort, dan gaat er straks denk ik wel aardig wat weg.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205655034
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Snap ik. Maar inderdaad, hij was 'ooit' populair, :+. En net wat ik zeg; Depp zat ook erg slecht in de financiën vóór zijn rechtszaak; heel veel drank- en drugsmisbruik, verloren rollen, promoties, etc. Hij had in elk geval zijn privé-eiland nog wel, :D. Manson heeft recentelijk zijn huis verkocht voor ~1.7 miljoen en zijn nieuwe huis (geen idee waar of voor hoeveel gekocht) is, zover bekend, is het enige vastgoed dat hij heeft. Waar hij het verder van moet doen, behalve royalties, eventuele merch-verkoop e.d.? Geen idee. Ik heb geen idee hoe zoiets verloopt als iemand door zijn label wordt gedropped ivm dit soort (rechts)zaken. Daarnaast loopt hij natuurlijk promoties, reclames, e.d. mis maar gaat zijn levensstijl en drugsgebruik gewoon door. Dertien miljoen vind ik niet echt een erg lage schatting, en het is nog de hoogste van alle schattingen. Deze zijn vaak gebaseerd op publieke documenten en informatie, etc.

Als je daarna dan nog met 3 vrouwen moet settelen, je drugsgebruik in stand moet (wil) houden enzovoort, dan gaat er straks denk ik wel aardig wat weg.
Die ğasten hebben sowieso buitenlandse rekeningen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:18:25 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205655396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:44 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Die ğasten hebben sowieso buitenlandse rekeningen.
Goede inhoudelijke post.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:34:05 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205655529
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Naar beide zeer regelmatig geluisterd en ze hebben natuurlijk ook samen in The Way I Am gezeten van Eminem. Niet voor niets!
Nogmaals: ik geloof best dat Manson een motherfucker is (geworden?) maar hóe extreem dat is blijft natuurlijk gissen.
Nou, ik zou zeggen: ga Phoenix rising kijken.
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat eea verjaard bleek, iig wat betreft de aangifte van Evan Rachel Wood.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:43:34 #67
269689 crew  Viv
pi_205655603
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja precies, dat is dus wat uitgezocht moet worden en dat wordt nog heel lastig als er weinig 'hard' bewijs is.
Over bewijs gesproken: ik las gisteren dat Evan Rachel Wood een litteken in de vorm van een M heeft, door hem aangebracht. Eigenlijk wil ze het laten weghalen, maar doet dat (nog) niet omdat het als bewijs kan fungeren.

Maar: hij heeft óók een litteken, van een E, door haar aangebracht.

Wat 'bewijst' het dan? :? Toch vooral dat zij sámen een stel weirdo's waren.

https://www.insider.com/e(...)hoenix-rising-2022-1
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:58:22 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205655702
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:43 schreef Viv het volgende:

Wat 'bewijst' het dan? :? Toch vooral dat zij sámen een stel weirdo's waren.

https://www.insider.com/e(...)hoenix-rising-2022-1
Ik zie anders duidelijk in haar verklaringen en je ziet het ook op oude foto's, dat ze alles tegen haar wil onderging. Familie, vrienden, crew bij videoclips: het was voor iedereen duidelijk dat ze er niet mee instemde. En zo zijn er meer verklaringen van voormalige assistentes, exen, etc. die hetzelfde aangeven.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205655817
Redelijk vroeg in zijn carrière heeft hij wel eens om de tafel gezeten met Alice Cooper. Het blijft jammer dat Brian toen niet van Vincent het advies heeft aangenomen dat Alice maar een act is en niet zijn leven.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_205656048
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Goede inhoudelijke post.
Je weet wat dat inhoudt? Die ğasten hebben allemaal accountants die er voor zorgen dat het meeste van hun geld niet gevonden kan worden. Alleen de domme lui proberen de VS-belasti ginstantie te misleiden in de VS. Een dom idee van een 'grote' rapper was het geld overschrijven naar een homie in de VS.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:27:11 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205663895
Hoop dat het niet waar is. Toch een van mijn favoriete artiesten geweest een tijd lang.
Wat ik altijd zo jammer vind in zulke situaties, is dat het woord van een vrouw genoeg is om iemand werkloos te maken.
Geen bewijs, geen rechtspraak, niks.

Nee gewoon claimen dat je misbruikt bent, en iedereen laat je doelwit als een baksteen vallen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 augustus 2022 @ 14:39:36 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205676062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:49 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Je weet wat dat inhoudt? Die ğasten hebben allemaal accountants die er voor zorgen dat het meeste van hun geld niet gevonden kan worden. Alleen de domme lui proberen de VS-belasti ginstantie te misleiden in de VS. Een dom idee van een 'grote' rapper was het geld overschrijven naar een homie in de VS.
Uiteraard weet ik wat dat inhoudt, :'). Maar het zegt net zo weinig als jij vindt dat de door mij gegeven websites zeggen. Mogelijk heeft hij buitenlandse rekeningen. Maar als je geen geld hebt, heb je geen geld. Als hij alles uitgeeft (buitenlandse rekening of niet) heeft hij gewoon minder dan jij waarschijnlijk denkt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205676105
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Uiteraard weet ik wat dat inhoudt, :'). Maar het zegt net zo weinig als jij vindt dat de door mij gegeven websites zeggen. Mogelijk heeft hij buitenlandse rekeningen. Maar als je geen geld hebt, heb je geen geld. Als hij alles uitgeeft (buitenlandse rekening of niet) heeft hij gewoon minder dan jij waarschijnlijk denkt.
Wie zal t zeggen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 augustus 2022 @ 14:45:30 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205676114
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop dat het niet waar is. Toch een van mijn favoriete artiesten geweest een tijd lang.
Wat ik altijd zo jammer vind in zulke situaties, is dat het woord van een vrouw genoeg is om iemand werkloos te maken.
Geen bewijs, geen rechtspraak, niks.

Nee gewoon claimen dat je misbruikt bent, en iedereen laat je doelwit als een baksteen vallen.
Tja, hier gaat het om vrij extreme beschuldigingen. Niet een hand verkeerd of iets dergelijks. En dan liggen ze ook allemaal in één lijn met elkaar. Daarnaast zijn er mannen die zeggen een deel zelf gezien te hebben (al vóórdat zij naar buitenkwam met zijn naam). Én daarbovenop heeft Rachel Evan Wood al veel eerder haar verhaal gedaan voor het Amerikaanse congres. Toen hield ze zijn naam nog anoniem. Het lijkt me nogal vreemd om met een verzonnen verhaal te getuigen bij US Congress om te pleiten voor bepaalde wetgeving (Sexual Assault Survivors' Bill of Rights Act). Enkele jaren later maakt ze dan toch bekend dat ze het toentertijd over Manson had. Dat alles geeft haar verhaal meer credibility.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 15:43:09 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205676521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop dat het niet waar is. Toch een van mijn favoriete artiesten geweest een tijd lang.
Wat ik altijd zo jammer vind in zulke situaties, is dat het woord van een vrouw genoeg is om iemand werkloos te maken.
Geen bewijs, geen rechtspraak, niks.

Nee gewoon claimen dat je misbruikt bent, en iedereen laat je doelwit als een baksteen vallen.
Lekker makkelijk om maar iedere aantijging van misbruik als nep af te schilderen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205676748
Die ğast is ook een beetje gegaan van
1. Oh wat een engerd!
2. Hij zegt best zinnige dingen.

Naar:

3. Oh, hij blijkt niet zozeer eng te zijn maar wel een misbruiker van vrouwen. #metoo

Het zal mij worst wezen. Hij zal ook vast niet al z'n geld kwijtraken. Al die dingen kunnen toch niet meer bewezen worden, mochten ze er zijn, dus ik vraag me af of hem het iets uitmaakt. Die ğast dacht toch niet aan een comeback ofzo, neem ik aan. Hij is 50 ofzo? Ga lekker in Texas, Oregon, Californië of Europa wonen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:49:52 #77
269689 crew  Viv
pi_205682863
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Lekker makkelijk om maar iedere aantijging van misbruik als nep af te schilderen.
Uh, nee. Hij bedoelt dat het principe van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" niet meer gehanteerd wordt tegenwoordig. Een beschuldiging is al genoeg om iemand te cancelen. En dan duurt het nog jaren voordat duidelijk wordt of die beschuldigingen terecht waren, en tegen die tijd ligt het leven van de beschuldigde al volledig in puin, mogelijk ten onrechte.

Ik keur dat zelf ook af. Een kinderdagverblijf-medewerker op non-actief zetten na een beschuldiging/aangifte van kindermisbruik, daar kan ik me nog wel in vinden. Maar waarom zou een zanger geen album meer mogen uitbrengen, of een acteur geen film meer mogen opnemen in de tussentijd? :N
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:59:53 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205682928
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Uh, nee. Hij bedoelt dat het principe van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" niet meer gehanteerd wordt tegenwoordig. Een beschuldiging is al genoeg om iemand te cancelen. En dan duurt het nog jaren voordat duidelijk wordt of die beschuldigingen terecht waren, en tegen die tijd ligt het leven van de beschuldigde al volledig in puin, mogelijk ten onrechte.

Ik keur dat zelf ook af. Een kinderdagverblijf-medewerker op non-actief zetten na een beschuldiging/aangifte van kindermisbruik, daar kan ik me nog wel in vinden. Maar waarom zou een zanger geen album meer mogen uitbrengen, of een acteur geen film meer mogen opnemen in de tussentijd? :N
Ik ben in vrijwel de meeste gevallen ook tegen cancel-culture (behalve in een situatie zoals jij schetst of iets gerelateerd aan werkvloer etc.). Ik snap echter wel dat een bedrijf níet geassocieerd wil worden met iemand die meerdere aangiftes tegen zich heeft liggen en nog tig aan verhalen van mannen (helaas toch meer gewicht dan het woord van een vrouw) die menen een deel te hebben gezien of aangeven dat het een absolute teringeikel is en dat alles wat gezegd wordt waar is.

Leuk is anders maar ik snap écht dat je daar als bedrijf geen associatie mee wil. Ik begrijp je punt maar Manson zou, als hij wil, met het geld dat hij nu nog heeft een album kunnen uitbrengen. Heeft hij geen label voor nodig. Desalniettemin snap ik dat dat het punt niet is. Hij zou het echter wel kunnen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 21 augustus 2022 @ 20:46:07 #79
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205707280
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Lekker makkelijk om maar iedere aantijging van misbruik als nep af te schilderen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een situatie bedenken, doen alsof ik dit verdedig, en dan boos worden.
Dat is natuurlijk ook altijd een optie.

Succes in je droomwereldje verder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 21 augustus 2022 @ 22:01:51 #80
269689 crew  Viv
pi_205708206
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik ben in vrijwel de meeste gevallen ook tegen cancel-culture (behalve in een situatie zoals jij schetst of iets gerelateerd aan werkvloer etc.). Ik snap echter wel dat een bedrijf níet geassocieerd wil worden met iemand die meerdere aangiftes tegen zich heeft liggen en nog tig aan verhalen van mannen (helaas toch meer gewicht dan het woord van een vrouw) die menen een deel te hebben gezien of aangeven dat het een absolute teringeikel is en dat alles wat gezegd wordt waar is.

Leuk is anders maar ik snap écht dat je daar als bedrijf geen associatie mee wil.
Ik snap dat bedrijven de samenwerking opzeggen omdat ze bang zijn dat het negatief op hen afstraalt. Maar inmiddels zou ik het PR-technisch juist wel stoer en verfrissend vinden als een bedrijf eens zou durven te communiceren van:

"Wij zijn op de hoogte van de beschuldigingen aan het adres van *naam zanger/acteur*. Het principe "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" behoort evenwel tot de kernwaarden van onze rechtsstaat. Daarom wordt de samenwerking tussen *naam bedrijf* en *naam zanger/acteur* onverminderd voortgezet zolang er nog geen uitspraak ligt. Mocht *naam zanger/acteur* schuldig bevonden worden, dan nemen wij uiteraard per direct afscheid van hem/haar."

:Y)
pi_205726992
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu vond ik het sowieso al geen knappe man maar in die foto, enkele dagen terug geschoten*, snap ik bij God niet wat Lindsay sowieso nog bij hem doet, :@. We snappen niet hoe Pete Davidson steeds al die Hollywood-dames weet te veroveren, maar (huidige) Manson? Dát is pas een vraag om te stellen, :@


*Eerste foto in de OP
Als je de verklaringen leest van vrouwen die met hem zijn geweest, wordt meer duidelijk. Ik snapte ook nooit hoe hij zulke knappe vrouwen kon daten, maar hij heeft een soort patroon ontwikkeld om vrouwen aan zich te binden en het feit dat hij bekend is speelt natuurlijk ook mee. Veel vrouwen vinden het reuze interessant zo’n bekende man met ruig imago te leren kennen. Hij is kennelijk in het begin heel charmant. Kweekt een vriendschappelijke band met haar en maakt vervolgens een move. Dan begint hij chantagemateriaal te verzamelen, haar te isoleren en te bedreigen om haar te controleren en te zorgen dat ze hem niet verlaat. Eigenlijk standaard misbruiktechnieken.

Ik denk dat Lindsay ook op een dergelijke manier wordt behandeld getuige de volgende verklaringen:

quote:
Dan Cleary, co-host of the comedy podcast “Rare Form Radio,” said he witnessed Manson push Usich, throw things at her and threaten to kill her when Cleary worked for the musician in 2014 and 2015.
quote:
But then I dated a woman who was friends with his current wife Lyndsay (and her twin sister – who’s married to James Iha of A Perfect Circle) and Lyndsay used to call our house In the early hours & I was told she hysterical bcz he was on another drug binge, threatening her life, throwing knives at her that stuck in the wall & verbally assaulting her. We offered many times to have her come to mine bcz he would NEVER come face ME with that bullshit (believe it) but sadly she wouldn’t leave him. So, my ex would be calm and talk her down until Manson realized she was on the phone and he whoa’d down.
Ook opvallend dat Dita von Teese heeft gezegd dat ze zich niet in de verklaringen over misbruik door Marilyn Manson herkent, maar wel het volgende over haar relatie met Marilyn Manson heeft gezegd:

quote:
In 2007, Von Teese sat down for an interview with The Irish Independent, not too long after she and Manson had divorced in 2006.

As per The Irish Independent, they report that a week before Dita had left and began looking for a new home when she heard “some revelations”.

Von Teese continues, “I thought: ‘Wow, I’ve got to get out of here.’ Women’s intuition is a real thing. Then suddenly you have to see the facts. Then I decided and thought: ‘Well, you know, I had taken a lot of abuse. It hasn’t always been easy but this time I am asking myself how much more am I going to take?’”
quote:
In 2010, Von Teese was describing her current relationship at the time with Count Louis-Marie de Castelbajac in Genlux Magazine.

Von Teese told Genlux, “He took me to his family’s castle and I was completely wooed and couldn’t speak for days. He thought there was something wrong with me because I was so in shock that someone could treat me so well. I was used to people hurling things at me in the middle of the night in a cocaine rage. So to be in this castle and have this man cooking for me… I was stunned into silence.”
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 13:20:36 #82
269689 crew  Viv
pi_207720146
quote:
Marilyn Manson heeft een schikking getroffen met Game of thrones-actrice Esmé Bianco die hem had beschuldigd van verkrachting en seksueel misbruik. Dat meldt entertainmentwebsite Deadline. De zaak werd bijna twee jaar geleden ingediend.

De Britse actrice stapte in april 2021 naar de rechter omdat ze in 2011 zou zijn verkracht door de Amerikaanse zanger. In een verklaring via haar advocaat laat Bianco weten dat ze de aanklacht heeft laten vallen en ‘verder wil’ met haar leven en carrière. Tot welke schikking zij en Manson precies zijn gekomen, is niet bekend.
https://www.ad.nl/show/ma(...)rkrachting~a62607d3/
pi_207720223
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207720332
Niet bijzonder als is aangetoond dat het valse aangifte was. 2 andere soortgelijke zaken zijn ook door de rechter van de baan gewezen inmiddels.
DPG Activisten platform AD is te lui om een reden te geven, en er zal zelden tot nooit worden toegegeven dat de vrouwen in kwestie uit hun nek lullen, maar met een beetje Googlen is er genoeg informatie te vinden.
pi_207720351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:40 schreef Ronni het volgende:
Niet bijzonder als is aangetoond dat het valse aangifte was. 2 andere soortgelijke zaken zijn ook door de rechter van de baan gewezen inmiddels.
DPG Activisten platform AD is te lui om een reden te geven, en er zal zelden tot nooit worden toegegeven dat de vrouwen in kwestie uit hun nek lullen, maar met een beetje Googlen is er genoeg informatie te vinden.
Ja, ik durf eigenlijk niet te stellen dat het valse aangifte was, want dat kunnen we niet weten.
Maar gezien deze zaak zó ging over dat vrouwen elkaar steunen om het durven uit te spreken en voor rechtvaardigheid, is het wel heel apart als je dan tot een schikking komt om weer te zwijgen. :')
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207720462
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:42 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ja, ik durf eigenlijk niet te stellen dat het valse aangifte was, want dat kunnen we niet weten.
Maar gezien deze zaak zó ging over dat vrouwen elkaar steunen om het durven uit te spreken en voor rechtvaardigheid, is het wel heel apart als je dan tot een schikking komt om weer te zwijgen. :')
Ja dat is de trend, vrouwen roepen iets om iemand kapot te willen maken maar bewijzen kunnen ze niks.
pi_207720564
edit: TOTAAL verkeerde topic :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  donderdag 26 januari 2023 @ 14:15:30 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_207720659
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:05 schreef Speedfight het volgende:
edit: TOTAAL verkeerde topic :P
Ik was al nieuwsgierig hoe Britney hiermee te maken zou hebben.
Had wel gelezen laatst dat prins William met Britney geneukt zou hebben voordat ze 18 was.
#juice
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')